Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hei. Jeg lurte litt på hva dere menn syns er sexy ang kroppen til jentene? Jeg har en ex som nylig sa til meg at han synes jeg hadde mye finere kropp nå og va mer sexy nå, en når vi var samen. Og jeg har lagt på meg ca 10 kilo. Selv synes jeg at jeg er blitt feit, og prøver derfor å trene bort disse kiloene igjen. Vil ikke ha de!!!!!! Men. Hva synes dere gutter? Er jentene finest m store pupper og rett ned mage, elle litt mindre pupper og håndtak og litt flesk her å der?
nikita Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Hei. Jeg lurte litt på hva dere menn syns er sexy ang kroppen til jentene? Jeg har en ex som nylig sa til meg at han synes jeg hadde mye finere kropp nå og va mer sexy nå, en når vi var samen. Og jeg har lagt på meg ca 10 kilo. Selv synes jeg at jeg er blitt feit, og prøver derfor å trene bort disse kiloene igjen. Vil ikke ha de!!!!!! Men. Hva synes dere gutter? Er jentene finest m store pupper og rett ned mage, elle litt mindre pupper og håndtak og litt flesk her å der? hadde du større pupper før du la på deg 10 kg? :klø: Det går vel ikke ann Du mente kanskje: Er jentene finest med litt mindre pupper og rett ned mage, eller store pupper og håndtak og litt flesk her og der? ..eller?
Nabodama Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Mannen min synes jeg er mye mer sexy nå enn da vi møttes. Da var jeg TYNN! Jeg har lagt på meg ca 10 kilo, mye av det er muskler, jeg trener styrke jevnt og trutt, men har mer fett på kroppen også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå