Skravla Skrevet 6. august 2008 #801 Del Skrevet 6. august 2008 Du får henge opp noen plakater i taket, så blir det straks mer spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 6. august 2008 #802 Del Skrevet 6. august 2008 :dåne: Ene dagboka verre enn den andre... Men hyggelig å være tilbake! Begrenser seg litt med hvor god tid jeg har til å være på kg nå som både mann og barn er hjemme, da kjeder vi oss ikke så mye... så det er vel 30 nye sider når jeg titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. august 2008 #803 Del Skrevet 6. august 2008 Joda, men jeg sto opp igjen. Taket er ikke så spennende i lengden... Når fikk du sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #804 Del Skrevet 6. august 2008 Du får henge opp noen plakater i taket, så blir det straks mer spennende. :dåne: Ene dagboka verre enn den andre... Men hyggelig å være tilbake! Begrenser seg litt med hvor god tid jeg har til å være på kg nå som både mann og barn er hjemme, da kjeder vi oss ikke så mye... så det er vel 30 nye sider når jeg titter innom. Krynkel Du har selvfølgelig lest alle de nye sidene...? Når fikk du sove? I 04.30-tida... Så morgenen ble ikke så tidlig som planlagt, selv om jeg hadde på vekkerklokke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #805 Del Skrevet 6. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #806 Del Skrevet 6. august 2008 Joda, men jeg sto opp igjen. Taket er ikke så spennende i lengden... Nei, du liker jo stoler bedre enn tak etter det jeg har skjønt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #807 Del Skrevet 6. august 2008 Gjør ikke du? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #808 Del Skrevet 6. august 2008 Gjør ikke du? :klø: Synes det er greit med både tak og stoler jeg. Men jeg kan ikke si at jeg føler noe behov for å kose med noen av delene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #809 Del Skrevet 6. august 2008 Det er så mange lister overalt nå over alt folk skal gjøre og rekke -føler jeg burde følge trenden, selv om jeg egentlig er prinsipielt i mot sånne ting... Here goes. I dag skal jeg: *gjøre nyttige ting hjemme (det jeg rekker og gidder, etter innfallsmetoden) *se Norges første OL-kamp i fotball (de har tjuvstartet! ) *sose bort altfor mye tid på KG *en tur i sybutikken og kanskje på posten? (*venter på pakker*) *spise vannmelon *spille tidkrevende og meningsløse nettspill *drikke te *få min daglige youtube-dose *steke pannekaker? *se House En full dags arbeid -det er bare å starte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 6. august 2008 #810 Del Skrevet 6. august 2008 Er like glad hver gang jeg kommer innom en dagbok nå, og ser det bare er 17 uleste innlegg siden i morges... :lettet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #811 Del Skrevet 6. august 2008 Synes det er greit med både tak og stoler jeg. Men jeg kan ikke si at jeg føler noe behov for å kose med noen av delene... Har du aldri krøllet deg godt sammen i en god lenestol? Det er kos det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #812 Del Skrevet 6. august 2008 Er like glad hver gang jeg kommer innom en dagbok nå, og ser det bare er 17 uleste innlegg siden i morges... :lettet: Nå skal du ikke overdrive -det var da bare en halv side... Men jeg kan godt prøveå få det til å bli minst 17 innlegg neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #813 Del Skrevet 6. august 2008 Har du aldri krøllet deg godt sammen i en god lenestol? Det er kos det Joda, men jeg har aldri klint ansiktet inntil stolbeina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #814 Del Skrevet 6. august 2008 Detaljer, detaljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2008 #815 Del Skrevet 6. august 2008 Kanskje stolen både er god å kose i og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2008 #816 Del Skrevet 6. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 Forfatter #817 Del Skrevet 6. august 2008 Nå er det selvsagt ... Da jeg var ute i sted, i sandaler og kortermet topp (og capribukser, i tilfelle noen skulle tro at jeg vandret rundt halvnaken...), regnet det Men jeg har fått pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. august 2008 #818 Del Skrevet 6. august 2008 Hadde du på deg BUKSE????? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #819 Del Skrevet 6. august 2008 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 6. august 2008 #820 Del Skrevet 6. august 2008 Har sett Daria i bukse før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg