Gå til innhold

Ble plutselig så rar stemning mellom oss..

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31 år
Skrevet

Trenger råd her... Er litt forvirra.

Har møtt en kar for et par ukers tid siden.

Fra første stund merket vi at det var en bra kjemi der. Det var gjensidig og vi var glade for å ha "funnet" hverandre.

I løpet av de par ukene har vi vært ute å spist, kino, hatt koselige hjemme kvelder osv.

Nå i helgen var jeg hos han for første gang (førte gang vi har delt en helg sammen). Vi gledet oss veldig til denne helgen, og fredag/lørdagformiddag var fantastisk bra.. Vi koste oss og hadde det bra sammen.

Lørdag hadde vi sex for første gang (jeg har villet vente litt). Det som er leit er at etter vi hadde det så ble det så rar stemning mellom oss.. han sluttet åkose på meg og tulle osv.. bare veldig sjeldent. Han sa sexen var bra, og fikk absolutt følelsen av det samme (selv om det alltid er litt "rart" den aller første gangen).

Nå sitter jeg med en litt tom følelse igjen... Det startet så bra, men som om det har dabbet avlitt?!

Er så trist for at han ikke koser på meg og tar på meg mer. I bilen på vei hjem tok han ikke hånden min en gang.. jeg prøvde å ta på hans,men fikk ingen respons!! :(

Når jeg gikk ut av bilen, takket han for en fin kveld, gav meg et kyss og ønsket meg en fin dag/kveld.

Ble litt trist av det hele jeg :gråte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente31 år
Skrevet

....meg igjen.

Vil bare få frem at jeg føler meg ekstra sårbar etter vi har hatt sex. Er redd det bare er det han er ute etter og er redd for at han vil kutte meg ut etter vi hadde hatt det.

Denne gangen hadde jeg selv bestemt meg for at ville være trygg på hvor jeg hadde han før vi hadde sex. Og trodde jeg var det, var vel derfor jeg ville ha det med han. Er lei meg siden han ble sånn etter på...

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

Hva med at du sier dette til Han?

Det kan være noe så teit som at han f.eks føler at han ikke klarte å tilfredstille deg slik han ønsket, at han føler han kom for tidlig, osv.

Spør han da vel! :)

Gjest Jente31 år
Skrevet
Hva med at du sier dette til Han?

Det kan være noe så teit som at han f.eks føler at han ikke klarte å tilfredstille deg slik han ønsket, at han føler han kom for tidlig, osv.

Spør han da vel! :)

Ja, det kan være det?! Han har nevt tidligere at han gledet seg til at "det" skulle skje. At han skulle det ene og det andre.. hihi..

Jeg vet selv at jeg trenger tid og å være ordentlig trygg på han jeg er med før jeg skal "komme" så "lett".. Dette har jeg også nevnt for han, så han vet det jo egentlig.

Hjelper lite at han er sånn mot meg, da blir jeg enda mer usikker og redd..

Fikk en magefølelse på at han mistet alle følelser for meg.. Jeg kan tenkt litt negativt på slike ting, men det skyldes dårlige erfaringer fra tidligere..

Kjenner jeg er trist. Det var en så bra start på helgen, men endte med en vond følelse... :gråte:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner meg bare ikke på de av dere som synes det er lenge å vente et par uker... og skjønner ikke mer etter å ha lest dette innlegget. Ikke at dette er til noe hjelp for deg nå... men når man bare venter et par uker så kan man dessverre ikke vite om han er ute etter noe mer eller ikke :sukk:

Men håper det går bra med dere da :)

Gjest Moråse
Skrevet

Det høres ut som han ikke synes sexen var særlig bra.

Skrevet

kan være mye dette.

han syntes ikke sexen var noe serlig.

han følte han ikke var bra nokk for ei med så bra kropp som din.

han tennte mere på deg når du var påkledd.

det gikk for fort for han.

han trudde dette var rett men følte seg tom etter sexen.

han var bare ute etter sex.

han blei enda mer redd for og gjøre noe feil i frykt for og miste deg.

når du fjærna korsettet, bh`n og viste 12 års gammel dusk forsvant liksom lysten litt.

sexen føltes ikke riktig.

har selv hvert forelska over øra helt til vi hadde sex, da forsvant alt av følelser, uvist av hvilke grunn..tenningen var bare borte

Gjest Jente31
Skrevet

TS her.

Vi Har hatt mange fine stunder sammen før dette. Har vært nakne sammen og kost oss på andre måter før vi gjennomførte samleie. Så at han ble overrasket over hvordan jeg så ut uten klær tror jeg neppe.

Vi hadde sex i dag tidlig også.. Så det var ikke noe galt med det, og han ble tent osv.. Jeg ble vel ikke så tent som jeg hadde ønsket, noe han kanskje merket og følte han ikke strakk til?!

Føler vel også nå at det var litt tidlig å være sammen så lenge av gangen(har jo ikke kjent han så lenge)..

Ble bare litt trist etter en helg jeg trodde jeg skulle stråle av..

Gjest missLady
Skrevet

Jeg synes du skal prate med han!! :) Ordner seg sikkert da! Sikkert som det står lenger opp at han ikke føler han strakk til eller noe! Få oppklart dette med han så fort så mulig synes jeg!

Lykke til

Gjest Jente31 år
Skrevet

TS her..

Skulle inn å deaktivere profilen min på nettsiden jeg møtte han på.

Så ser jeg han er online..!!! ÆSJ så ekkelt. Ute etter å finne seg en ny dame allerede...

Han var sikkert bare ute etter en ting!! Skulle holdt igjen lenger!! Han spilte riktig hvertfall, ble kvalm jeg!!

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han også var innom for å deaktivere profilen sin?

Skrevet

hva vet du om ikke han var for og slette sin profil, prate med kamerater eller venninder? eller at han var der for og se etter deg?

husk at menn og kvinner tenker sjelden likt og noe du tar for en ting tenker kansje ikke han over en gang.

snakk om og male faen på veggen her liksom

Gjest missLady
Skrevet
TS her..

Skulle inn å deaktivere profilen min på nettsiden jeg møtte han på.

Så ser jeg han er online..!!! ÆSJ så ekkelt. Ute etter å finne seg en ny dame allerede...

Han var sikkert bare ute etter en ting!! Skulle holdt igjen lenger!! Han spilte riktig hvertfall, ble kvalm jeg!!

Vel nå så vel han at du var online også, kanskje han tenker det samme? Synes du skal snakke med han, mener ikke du skal være godtroende, men uansett snakke med han!

Skrevet

Kanskje mannen gikk inn i den berømte tenkeboksen, for å se hva han ville med dette?

Da har de en viss tendens til å bli litt fjerne.

Skrevet

Må si jeg føler med deg. Er akkurat i samme situasjon selv akkurat no. Så jeg har vel ingen gode råd å gi. men om han er i tenkeboksen, hva ska man gjøre me det?! La han være, vente på at han tar kontakt?!?!

Gjest Jente31 år
Skrevet

Jeg var innom igjen før jeg skrev her sist, og han var fortsatt online.. Så han er nok allerede på sjekkeren.. Kanskje han finner en ny jente å leke med :(

Har slettet all info om meg, samt bilder. Det tok 2 minutter.. han har vært online i flere timer..

Gjest missLady
Skrevet
Jeg var innom igjen før jeg skrev her sist, og han var fortsatt online.. Så han er nok allerede på sjekkeren.. Kanskje han finner en ny jente å leke med :(

Har slettet all info om meg, samt bilder. Det tok 2 minutter.. han har vært online i flere timer..

Snakk nå med han likevell sier nå jeg!

Gjest Jente31 år
Skrevet

Fy flate dere...

Ser på facebook at han allerede er på sjekkeren igjen!! Lagt til nye jenter og skriver med de.. SÅÅ feil kan man ta.

Glad jeg fant det ut så tidlig.. Men fy, så jeg angrer på sex'en!! ÆSJ.. føler meg brukt nå.. :(

Skrevet
....meg igjen.

Vil bare få frem at jeg føler meg ekstra sårbar etter vi har hatt sex. Er redd det bare er det han er ute etter og er redd for at han vil kutte meg ut etter vi hadde hatt det.

Denne gangen hadde jeg selv bestemt meg for at ville være trygg på hvor jeg hadde han før vi hadde sex. Og trodde jeg var det, var vel derfor jeg ville ha det med han. Er lei meg siden han ble sånn etter på...

Jeg har opplevd noe lignende nylig. Jeg har pratet endel med en kvinne og vi tilbragte denne helgen sammen for første gang og hadde dermed også sex for første gang. Jeg har mistet interessen totalt! Det har ingenting med at jeg bare ville ha henne i senga (for hun var faktisk den mest aggressive på det området). Det har rett og slett med at jeg har kommet så raskt forbi all mystikken at tiden man vanligvis trenger for å la en kjærlighet og et forhold gro ble borte etter dette.

Jeg tror feilen vi ofte gjør (iallefall jeg) er å havne så alt for fort i seng sammen. Man får ikke bruke den nødvendige tiden til å bli ordentlig kjent, til å finne aspekter hos den andre man virkelig får dype følelser for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...