Gå til innhold

Klar, ferdig..


Tuneland

Anbefalte innlegg

Ja, nå tror jeg at vi er klare for en ny runde. Vi har hvertfall kommet så langt at spiralen er tatt ut, så får vi se om det blir noe mere..

Morsomt med graviditetsdagbok da :) - selv om jeg jo ikke er gravid enda.. :blunke:

Spiralen ble tatt ut på fredag, og pga at det ble gjort samtidig med utskrapning i narkose, så blir det ingen øvelser før tidligst fredag som kommer. Derfor tror jeg nok at denne måneden ikke kan regnes som noen prøvemåned uansett..

Den som lever får se - uansett har vi jo 2 herlige gutter allerede :hjerter:

Men nå skal jeg tusle i bingen, får sette meg ned med skikkelig innføring i hva jeg skal skrive her i morgen..

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn i gjengen med prøvere, og lykke til. :)

Selv sluttet jeg med p-pillen for en måned siden, men vi skal ikke begynne og prøve før i September. Dette er fordi jeg studerer og da må vi time termin med sommerferie.

Lykke til iallefall, håper dere lykkes med en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med hilsninger i dagboka mi :vinke: Takk for det. :)

I morgen er det i teorien muligheter for å sette igang prøvinga - dersom blødningene har gitt seg.. Men jeg tror ikke det blir noe av enda. :roll:

De siste dagene har jeg tenkt endel på hva legen sa under undersøkelsen før spiralfjerningen. Hun fant en stor muskelknute i livmor, og den kunne forhindre at jeg blir gravid. Dersom jeg ikke var blitt gravid innen 1 år, anbefalte hun meg å søke om å få den operert bort.. Huff, håper jeg slipper det da.

Samtidig vet jeg jo at den muskelknuten var der allerede da jeg gikk med minstemann, og da var den der sikkert da jeg ble gravid med ham også - altså har jeg greid å bli gravid på tross av muskelknuten tidligere.