Gå til innhold

Prøver å opprette ei dagbok her jeg også...

Snupzy

Anbefalte innlegg

Ja,selv om jeg nok ikke er expert på dette med å skrive dagbok da :oops:

Jeg er ei jente fra Trøndelag på 22 år. Jeg er alenemamma til verdens vakreste tulle på snart 9 måneder. hun ble født 3 september 2002,1 uke før tiden:)

bilde ser dere av henne på avertaren min :lol:

I dag har hun vært med meg på ridestevne for første gang,det ble desverre ingen posetiv opplevelse :cry:

hun satt på bakken,også ble hun så nyskjerrig på noen unger bak seg så hun skulle skynde seg å snu seg,men da falt hun fremover istenden,og fallt mot ei palle,så nå har hun fått seg et sår på nesen og en blåveis stakkar lille jenta mi.ble kjemperedd jeg,hun blødde og greier,trodde først at det var øyet ,for det var blod rundt det,men det var heldigvis fra såret på nesen

hun har vært veldig sutrete i dag da,men det er jo forståelig. når hun gnir seg i øynene så rører hun jo ved såret og da begynner hun å gråte men sånne sår er jo veldig vonde og da...

.....

jaja,i morgen er hun nok mye bedre,heldigvis så gikk det tross alt bra

Ellers så er hun ei aktiv jente som kryper overalt :wink:

hun kan også stå alene hvis hun støtter seg til noe nå :)

hun kryper og hun krabber BAKLENGS :sjarmor:

jaja,jeg sier som så at denne jenta går nok før hun krabber ordentlig,for dette er ingen saktefilm nei,her utvikles vi FORT :briller:

Kan jo nevne at Natalie er en ekte KG-baby,mamman begynte å være her på dette forumet FØR Natalie ble unnfanget :kul:

Har egentlig ikke vært her på en god stund nå,har kun vært her av og til og sniklest litt :wink: men nå skal jeg prøve å være her litt mere og ikke minst få skrevet i dagboken:) såfremt døgnets 24 timer og min lille turbofrøken tillater det :D

Er det noen som husker meg her inne da?

kan jo også nevne at jeg pleier å være endel på NM,kanskje noen kjenner meg derfra? :blunke:

Nei nå må jeg til å slutte av her...... :wink:

skrives senere 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hepp.

Måtte si hei, for vi har født våre dagbøker på samme dag.

Vi har herved tvillingdagbøker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte vel kanskje å si i går at denne dagboken kommer i hovedsak til å handle om min datter da. Dere er herved advart :lol:

Ja i dag føler Natalie seg mye bedre etter fallet i går tror jeg,hun er blid og skinner som ei sol;)

men hun er jo blitt veldig blå nå da,men tror ikke det gjør så vondt lengre :wink: og heldigvis for det. Et mammahjerte blør inni seg når babyen deres har det vont :cry:

Har egentlig ikke så mye å si dag jeg....

legger ved et bilde av Natalie tatt i dag.attachment.php?s=&postid=543047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

så søt datteren din er! måtte bare få sagt det. min datter er født 02/10-2002. så de er ganske jevnaldrende. du ser bilde av henne på www.onkelhenki.tk

den siden handler om isabell;)

min dagbok er også fylt med ting om datteren min, så du trenger ikke advare meg,heheh!!! syntes bare det er koselig jeg. så slipper jeg å fæle at jeg er den eneste som skriver om ungen min her inne :)

men nå skal jeg legge meg, så du får ha god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så må jeg si til deg,Sunshine :lol: Datteren din var kjempenydelig :D

Hvis du vil så kan du lese mer om Natalie på www.babiesonline.com/babies/n/nataliemalen/

den er ikke heeelt oppdatert da,men...

holder nemlig på å prøve å lage en annen hjemmeside til henne,en som er litt anderledes om mer personlig,en side med litt fler bilder,linker osv:)

I dag har vi vært å fartet litt rundt omkring:)

Natalie våknet tidlig i dag,og ville ikke sove mer etterpå,men for en gang skyld var det helt greit,for jeg var også uthvilt :P og ikke så trøtt som jeg pleier å være :Gjesp:

Så klokka 8 sto vi opp,pleier nemlig vanligvis å stå opp 09.30,derfor er 8 tidlig for meg :hoho:

Da vi hadde kommet oss opp fikk Natalie sin daglige frokost med grøt :erter: da klokka var rundt 11.30 så var det tid for formiddagsluren hennes,hun sov da til 13.30,og fikk etterpå litt youghurt før vi dro på besøk til ei venninne,var der ei stund og fikk middag klokka 3,etter det så dro vi sammen med venninna til byen for å se litt i butikker og gå på kafè. der satt mamman i huset og venninna å diskuterte "fest" i helga. jeg har nemlig ikke vært ute på 1.5 år,så nå er det jammen på tide :tunge1: sluttet å amme i forrige uke:) tidspunktet passet igrunn veldig bra,for 2 dager etterpå så fikk Natalie sin første tann,så slapp jeg AKKURAT unna bitemerkene også;)

vi var i byen en god stund,da vi kom hjem fikk hun leke en halvtimes tid før det ble tid for kveldsgrøten,når den var oppspist ble det også litt leking før det igjenn litt youghurt før hun ble lagt i senga for å sove til natta... :rosaengel:

Og nå sover hun søtt i sengen sin:)

GOD NATT! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært travelt opptatt med lillegull her :lol: hun krever jo bare mer og mer oppmerksomhet. hun driver for tiden å skal prøve å reise seg opp nå. en dag her så det ut som om hun VIRKELIG hadde bestemt seg for å klare det,så hun tok tak i buksebeinet mitt og skulle reise seg,meeeen desverre så var det ei kneppebukse jeg hadde på meg,så de gikk jo opp,og lillegull falt bakover og slo hodet i gulvet før jeg fikk tak i henne stakkar :cry:

men det gikk tross alt veldig bra da,for hun sluttet fort å gråte,det ble fort glemt alt sammen :)

På lørdag var jeg ute på noe som vi kaller kaifest:) DDE og Ole Ivars spilte:) Første gang jeg drakk på 1,5 år:) var moro,men savet Natalie litt da :blunke:

men det er vel sånn som går seg til det.

Bestemor var barnevakt både lørdagskvelden og Søndagsformiddag(ettermiddag :oops: )

jeg som ALDRI sover lenger enn til 9 da,kikka på klokka da jeg våkna om morgenen,den var kvart over 8,kikka i NM sin seng,hun var borte,javel,kikker på klokka igjenn KJEMPESJOKK :oops: klokka var ikke kvart over 8,men kvart på 3 :oops: jaja,sånn kan det gå når man drikker og fester litt for mye....

så søndags ettermiddag når jeg bærer på NM knekker plutselig ryggen min sammen,trodde seriøst jeg skulle tryne,var så forferdelig vondt:(

og det har jeg fremdeles..... tar smertestillende,og prøver sånn någen lunde å være oppegående,eller dvs,det må jeg,klarer ikke å ligge,det fikk jeg erfart i natt,har sovet kun 1 time for det er så vondt:(

jaja,kjenner det begynner å bli litt bedre nå iallefall:) så får tro jeg får sove til natta:)

So long :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, så koselig at du har dagbok om datteren din, og så nydelig hun er!

Har etterlyst slike dagbøker, som nybakt mamma til nok en KG baby er det fint å lese om hva man har i vente.

Gruer meg masse til Milla begynner å komme ut for småulykker slik som jenta di. Det gjør nok vondere for mor, tenker jeg.

Håper det går bedre med ryggen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...