Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er månedslønna til de som jobber/sitter i kassa i matbutikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel vel litt ann på alder, hvor mye man jobber..

Litt forskjell på en på 18 som jobber 8 tm pr uke og ei på 50 som jobber fullt ;)

Gjest Gjest
Skrevet

I Norge har butikkansatte i full stilling omtrent like mye/lite i månedslønn som en med 6 års utdanning. Og det er alle fornøyd med i Norge.

:klemmer:

Skrevet

Trur eg fekk ca. 106,90 kr per time som kassemedarbeidar utan relevant utdanning (salg service e.l.).

Skrevet
I Norge har butikkansatte i full stilling omtrent like mye/lite i månedslønn som en med 6 års utdanning. Og det er alle fornøyd med i Norge.

Å herreguuuuud, nå er jeg så ufattelig lei av at folk klager over lønna si. Hvilken utdanning er det du har VALGT da? Hvis ikke folk er fornøyde med lønna så skal jeg gi et lite newsflash: DET GÅR AN Å BYTTE!!!!

Og så til TS:

På www.butikksjef.com finner du en link til tariffer

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Siden ingen andre vil utgi mnd. lønna si kan jeg gjøre det =)

Jobber ca. 80 % i matvarebutikk og har utbetalt 13.000 i mnd. Jobber mest dagen så har ikke så mye UB tilegg..

Utrolig gla jeg ikke er alene.. Da hadde det blitt trangt, men jeg trives :)

Gjest Britt Banditt
Skrevet (endret)

Ja, selvfølgelig. De fleste med 6 års utdanning har sånn ca 115 kr timen (noe som vil si ca 225 000 i året i 100% stilling). :ironi:

Endret av Britt Banditt
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kan godt si hva jeg tjener i kassa. Tidlig vakta har jeg 126 i timen( ligg på lønnstrinn 4) På kveldsvakta har jeg 150 i timen. På lørdagene 200 i timen. jeg ligger mellom 17000- 19000 utbetalt i månden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...