Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hvorfor er det en del menn som ikke har hår på brystet? Har det kun med gener å gjøre eller har det noe med andre ting også, som mat? De fleste menn jeg har sett som trener mye og en del idretsutøvere, hvorfor har ikke dem hår på brystet? Får dem ikke hår eller bare barberer de seg? Jeg leste et sted en gang at trening hemmer kroppshårveksten. Er det sant? Når er det vanlig at menn får og når er dem for gammel til å få hår på brystet? Jeg er 21 og har ikke fått. Tror dere da at jeg har blitt for gammel til å få da? Finnes det noen naturlige måter å ungå hår på brystet (sånn som mat) uten å barbere seg eller ta det vekk med laser?
Gjest StockDama Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hår er genetisk. Idrettsutøvere vokser eller barberer av hårene. Noen får aldri no særlig med hår, mens noen plutslig får masse.
absinthia Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 (endret) Siden du bare er 21 år, kan de faktisk enda dukke opp. Eksen min var i slutten av 20-årene da de dukket opp. Ellers har jeg sett idrettsutøvere med hår på brystet, så jeg tror ikke at det har noe med annet enn gener å gjøre. Noen liker jo å fjerne disse også, så det kan hende at mange av de du har sett er vokset eller glattbarberte. Endret 12. juli 2008 av absinthia
Hedda-78 Skrevet 13. juli 2008 #4 Skrevet 13. juli 2008 Hår på brystet har nok kun med gener å gjøre. Du kan nok ennå få hår på brystet, du er ikke så gammel ennå. Det er vel omtrent like mange idrettsutøvere som har hårvekst som ellers i befolkningen, vil jeg tro. Noen fjerner det, andre gjør det ikke. Trond Nymark (kappgang) er et eksempel på det siste. http://www.nrksport.no/friidrett/5749751.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå