Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Det var ikke min heller (selv om jeg tviler på at en død grillet kylling kan kalles frisk... :fnise: ) *også mett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til treffer pcen veldig godt med musikkvalget -i det jeg åpnet julesidene til Gudun Sjödén, begynte den å spille O helga natt :fnise::nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke jul enda - det er ikke jul enda - det er ikke jul enda -

det er ikke jul enda - det er ikke jul enda - det er ikke jul enda -

det er ikke jul enda - det er ikke jul enda - det er ikke jul enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Neida, strengt tatt er det fortsatt sommer -skolestart er ikke før på mandag :kose: Jeg stusset litt i går da jeg åpnet postkassen og fant et ark med påskriften "Velkommen til en sniktitt på vår julekolleksjon" -det er i overkant tidlig. Men jeg måtte jo kikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ha julereklame enda. Å planlegge julegaver er greit. Det er noe jeg gjør hele året. Men utover det har jeg mer enn nok jul når jeg går forbi vinduene til nabo'n. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det for mye forlangt at en som tekster amerikanske serier skal være i stand til å stave Starbucks? Det er sjelden man ser dobbel k i engelske ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for mye forlangt at en som tekster amerikanske serier skal være i stand til å stave Starbucks? Det er sjelden man ser dobbel k i engelske ord...

Trodde det var allment kjent at Starbucks på engelsk ble Starbøkks på norsk..

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...