Gå til innhold

P-ring og grusomme smerter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg våknet for en time siden av helt grusommelige smerter i underlivet og i nedre del av magen, ikke overraskende for jeg fikk mensen tidligere i kveld og jeg er vant til å være plaget av store smerter i forbindelse med dette.

I håp om å redusere menstruasjonssmertene har jeg nettoppp begynt på p-ring og dette er min første blødning etter at jeg begynte på den.

Jeg har hatt like store smerter tidligere, men jeg følte at disse var annerledes i og med at disse også strålte fremover mot blæren følte jeg.

Det kom ut noen blodige klumper og så kom noe som jeg ikke aner hva er, det var ikke slim, men som en del av meg, en del av skjedeveggen eller livmoren eller noe?? Det var ikke et foster for jeg har ikke hatt sex på flere måneder, itillegg var det langt og flatt.

Smertene forsvant et par minutter etter at dette kom ut. Det er så fælt. Jeg er helt skjelven og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg ringe legevakt eller hva? jeg har jo ikke vondt nå.. Og til onsdag skal ny ring settes inn, men om det er p-ringen som får ting til å løse seg opp og løsne inni der så bør jeg jo ikke fortsette med det.

Vær så snill og hjelp meg... er det noen som har opplevd dette?

hva du ville gjort hvis du var meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville kommet meg på legevakten. Hvis det ikke gjør vondt er det antagelig ikke noe hastverk, men det er jo ille å gå og ikke vite hva som har skjedd. Ta med deg det som kom ut hvis du kan.

Skrevet

Sansynligvis var det nok bare livmorslimhinnen. Den kan i grunnen se litt ekkel ut. ;)

Skrevet

Sånn har jeg hatt mange ganger.

Det er livmorslimhinnen - mensen er ikke bare friskt blod.

Det er gjerne voldsomt vondt å få ut de største klumpene, ikke så rart - får ordentlige rier for å åpne opp nok til at det kan komme ut og for å presse det ut.

Vont, men ufarlig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar!

Livmorslimhinne sier dere...?? Hmm, jeg har alltid trodd at sånne mørkerøde slimklumper er rester fra slimhinnen, det har jeg opplevd flere ganger før og det kom også et par slike klumper før dette andre her kom.

Men dette er faktisk hudfarget tett vev... uff ja, jeg tok vare på det, fy fader så kvalmt, aner ikke hvorfor, har ikke akurat lyst til å dra til legen med dette, og det er jo så absolutt ikke nødvendig hvis det bare er en slimhinne heller... Hva slags konsistens har egentlig en livmorslimhinne da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...