Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Dere som bor i Oslo og Akershus, regner det hos deg nå? Det regner ikke her, men på http://www.pent.no/ så står det at det skal regne. Vet ikke helt hvor riktig den er. Dere tror vel ikke regndansen hjelper?
nikita Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 regner ikke her nå i hvertfall.. ser litt grått ut da så mulig det kommer snart! vil du ha regn?
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 regner ikke her nå i hvertfall.. ser litt grått ut da så mulig det kommer snart! vil du ha regn? Ja. Det blir sikkert litt kallere da, også slipper jeg å vanne blomstene til mamma da.
Aurela Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Her er det blå himmel med en del hvite skyer på.. Ingen regn
nikita Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Ja. Det blir sikkert litt kallere da, også slipper jeg å vanne blomstene til mamma da. hehe, okei. Jeg krysser fingrene for sol jeg! Vil bade..
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #6 Skrevet 12. juli 2008 hehe, okei. Jeg krysser fingrene for sol jeg! Vil bade.. Du kan da bade uten sol. Hva er det verste som kan skje hvis det begynner å regne når du bader, at du blir våt?
nikita Skrevet 12. juli 2008 #7 Skrevet 12. juli 2008 Du kan da bade uten sol. Hva er det verste som kan skje hvis det begynner å regne når du bader, at du blir våt? hehe, sant det Men jeg er ganske så pinglete når det gjelder norsk badetemperatur.. så frister ikke like mye hvis det ikke er sol ute heller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå