Daria Skrevet 14. juli 2008 #1 Del Skrevet 14. juli 2008 Eter at forrige dagbok varte i to år og rakk å bli 1040 sider (:dåne:), føler jeg at det er på tide å begynne på nytt. Dere som henger med fra forrige bok, har jo en viss anelse om hva dere begir dere ut på, men av hensyn til eventuelle nye lesere er det vel på sin plass med en liten presentasjon/advarsel... Meg -Oslo-jente som byen min, men som av jobb-grunner har vært på Norgesturné de siste årene. Men jeg rykker stadig nærmere paradiset... Nå bor og jobber jeg i Minibyen, som ligger en times tid utenfor Byen. Nsb er min venn... -Bibliotekar, teaterelsker, lesehest, tenorfetisjit, interessert i det meste -Singel, barnløs, aleneboer og lykkelig Boka -Fortsatt full av gale mennesker (håper jeg...) -Sarte sjeler bes se opp for henslengte kofferter, som kan dukke opp når man minst venter det -Det oppmuntres på det sterkeste til uhemmet skravling -Intet tema for lite, intet for stort... Forøvrig skjer all ferdsel på eget ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 14. juli 2008 #2 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg melder meg på, jeg bare elsker kofferter... Gratulerer med ny dagbok! Endret 14. juli 2008 av absinthia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. juli 2008 #3 Del Skrevet 14. juli 2008 Gratulerer med ny bok. til eieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #4 Del Skrevet 14. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg melder meg på, jeg bare elsker kofferter... Da har du kommet til riktig sted Gratulerer med ny bok. til eieren. Takketakk. Og hva ser du så lur ut for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 14. juli 2008 #6 Del Skrevet 14. juli 2008 Som teaterelsker må jeg hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 14. juli 2008 #7 Del Skrevet 14. juli 2008 Gratulerer med ny bok! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 14. juli 2008 #8 Del Skrevet 14. juli 2008 Jøss, så tidlig på'n jeg var...lønner seg at alle dere andre befinner dere på samme sted uten nett i dag GRATTIS med ny bok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2008 #9 Del Skrevet 14. juli 2008 GRATULERER MED NY DAGBOK! :banantroll: Er nesten litt trist at den gamle skal forsvinne. Men samtidig veldig moro å begynne med noe nytt. Skjønt jeg tror ikke denne blir så mye annerledes enn den gamle... Ps: synes du har beskrevet deg selv veldig godt i første innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 14. juli 2008 #10 Del Skrevet 14. juli 2008 Hei Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. juli 2008 #11 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg fant :juhu: Men du er fortsatt litt svartelistet (heter det grålistet når det bare er litt ) på grunn av ditt alvorlige brudd på KG-loven.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #12 Del Skrevet 14. juli 2008 Og hva ser du så lur ut for? Du skulle bare visst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 14. juli 2008 #13 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg fant :juhu: Men du er fortsatt litt svartelistet (heter det grålistet når det bare er litt ) på grunn av ditt alvorlige brudd på KG-loven.. Den var ny....grålistet, faktisk....må jeg huske til bruk ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. juli 2008 #14 Del Skrevet 14. juli 2008 :juhu: Jeg fant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. juli 2008 #15 Del Skrevet 14. juli 2008 Den var ny....grålistet, faktisk....må jeg huske til bruk ved en senere anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 14. juli 2008 Så raske dere er til å finne fram :juhu: Men sluttinnlegget i den gamle boka hjalp kanskje... Som teaterelsker må jeg hilse på Noen spennende teaterplaner i høst? Jeg fant :juhu: Men du er fortsatt litt svartelistet (heter det grålistet når det bare er litt ) på grunn av ditt alvorlige brudd på KG-loven.. Litt kriminalitet må man leve med... Du skulle bare visst!! Det er jeg ikke så brått sikker på om jeg vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Har hatt en strålende dag med (en litt våt) picknik i Frognerparken og hyggelig middag på en restaurant jeg nok vil tilbake til Endret 14. juli 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. juli 2008 #18 Del Skrevet 14. juli 2008 Takk for i dag og gratulerer med ny bok Hvor var dere å spiste etter at vi reiste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 14. juli 2008 Vi var på New Orleans Fant du noe morsomt på Ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 14. juli 2008 #20 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er jeg ikke så brått sikker på om jeg vil... (Hah, endelig fikk jeg også brukt den! ) Vi var på New Orleans Kanskje jeg må prøve den neste gang? Vanskelig for turister å finne frem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg