Gå til innhold

Klar, ferdig..


Tuneland

Anbefalte innlegg

Ja, nå tror jeg at vi er klare for en ny runde. Vi har hvertfall kommet så langt at spiralen er tatt ut, så får vi se om det blir noe mere..

Morsomt med graviditetsdagbok da :) - selv om jeg jo ikke er gravid enda.. :blunke:

Spiralen ble tatt ut på fredag, og pga at det ble gjort samtidig med utskrapning i narkose, så blir det ingen øvelser før tidligst fredag som kommer. Derfor tror jeg nok at denne måneden ikke kan regnes som noen prøvemåned uansett..

Den som lever får se - uansett har vi jo 2 herlige gutter allerede :hjerter:

Men nå skal jeg tusle i bingen, får sette meg ned med skikkelig innføring i hva jeg skal skrive her i morgen..

Natta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn i gjengen med prøvere, og lykke til. :)

Selv sluttet jeg med p-pillen for en måned siden, men vi skal ikke begynne og prøve før i September. Dette er fordi jeg studerer og da må vi time termin med sommerferie.

Lykke til iallefall, håper dere lykkes med en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med hilsninger i dagboka mi :vinke: Takk for det. :)

I morgen er det i teorien muligheter for å sette igang prøvinga - dersom blødningene har gitt seg.. Men jeg tror ikke det blir noe av enda. :roll:

De siste dagene har jeg tenkt endel på hva legen sa under undersøkelsen før spiralfjerningen. Hun fant en stor muskelknute i livmor, og den kunne forhindre at jeg blir gravid. Dersom jeg ikke var blitt gravid innen 1 år, anbefalte hun meg å søke om å få den operert bort.. Huff, håper jeg slipper det da.

Samtidig vet jeg jo at den muskelknuten var der allerede da jeg gikk med minstemann, og da var den der sikkert da jeg ble gravid med ham også - altså har jeg greid å bli gravid på tross av muskelknuten tidligere.

Jeg har litt ambivalente følelser angående et nytt svangerskap. Rett og slett fordi jeg har hatt såpass tøffe svangerskap tidligere. Jeg ble hardt angrepet av bekkenløsning nesten før graviditeten var et faktum forrige gang.. :x

Men belønningen er så verdt det! Jeg føler meg på langt nær ferdig med å få barn - helst vil jeg ha et par til :hjerter: Vi får se hva det blir til - for alt vi vet kan det jo hende vi ikke får flere heller..

I første omgang er det å få igang prøvinga da - og det i seg selv er jo gøy det :rodme:

Ha en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme: For å si det sånn - prøvinga er i gang, og det er nok ikke der problemet ligger dersom det ikke blir barn utav det.. 8)

Jeg lurer på om det har vært eggløsning her i gården. Har hatt endel vondt i magen - oppblåst og øm - ganske typisk det jeg tror er el. I så fall kan jeg vel telle meg framover et par uker med tanke på når jeg kan tenke på IKM..?

Spennende dager er det hvertfall, og neimen ikke lett å la være å tenke på at vi prøver..

Kjekt med dagbok da, så kan jeg lire av meg det jeg egentlig vil snakke om.

Hmm, to uker - er lenge det.. :roll: Jeg er beryktet for å være max utålmodig - har jeg bestemt meg for noe, så skal det helst skje i går!

Håper dagene går fort, for hvis mensen kommer, så vil jeg sette igang neste prøvemåned så fort som mulig.

Jaja, jeg har jo nok å henge fingrene i om dagene med lillegutt, og bra er det :ler:

Ha en fin kveld! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se..

- Ømme, større pupper

- Murringer i mage og korsrygg

- Følelsesmessig forholdsvis labil

- Litt trøttere enn vanlig

- Fjern..

Men jeg vet jo ikke da. Selvfølgelig kan det være psykisk hele greia, men jeg har på en måte en sånn merkelig "visshet" om at noe er i gjære..

Vi får se - om ikke mensen kommer, tar jeg en test om en ukes tid tenker jeg..

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tuneland !

Ville bare si hei siden vi er "naboer" her inne på dagbok-gruppen !

Lykke til - håper du slipper å vente lenge på to blå !

Klem, Trude :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige hilsninger! :vinke:

Jeg måtte innom og oppdatere dagboka mi nå, testet i morges og fikk et blått kryss! Det var svakt, men dog et kryss! :o

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELKOMMEN SOM DAGBOKSKRIVER OG TO BLÅ STREKER :sjarmor:

Dere er kjempeheldige som klaffet så fort, lykke til med voksene mage!!!

klemmer fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for hilsen i boka mi ! Og GRATULERER så mye med TO BLÅ ! Håper du smitter noen fler her inne !

Klem, Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

På tide med en oppdatering kanskje.. :oops:

Jeg har nå ifølge BiM-kalenderen kommet til uke 9+4, skjønner ikke hvor tiden har blitt av jeg :sjokk:

Formen er usedvanlig bra. Vel, det er hvis vi ser bort fra bekkenplagene da.. Men det har kranglet med meg i 1 1/2 år nå, så har vel blitt "vant" med smertene. Ellers er det da lite symptomer å finne her. Puppene er blitt (enda) større, og humøret er litt ustabilt - men ikke så mye som tidligere.

Vi skal på ultralyd 8. august, er veldig spent på den. Jeg er da ca 12 uker på vei, så da skal det jo gå an å se en god del. Gleder meg og gruer meg. Hadde ikke noen god opplevelse på ul med lillebror, ble innlagt pga komplikasjoner. Kjenner jeg er litt redd for repetisjon...

Vi reiser på ferie på lørdag! Først til Oslo og så til Trøndelag. Skal bli godt å komme bort litt - håper de har spart litt finvær til vi kommer :kgblunk: Vi blir borte i tre uker, så det blir nok ingen oppdatering før den tid. Men da kommer jeg også med rapport fra ultralyd!

Ha en fortsatt fin sommer! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg en fantastisk fin ferie

og lykke til med Ul det går sikkert bra skal du se :lol:

klemmer fra pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt glemt å ønske deg velkommen jeg :D og gratulerer med to blå.

Nyt tiden fremover.

Klem fra Wit 25+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til i går begynte jeg å blø. Ikke mye, bare litt brunt, men nok til at jeg ble bekymret.. Jeg ringte lege, men fikk bare beskjed om å vente og se.

Vel, jeg greide ikke det. Vi skulle jo reise på ferie i morgen, og skulle det gå galt, ville jeg sitte i min egen stue å gråte og ikke borte på besøk..

I dag fikk jeg endelig tak i "den rette" legen. Han skjønte problemet mitt, og sørget for ultralyd på sykehuset.

Vi fikk satt bort ungene og lånt oss en bil, og kjørte av gårde. 30 mil er langt, og man får tid til å tenke masse på forhånd..

Legen vi var hos er den samme som fulgte meg under forrige svangerskap pga komplikasjoner. Det var litt betryggende, for vi vet han er dyktig.

Da vi kom inn, var det opp i stolen og fram med ul-apparatet. Legen kunne raskt konstatere at det ikke var aktivitet der. Fosteret er dødt.. Han regnet ut at fosteret døde i uke 7+3, altså for litt over 2 uker siden.. :cry:

Jeg skal tilbake på mandag morgen for utskrapning. Jeg kunne velge mellom det og å bli lagt inn og få tatt operasjonen i morgen. Jeg ville hjem.. Ville ikke bli igjen alene på sykehuset.

Det var godt å komme hjem til guttene mine. Holde rundt dem og kjenne at jeg egentlig er veldig heldig som har de! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så trist, Tuneland, nå ble jeg lei meg, og føler virkelig med deg. Hadde tenkt til å spørre deg hvor du kommer fra jeg, og ble veldig paff nå som jeg leste dagboka di. Vil bare si at jeg tenker på dere, lykke til videre i fremtiden, ønsker dere alt godt.

Rubymannen sender også en varm hilsen til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...