Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #1 Skrevet 12. juli 2008 Hjelp..istedet for AA/bokstaven kommer dette tegnet {{{{ Kolontegnet er bort og istedet kommer dette >>>>> Kan jeg trykke en knapp for at dette skal forsvinne H[per veldig p[ rask hjelp fra dere!
Irmiel Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Jepp. Nede på startlinjen, borte ved klokken og alle de små ikonene, burde det stå to bokstaver. Antagelig "EN". Trykk på dette, og gjør om til "NO". Du har nok bare vært borti en tastekombinasjon som har gjort at denne instillingen har blitt satt til EN(engelsk) eller et annet språk.. og da er det bare å bytte tilbake til NO
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Hei, Det står NO nederst på linjen til høyre. Om jeg hadde byttet til engelsk så skulle vel de ha kolontegn og spørsmålstegn i England også? Men jeg skrudde av maskinen og nå virkerk heldigvis å og : igjen. Jeg ble redd...maskinen kan ikke svikte når man trenger den.
Gjest Skrevet 12. juli 2008 #4 Skrevet 12. juli 2008 Jo da, men du bytter også til engelsk tastatur og siden de ikke har æøå så bytter en god del av tastene plass.
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2008 #5 Skrevet 12. juli 2008 Flott at du var klar for å hjelpe så raskt hvertfall! Det er tydeligvis en del datakyndige jenter her! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå