Gå til innhold

Utsikt til paradiset

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vimse
Frøys du??? :dåne:

Ja, det var kaldt på sjøen etter en hel dag med sol, bading og ferske reker ;)

Og det fikk deg til å tenke på meg fordi...? :klø:

Fordi du ikke ville ha med deg ull på tur... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is til frokost?! :dåne:

Ble det mange bøker som ble bestillt i natt eller?

Og også lyst til å bestille meg mange nye bøker, men lommeboka mi seie merkelig nok nei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var varmt, jeg hadde is -hvorfor ikke... :sikle: Lommeboken din er smart, min har aldri lært seg å si nei til sånt... Men det ble bare en i natt *flink*

Livet er i grunnen ikke så verst... Jeg slang sammen noen klær og bøker, puttet pc og kabel i min fancy pc-veske og hoppet på første tog til Oslo, så nå nyter jeg livet på verandaen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitte i sola på en veranda er tortur!! Det er altfor varmt! Men å ligge i solsteika på stranda, DET er godt det :) Da kan jeg nemlig kjøle meg ned med en jevnlig dukkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ikke i sola, har en stor, fin markise ;) Og en stor mugge med drikke... :perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et tegn på begynnende heteslag at jeg får stadig mer sans for kulturminister Trond Giske? Han har etterhvert markert seg mer som minister og mindre som festløve med hippe venner, og mannen har jo faktisk humor. I Dagbladet i dag har han denne kommentaren til Bye & Rønnings parodi på ham "Det er svært mange som har blitt parodiert eller harselert over av Bye & Rønning. Det ville vært en klar forbigåelse hvis det ikke på et eller annet tidspunkt var min tur" :ler:

I samme avis ser jeg også at det fortsatt er billetter igjen til Tosca på Oscarsborg. Fristende, fristende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så drømmeutgaven av Trond Giske er nybarbert og dressløs? Jaja, hver sin lyst... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...