loffen Skrevet 2. september 2008 #1621 Del Skrevet 2. september 2008 En erstatning for :juhu: Men nok en teit koda da.. Noe må jeg jo klage på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. september 2008 #1622 Del Skrevet 3. september 2008 men kaffekoppen min virker fortsatt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 #1623 Del Skrevet 3. september 2008 Masse nye smilies Og mange bra faktisk Men det er jo aldri mulig å lære kodene, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #1624 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg fikk overført bokmerkene mine fra IE til firefox, selv om den påsto at den overførte dem. Men jeg har -bank i bordet -ikke ett noe mer til alle de irriterende pop-up'ene jeg hadde i IE, så jeg kan leve med det byttet Jeg har aldri pop-ups i IE Det var meningen at den skulle snakke nynorsk -jeg lastet bevisst ned den nynorske versjonen. Du gale menneske!!! :dåne: De nye smilysene er morsomme, men jeg HATER kodene på dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1625 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg har aldri pop-ups i IE Det hadde ikke jeg heller -før jeg lastet ned IE7... Liker -må bare vende meg til at den har annen kode her enn på msn... Og skal jeg nok også finne bruksområder for hadde passet bedre om den ikke sov -jeg sover aldri på sofaen, jeg bare later meg der... Er litt i tvil om er snurt, fornærmet eller bare sta og påståelig -uansett både anvendelig og passende Men jeg synes burde skyte -blir sittende og vente på et skikkelig PANG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. september 2008 #1626 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Liker denne: De andre nye husker jeg ikke kodene på. Gidder ikke scrolle helt ned til de. Den på sofaen er kul. Endret 3. september 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #1627 Del Skrevet 3. september 2008 Det hadde ikke jeg heller -før jeg lastet ned IE7... Liker -må bare vende meg til at den har annen kode her enn på msn... Og skal jeg nok også finne bruksområder for hadde passet bedre om den ikke sov -jeg sover aldri på sofaen, jeg bare later meg der... Er litt i tvil om er snurt, fornærmet eller bare sta og påståelig -uansett både anvendelig og passende Men jeg synes burde skyte -blir sittende og vente på et skikkelig PANG! Kommer ALDRI til å lære meg de nye kodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1628 Del Skrevet 3. september 2008 Sta. påståelig og ikke så rent lite trassig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #1629 Del Skrevet 3. september 2008 Gratulerer med 30004 innlegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #1630 Del Skrevet 3. september 2008 Sta. påståelig og ikke så rent lite trassig! PØH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2008 #1631 Del Skrevet 3. september 2008 Denne tror jeg må være spesielt til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. september 2008 #1632 Del Skrevet 3. september 2008 Denne tror jeg må være spesielt til meg... Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. september 2008 #1633 Del Skrevet 3. september 2008 Hjelpes så mange nye smilyer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. september 2008 #1634 Del Skrevet 3. september 2008 GRATULERER MED 30005 INNLEGG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. september 2008 #1635 Del Skrevet 3. september 2008 GRATULRERER MED MAAAAAAAANGE INNLEGG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1636 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) :bukke: Edit: Ikke det, nei... Endret 3. september 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1637 Del Skrevet 3. september 2008 heter den visst nå... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. september 2008 #1638 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg vil også ha kasse. Det går an å få levert hos oss også. Jeg har lyst til å prøve men mannen ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. september 2008 Forfatter #1639 Del Skrevet 3. september 2008 Kasse er kjekt Selv om det blir litt svinn innimellom... Dagens rett er visst tacosuppe? *må inne og sjekke hva i all verden...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. september 2008 #1640 Del Skrevet 3. september 2008 Men hvor mye er det i en sånn kasse? "Min" leverandør leverer liten kasse til 268 kr. Høres dyrt ut??? Hvor store pakker har dere til hvilken pris og hvor mye er det i dem? 5-6 kg sier meg egentlig ganske lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg