Gå til innhold

Når er barn for store

Fremhevede innlegg

Skrevet

I tillegg til at "eklinger" kan se på barna hvis de bader nakne kan de også veldig enkelt ta bilder av dem med mobilen.

Jeg ønsker ikke at bilder av barnet mitt skal sendes rundt mellom pedofile i verden. Da er det en liten pris å betale at han må bruke badebukse.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg blir helt sjokkert av slike utsagn. Når man tenker sånn har de pedofile vunnet.

Og hva gjør man den dagen man finner ut at bilder av ungen ligger ute på nettet og lagres i tusenvis av pc'er verden over? Da er det lite politiet kan gjøre.

Tror nok ungen heller hadde satt pris på å bli litt mer beskytta som barn.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes begge "leire" har fornuftige standpunkt. På den ene siden vil man beskytte sine barn, på den andre siden kan man ikke beskytte dem mot alt, og man kan velge å ikke la sin hverdag påvirkes og eventuelt innsnevres av mulige negative hendelser, som at en pedofil skulle fotografere fireåringen mens hun leker i vannkanten. Til syvende og sist blir det vel et valg, og det ene er ikke riktigere objektivt sett enn det andre. Selv søker jeg å beskytte mine barn mot noe som utvetydig vil skade deres liv eller helse, og velger å ikke la muligheten for at det ligger en avviker i buskene influere oss i særlig grad. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...