Skravla Skrevet 10. august 2008 #1061 Del Skrevet 10. august 2008 Så du hun stakkars fra Korea som havnet i grøfta? Ja. Stakkars. Men som kommentarene sa... hun traff jo heldigvis rent. Hun kunne jo truffet kanten. Auuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1062 Del Skrevet 10. august 2008 Ja. Stakkars. Men som kommentarene sa... hun traff jo heldigvis rent. Hun kunne jo truffet kanten. Auuuu Ja, en skulle nesten tro at grøfta var konstruert for henne. Hun passet jo perfekt oppi der. Men fy søren så ille det kunne blitt... Det så skikkelig stygt ut. *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1063 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, en skulle nesten tro at grøfta var konstruert for henne. Hun passet jo perfekt oppi der. Men fy søren så ille det kunne blitt... Det så skikkelig stygt ut. *grøsser* Jeg synes de grøftene var skikkelig stygge i forhold til hvor enkelt det er å ramle innen sykkelsporten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1064 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg synes de grøftene var skikkelig stygge i forhold til hvor enkelt det er å ramle innen sykkelsporten. Ja, det burde vært sikring der. Men på den andre siden, er det vel ikke verre enn bergveggene i touren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1065 Del Skrevet 10. august 2008 Merking av løypa hadde kanskje vært en idè også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1066 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, det burde vært sikring der. Men på den andre siden, er det vel ikke verre enn bergveggene i touren... Nei det har du rett i. Men de kunne kastet noe mykt gress i grøften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1067 Del Skrevet 10. august 2008 Nei det har du rett i. Men de kunne kastet noe mykt gress i grøften. Jeg ser heller for meg noen plastdekte gjerder på de verste sterkningene jeg. Ikke minst for at det da blir lettere for syklistene å se hvor kanten er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1068 Del Skrevet 10. august 2008 Så greit at det er noen som sørger for at du får med deg høydepunktene i OL da... Man må jo benytte seg av muligheten når den er der... Finalen går 04.27 kommende natt, overveier å sette på klokka for å få det med meg -det kan jo bli gull Synes synd på syklistene jeg da. Men ellers må jeg litt på de som vekker Daria midt på natten. Det sto en fyr her ute i 6.30-tidet og gaulet: "Ingen er så deilig som meg!". Jeg var veldig fristet til å åpne vindet og gi ham en realitetsorientering... Så du hun stakkars fra Korea som havnet i grøfta? Au, det hørtes vondt ut. Ja, det burde vært sikring der. Men på den andre siden, er det vel ikke verre enn bergveggene i touren... Touren er ikke et landeveisritt -touren er galskap... Merking av løypa hadde kanskje vært en idè også... Sykkelorientring? *spiser egg og bacon og vannmelon til frokost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1069 Del Skrevet 10. august 2008 Man må jo benytte seg av muligheten når den er der... Finalen går 04.27 kommende natt, overveier å sette på klokka for å få det med meg -det kan jo bli gull Det sto en fyr her ute i 6.30-tidet og gaulet: "Ingen er så deilig som meg!". Jeg var veldig fristet til å åpne vindet og gi ham en realitetsorientering... Au, det hørtes vondt ut. Touren er ikke et landeveisritt -touren er galskap... Sykkelorientring? *spiser egg og bacon og vannmelon til frokost* Da forventer jeg at du legger en kommentar i OL-tråden. Slik at jeg kan oppdatere meg med det samme jeg logger meg på. Du benyttet ikke sjansen til å få besøk altså? Ja, det er nok det. Blir vel det når syklistene ikke vet hvor de skal... *har også lyst på egg og bacon* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1070 Del Skrevet 10. august 2008 Har også hatt egg og bacon til frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1071 Del Skrevet 10. august 2008 Har også hatt egg og bacon til frokost. Har ikke bacon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1072 Del Skrevet 10. august 2008 Har ikke bacon... Ikke jeg heller. Nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1073 Del Skrevet 10. august 2008 Da forventer jeg at du legger en kommentar i OL-tråden. Slik at jeg kan oppdatere meg med det samme jeg logger meg på. Kan sende deg en sms med en gang de er i mål Du benyttet ikke sjansen til å få besøk altså? Jeg så ingen grunn til det nei Superegoer er som oftest ikke så sjarmerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1074 Del Skrevet 10. august 2008 Har ikke bacon... Ikke jeg heller. Nå..... Det har snart ikke jeg heller... Pleier aldri å ha det til frokost, men fikk plutselig så lyst på det da jeg åpnet kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1075 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Ser ol-syklingen i sprutende regnvær, og se at en del sykler med briller. Lurer på hvor jeg kan finne ut hva de kliner på brillene for at de skal holde vanndråpene vekk. Jeg ser jo ikke langt når det regner og brillene blir våte. Jeg ville ikke turt å sykle der med briller. Endret 10. august 2008 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. august 2008 #1076 Del Skrevet 10. august 2008 Kan sende deg en sms med en gang de er i mål Jeg så ingen grunn til det nei Superegoer er som oftest ikke så sjarmerende... Jeg vil også ha. Jeg synes forresten du skulle satt på opptak på telefon, kamera eller noe og gitt mannen en realitetsorientering...... og lagt det ut på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1077 Del Skrevet 10. august 2008 Ja takk! Jeg vil gjerne ha sms. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1078 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg vil også ha. Melding kl 04.30? Skal bli -hvis jeg faktisk kommer meg opp, da... Jeg synes forresten du skulle satt på opptak på telefon, kamera eller noe og gitt mannen en realitetsorientering...... og lagt det ut på youtube. Det synes du vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #1079 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg synes forresten du skulle satt på opptak på telefon, kamera eller noe og gitt mannen en realitetsorientering...... og lagt det ut på youtube. Ja, det hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2008 Forfatter #1080 Del Skrevet 10. august 2008 De grøftene var jo skikkelig skumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg