Gå til innhold

Hvordan ville dere ha reagert?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan ville dere ha reagert om en av gjestene begynte å forandre pynten i bryllupet deres?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nishiki
Skrevet

Jeg ville ledd, noen er mer snodig en andre.

Skrevet

Jeg hadde ærlig talt begynt å lure på hva som hadde stukket dem, men hadde vel ikke sagt stort. ;)

Skrevet

Det kom vel an på... Ødela hun/han pynten, eller rettet hun/han noe som var skeivt? Gjorde hun/han det penere? Eller bare plukket hun/han på en dekorasjon foran seg på bordet.

Med mindre hun/han ødela noe, tror jeg ikke jeg hadde tatt det noe tungt. Hun/han ville sikkert bare være til nytte :)

Skrevet

Tror jeg hadde lurt på hva h*n drev med.

Skrevet

Kommer helt ann på hvordan h*n endret.

Skrevet
Hvordan ville dere ha reagert om en av gjestene begynte å forandre pynten i bryllupet deres?

Haha, lurt på hva som gikk av vedkommende og forandret det tilbake etterpå :fnise:

Skrevet

Hun hadde med seg noe som hun mente vi måtte ha på bordene, i en helt annen farge enn den andre pynten, og begynte å fordele pynten sin utover bordene.

Skrevet

Bortsett fra og lurt på om hun var gal så hadde jeg pent bedt henne ta det bort igjen ettersom det både var feil farge og noe jeg ikke ville hatt der.

Hadde hun ikke gjort det hadde jeg fått hjelp til å ta det bort. Hvem i alle dager gjør sånne ting? Jeg tviler på at hun blir invitert i mange brullyp etter dette....

Skrevet

Hadde nok sagt greit i fra at det pent måtte fjernes igjen... Hadde ikke hun fjernet det, hadde jeg gjort det selv :fnise:

Skrevet

Finnes det virkelig folk som gjør slikt?

Hadde helt klart sagt ifra at jeg ville hatt det slik det var i utgangspunktet. Noen er jo bare kjempefrekke! Lurer på hva hun hadde sagt om du hadde gjort det samme i hennes bryllup=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...