Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner fred og null fare, hører det piper i mobilen... så jeg leser: " Vet du at xxxxx er utro? Tenkte du bare ville vite det"

Jeg stod på gulvet med mobilen i handa, ser på sambo og spør: Er du utro?

Nei, sier han.. jeg tolker selvfølgelig det nei'et som litt flakkende, men det er jo sikkert bare for at jeg føler et stort sjokk der jeg står.

Jeg sender nummeret til 1881.. men det kommer opp at det ikke er registrert.. så jeg sletter meldinga og hele greia, sånn at jeg ikke skal finne nummeret igjen..

Typen tok det ikke opp hele kvelden(fikk den i 21-tida), så jeg nevnte det rundt midnatt.. da fortalte han at han ikke kunne tenkt seg å vært utro osv osv. Jeg kan jo ikke gjøre noe annet enn å tro på han. Argumenter som at han er sammen med meg "hele" tida, holder jo kanskje ikke mål.. Det man vil, det får mann tid til... men jeg kan ikke gå rundt å tenke i de baner..

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget egentlig... Kanskje få høre hva du hadde gjort i samme situasjon som meg?

Husker ikke telefonnummeret lengre.. på en måte angrer jeg på at jeg slettet det, på en annen måte ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Føler med deg her, det er ikke gøy å ha en snikende tanke om at han kanskje er utro... Men hvis du får en sms til, ikke slett den. Det går an å finne ut av hvem det er, i alle fall med litt hjelp (noen andre kan ringe for deg, etc). Mulig du kan ringe teleoperatøren din og få de til å sende deg sms'en igjen, hvis du forklarer at det var viktig og at du slettet ved en feiltagelse? De tar vare på alt av sms, siden det kan bli brukt i etterforskning.

Hvis du ikke kommer noen vei med sms'en og du ikke har mistanke til fra før er det vel ikke annet å gjøre enn å glemme saken. Det er som du sier, kan ikke gjøre annet enn å tro på ham.

Endret av BillyBoy
Gjest Cathena
Skrevet

Jeg har opplevd noe sånt jeg ògså, men forskjellen er at jeg ble oppringt av hun som hadde da "rotet" med typen min, hun ringte òg fortalte at hun hadde rotet med han på en fest, òg at jeg ikke måtte bli sur på hun. Men for det første så visste jeg ikke hvem hun var òg alt var bare så utrolig merkelig. Jeg angrer jeg ikke fikk spørt henne mer ut, for til slutt ble jeg bare helt fjern og la på...! Jeg ble helt fra meg, typen nektet helt og sa at det er sikkert noen som ville ødlegge for oss...! Jeg lot det fare og prøvde å glemme det hele...

Hun ringte skjult, òg jeg ringte inn t operatøren min og spurde om de kunne finne ut et skjult nr.! Men, det kunne de ikke.

Så jeg forstår veldig godt hvordan du har det nå. Jeg valgte å tro på kjæresten. Men på en annen side, så tror jeg alle kjærester hadde nektet uansett om det var sant eller ikke..., det er det som er så synd. En må liksom bli tatt på ferksen, da er det litt sent å nekte...!

Skrevet

Tja, det kan hende han er utro. Det kan også være at meldingen rett og slett kom til feil person/nummer. Ikke helt ukjent fenomen i telefonverdenen. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis kjæresten min hadde fått en melding om at jeg var utro - og jeg ikke hadde vært utro - ville nok jeg vært like opprørt som kjæresten min, og like opptatt av å finne ut hvem som hadde sendt en slik melding.

Skrevet

Tror kanskje jeg hadde ringt opp nr, for å hørt hvem denne personen var..

Den mest utenkelige personen kan være utro, ikke vær naiv!

Skrevet

Han har ikke noen i livet sitt som er interessert i å ødelegge for dere da? En sjalu kompis, slektning, venninne eller lignende som ikke er "helt i lodd"?

Jeg har fått sånne meldinger (med veldig konktrete beskrivelser av med hvem og når og slikt), men siden ex-kompisen som sendte dem endte opp med å overdrive og komme med påstander som bare mått være gale, skjønte jeg raskt at det hele var bull-shit. Hadde han nøyd seg med en melding hadde jeg sikkert blitt mye mer nervøs.

Så det kan være hvem som helst med hvilke som helst motiv som har sendt den meldingen.

Gjest Gjest
Skrevet
Tja, det kan hende han er utro. Det kan også være at meldingen rett og slett kom til feil person/nummer. Ikke helt ukjent fenomen i telefonverdenen. ;)
Står i startinnlegget av det var skrevet samboeren sitt navn:

Jeg aner fred og null fare, hører det piper i mobilen... så jeg leser: " Vet du at xxxxx er utro? Tenkte du bare ville vite det"

Den mest utenkelige personen kan være utro, ikke vær naiv!
Det er dessverre sant... Min samboer var også utro, og jeg ringte til mannen til hun han var utro med. Han var veldig glad for at jeg ringte.

Du burde konfrontere samboeren din igjen.

Jeg fant ut av min samboers utroskap ved å sjekke e-posten (ja, jeg vet det er stygt, men mine mistanker stemte) hans etter at han oppførte seg veldig rart.

Skrevet

Jeg har slettet tlf nummeret, så foreløpig får det bare ligge litt på hylla, sånn et sted i bakhodet mitt...

Har jo selvfølgelig så lyst å stole på han, så å sjekke mail å sånn holder jeg meg for god til. Får heller bare ta det som det kommer, men ikke at det da kommer som et sjokk....?

Det verste var at i natt var han på nash i naboblokka til kl 6 på morningen...

Gjest *Mim*
Skrevet (endret)

Ts: Hadde nok vært litt mistenksom, ja. Hvordan synes du kjæresten din reagerte?

Endret av Nigo-san
Gjest Bedratt
Skrevet

Jeg fikk en anonym mail om at min mann var utro. Jeg spurte ham med det samme, og han bare ristet på hodet og svarte rolig "nei". Han hadde ikke noe svar på hvorfor noen sender slik mail til meg. Jeg spurte ham flere ganger i løpet av det neste året, og han svarte like rolig "nei" hver gang. Det verste av alt var at jeg trodde ham. Kunne ikke tenke meg at min snille gode mann skulle være meg utro.

Mistanken gnagde på meg lenge etter det til jeg til slutt tok "en spansk en" og lurte på om han visste hvorfor jeg har fått noe jeg tror er clamydia (har hatt det før og kjenner symptomene, det vet han), og om han vil være så vennlig å forklare meg det eller om fastlegen vår skal gjøre det.

Jeg traff spikeren på hodet, for da kom innrømmelsen. Hna hadde vært utro, et engangstilfelle i fylla. Uten prevensjon!!!

Sååå, hvis du ikke liker å bli bedratt, sjekk mobiler og mail og bukselommer.

Skrevet
Hvis kjæresten min hadde fått en melding om at jeg var utro - og jeg ikke hadde vært utro - ville nok jeg vært like opprørt som kjæresten min, og like opptatt av å finne ut hvem som hadde sendt en slik melding.

Samme her!

Dersom han unngår å snakke om det, så synes jeg det er veldig mistenkelig.

Gjest Oxford
Skrevet

Nettopp!

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Vi snakket ganske masse rundt der her den dagen(dvs rundt midnatt). Å det var et banalt lett telefonnummer å huske, men jeg har altså glemt det. Altså det var sånn (dette er et fiktivt tlf.nummer:)46 45 46 50, men jeg klarte og stokke så mange gang rundt på det at nå er det borte for meg.

Grunnen til at jeg prøvde å gjengi det, det var for at sambo ble ganske så opprørt når jeg sa jeg hadde slettet det. Han sa han gjerne ville finne ut av hvem så var så frekk å å kunne skrive slikt.

På en måte ble jeg lettet av den reaksjonen, men jeg klarer bare ikke å slappe av i mitt hjerte. Og en annen ting er at jeg har en magefølelse?! Men tror det faktisk kun er pga at jeg ble utrolig mistenksom av den meldinga jeg fikk.

Nei, det her er ikke lett. Skal huske dette inlegget på KG, og holde det oppdatert om jeg finner ut av noe. :)

Skrevet (endret)

enig, jeg hadde blitt illsint om noen hadde beskyldt meg for å være utro, når jeg ikke var det. Hadde nok gjort ganske mye for å finne ut hvem det kunne være som sa noe slikt ja.

Endret av Skya
Skrevet

Jeg hadde ringt nummert og spurt hvem vedkommende var og hva som var poenget med det hele jeg.

Skrevet

Jeg vet at det finnes programvare som gjør at du kan finne igjen den slettede meldingen. Forsøk det, og ring vedkommende!!! :)

Skrevet

Nå er jeg kansje veldig mistenksom og kansje litt stygg, men det kan ikke være at han lurer på hvem som har sagt det fordi at han har flere enn bare ett svin på skogen?? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...