Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hei! Er det noen som har tips eller kjerringråd om hvordan man blir kvitt sår fortest mulig? I dette tilfellet, relativt overflatiske kloremerker i ansiktet? På forhånd takk M
Gjest Cathena Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Eight Hour Cream skal være veldig bra på sår, sårene forsvinner fort og den kan være med på å hindre arr. Jeg synst iallefall det!
kitten Skrevet 13. juli 2008 #3 Skrevet 13. juli 2008 Smør med basimysin salve fra apoteket, det får sår til å gro raskere.
Humleblomst Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Du kan ta aloevera på et plaster og ha det på over natten, det har gjort underverker for meg ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #8 Skrevet 14. juli 2008 Har prøvd med en K vitamin krem hittil. Aloe vera ja! Kan være en idè å prøve det ut. Er det virkelig så bra altså? Ha det på ett plaster over natten? hmm.. Plaster? Kan man kline det på en "pad" og teipe den fast? Lurer på om den virkelig kommer til å sitte hele natta. K vitamin kremen har jeg smørt med flere ganger om dagen. Funker greit, men sakte. Skal i bryllup i helgen, så det er stress. Det er liksom brede ordentlige kloremerker. Fra menneskenegler. Huff, skikkelig nasty. Ikke spør
Gjest misa Skrevet 14. juli 2008 #9 Skrevet 14. juli 2008 Jeg ville også prøvd aloe vera, har kun gode erfaringer selv. Prøv helst med helt fersk aloe vera, altså klipp over et blad rett fra en plante. Du får tak i planter fra de fleste blomsterbutikkene. -misa
lillesky Skrevet 14. juli 2008 #10 Skrevet 14. juli 2008 Jeg har aloe vera gel (kjøpt i butikken, tror den kostet ca. 50 kr.). Har smurt den på sår på leggene (etter myggstikk, jeg klorer...), og de har forsvunnet fort. Har også brukt det i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2008 #11 Skrevet 14. juli 2008 Jeg bruker sårsalve fra apoteket, enkelt og greit!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå