Gå til innhold

Den fineste komplimenten du har fått?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min sier at jeg er det beste som har hendt han og han har ikke vært så glad på lenge.

Og så har jeg vært litt bekymret pga han har to barn fra før, mens jeg har ingen. Jeg ønsker meg jo barn og har sagt dette til han. Han har kommet med noen ugjennomtenkte kommentarer blant folk om at han ikke skal ha fler barn osv, men det har han visst ikke ment helt. Det er bare ikke noe han har tenkt så mye på.

Men så til saken; han sa til meg her en dag at om det er noen han vil ha barn med igjen, er det meg :rødme:

Var kanskje ikke noe kompliment i seg selv, men ble hvertfall veldig rørt og glad. betydde utrolig mye for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fra en kompis av meg som jeg har kjent i et år da jeg gikk på folkehøgskole. Han er to år yngre enn meg, (men antakelig den eneste fyren jeg kunne gifta meg med og visst at jeg ble lykkelig, men vi har ikke kysset engang:P men er redd for å ødelegge det vi har). Han sier ikke så veldig mye rett ut, men en natt ringte han meg fordi han ikke fikk sove (det var etter at jeg var kommet hjem igjen). Da fortalte han meg hvor mye han savnet meg og at jeg var den første han hadde savnet fra skolen osv. Og helt plutselig sa han: "du vet at du er drømmedama mi"

Men likevel synes jeg at handling sier så utrolig mye mer enn ord, så jeg får helt tårer i øynene når jeg tenker på hvor god venn han er og hva han er villig til å gjøre for meg:

For noen uker siden kjørte jhan til meg bare for å se meg en kveld, og hilse på vennene mine og han bor over 1 time unna.

Og i kveld har han gått med på å være min "livvakt" for kvelden og bli med meg på et utested, selv om han fortsatt bor over en time unna, bare for å dra igjen i morgen.

Skrevet

"Du er verdens beste storesøster" fra lillesøstera mi må være det beste:)

Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet

"Du er det beste som noen gang har skjedd meg og hver eneste dag ber jeg til Gud om at du aldri finner på å forlate meg. Da kommer hele verdenen min til å stoppe opp, siden du er livet mitt "

Gjest Magica de Spell
Skrevet (endret)

.

Endret av Magica de Spell
Gjest Gjest_Mar_*
Skrevet

Det fineste komplimentet jeg har fått var av kjæresten min. Han er innvandrer og har opplevd mye tøft. "du gjør meg myk og varm" :klemmer: jeg ble rørt til tårene

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Fra samboeren min: Jeg elsker det med deg, at du ikke skjuler følelsene dine. Når du er ulykkelig er du så lei deg at jeg blir lei meg. Når du er glad, er det umulig å ikke bli glad selv. (<- husker ikke denne ordrett, men det er den beste komplimenten jeg har fått)

En til fra samboeren: idag strålte du. Det må du gjøre oftere.

Fra tegnelæreren min (som også er kunstner av yrke) for mange år siden: du tegner bedre enn mange profesjonelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...