Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elaine Page. Kunne godt tenkt meg å se henne, men er litt i tvil om hun er verdt 600 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Page. Kunne godt tenkt meg å se henne, men er litt i tvil om hun er verdt 600 kr...

Dessuten er hun her på feil dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis ikke, men man vet aldri. :mrgreen:

:ler: Tror jeg vet om en annen musikal-konsert som blir prioritert først -600kr dekker jo både reise og nesten konsertbillett...

La Boheme er vel også fristende.

Absolutt :Nikke:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne: for en skravle gjeng! Men nå er jeg oppdatert i en bok iallefall... :sjenert:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det egentlig ganske stille i går, i forhold til noen av de andre bøkene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier du til filharmonien i høst?

Det burde la seg gjøre :Nikke: Noen spesiell konsert du hadde i tankene?

Når du kikker på billetter, så har jeg oboskort og A-kortet.......

Er det noe jeg kan snylte på? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde la seg gjøre :Nikke: Noen spesiell konsert du hadde i tankene?

Er det noe jeg kan snylte på? :sjarmor:

I hvertfall Obos-kortet. 20-25% rabatt på 2 billetter. Operaen og de fleste teater unntatt DNT. Og 20 % på filharmonien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo trist... :Hehe:

Veldig trist.

Dropper nok halvårskort i høst. Er ikke såååååååå mye liksom og jeg har jo rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Vi er strålende fornøyd med det som har skjedd i Kina i forkant av OL" Altså, hvor dum er Gerhard Heiberg egentlig? Alternativt hvor godt bestukket...?

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig trist.

Dropper nok halvårskort i høst. Er ikke såååååååå mye liksom og jeg har jo rabatt.

Med tanke på hvordan høsten allerede ser ut, tror jeg ikke det blir det på meg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vi er strålende fornøyd med det som har skjedd i Kina i forkant av OL" Altså, hvor dum er Gerhard Heiberg egentlig? Alternativt hvor godt bestukket...?

Han er nok blitt mye dummere siden 94. Nå er han jo i OL-komiteen og kan vel ikke kritisere vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...