Gå til innhold

Inger'n gifter seg :)


Inger'n

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Så er det drøye fem måneder igjen til jeg gifter meg, og jeg begynner for alvor å glede meg!!! :) Satser på et romantisk og trivelig romjulsbryllup 3. juledag med masse snø, kaldt vintervær og levende lys...

Regner med det finnes mange gifteklare, vordende bruder her som det går an å utveksle tips og idéer med :)

Føler at jeg har kommet ganske godt igang med planleggingen. Kirka er booka, det samme er selskapslokalet, frisør bestilt, fotograf bestilt, kjolen er bestemt, men ikke bestilt. Forlovere er i boks, og det samme er to brudepiker.

Så nå sitter jeg her og skribler ned noen tanker og lister i planleggingsboka mi. Det er koselig arbeid når det blåser og regner ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

:velkommen: og gratulerer med kommende bryllup! Du har jo bra mye på plass :hoppe:

Ser du har valgt deg en forlover vi kjenner godt her inne :Nikke: Den oppgaven håndterer nok MrsG med glans :duskedame:

Kos deg med forberedelsene, blir kjekt å følge deg!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for velkomsten, Madam Mim!

Joda gitt, jeg stoler blindt på MrsG :) Hun har allerede rapportert om de første bryllupsmarerittene i anledning mitt bryllup...de har ikke jeg hatt enda. Og hun har også begynt å tenke borddekorering og generell pynt. Jeg tror faktisk hun begynte å tenke på disse tingene allerede FØR sitt eget bryllup. :ler:

Så jeg har definitivt valgt den perfekte forlover - så da håper jeg at det er gjort - og blir gjort - noen riktige valg videre i planlegginga også :)

Jeg er forresten litt fersk med dette dagbokforumet, så dere får bare beklage om jeg gjør mye rart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hallo Inger`n!

Velkømmen hit!

Du går nørn hektiske og samtidig fantastisk flotte mnd. i møte!

Je syns de høres suverent ut me romjulsbrølløp, va mitt alt.2.

Je står snart førr tur, 23. august e våres dag, blir høst brylløp her oppe i nord. E nestn litt leit at de går så fort på slutten...

Å ha en forlover me "tunga bent i muinn" og en go slamp me erfaring e nåkk ikkje å forakte.

Masse lykke tell og kos dæi i mnd framover,

de blir kjekkt å hoille et øye me dæi!

:hjerte: , Ronjadatterdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mååårn! :fnise:

jasså, det var på tide.. :P

øh.. har egen mappe på pc'n, med bilder av div. som kunne passet til bryllupet ditt (eller.. "deres" da.. ;) ) jeg.. hehe.

og jommen var det godt du sa ifra at du har dagbok her, før jeg begynte å legge ut om utdrikningslaget ditt her haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Ronjadatterdatter!

Høstbryllup er heller ikke å forakte gitt. Tenkt på alle de nydelige fargene man kan boltre seg i :) Men den tøffe dialekta di (jeg er litt dialektfreak) hørtes ikke helt nordnorsk ut?? :D Er det den vordende gubben som kommerfra eller?

MrsG: Hihihi...faril at je fikk sagt at je var her da, så kunne je ha fulgt med på utdrikningslagsplaner i smug. Eller...like greit at je itte gjorde det kanskje ;p

Så bra at du driv og ser litt...det er du som er den estetiske ta øss to veit du ;) Du som hadde så my tekstil-valgfag på ungdomsskolen og allting!! :D

Jo, je er VELDIG på shabby-stilen i borddekning i dag. Spørs om jeg ikke skal stikke innom Zanz når jeg skal til Lillestrøm og bestille kjolen, og sjekke etter gode tips.

Er forresten stengt på brudesalongen der de neste to ukene, men burde kanskje bestilt ganske fort etter at de åpner igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
mååårn! :fnise:

jasså, det var på tide.. :P

øh.. har egen mappe på pc'n, med bilder av div. som kunne passet til bryllupet ditt (eller.. "deres" da.. ;) ) jeg.. hehe.

og jommen var det godt du sa ifra at du har dagbok her, før jeg begynte å legge ut om utdrikningslaget ditt her haha.

Det med utdrikningslaget kan du sende oss på pm vettu :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooo, Zanz.. er det her? http://zanz.no/

DA vil jeg være med! så mye fint a! ble det den kjolen du viste meg link av en gang? si ifra når du har tenkt deg dit a.. har ferie snart jeg! (ikke at jeg jobber så fryktelig mye uansett da.. :fnise: )

JA, alle timene på forminga gjør endelig nytte for seg! :D

Mim: ja, jeg tar gjerne imot gode forslag på PM :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, det er der. Det er SÅ mye fint der!! Både gammelt og nytt...og dyrt :filer:

Men da stikk vi i vegen en dag så fort brudesalongen åpner att da?? Jaaa, det blir den du har sett bilde ta :) Je bestemte meg nok der og da gitt. Den andre som je prøvde på Hamar kikke je på att her en dag - men den er uaktuell i forhold til den på lillestrøm :)

Å trur du om ulike lysestaker i fattigmannssølv f.eks... og noen innslag med slitte trepynteting med tjukt hamptau på....f.eks... eller...hehe.

Ooo, også det juletreet. Kunne jo hatt bare kuler i fattigmannssølv (heretter kalt FS) og f.eks. lyse sløyfer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay!

ja, ja og ja! hehe.

også juletreet da.. med masse sånne små lys på! tenkte kanskje.. mange små trær og jeg da.. :fnise: 2-3 stk? og ett digert et?

.... og små baller av mose med sølvtråd rundt.. hengende rundtomkring! telys?

telys?

telys?

ooo, hvite svibler i sånne??

syns disse var søte og, jeg da...

litt for blanke?

stilig bord

undefined

det er en butikk her også, som muuuligens har litt de samme tinga.. kan stikke innom der en dag og glane litt jeg ;

Endret av MrsG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...