Gå til innhold

Typen er så sjenert

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Nasse nøff_*
Skrevet

Hva gjør dere med sjenert type som helst ikke vil vise seg naken foran deg (med mindre dere har sex), som helst vil ha sex med lyset av, som ikke tør å ha sex på særlig uvanlige steder enn senga, som helst ikke prater eller lager lyder, og som gjør at også dere selv blir litt usikre? Det er ikke akkurat snakk om å slippe alle hemninger.

(Og har vært kjærester i et år og er ikke usikker tenåring :).)

Noen som befinner seg der?

Tips mottas med takknemlighet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjæresten
Skrevet

Det er fordi du kaller meg for type, jeg misliker at kjæresten min bruker slike skjellsord på meg.

Skrevet

Smør deg med tålmodighet, og du vil se at han gradvis "mykner opp" og tør mer og mer. Gå foran som et uredd og naturlig forbilde!

Jeg har en tilkommende som slet med det samme, men nå danser han helikopterdansen foran meg på tull uten problemer!

:ler::ler::ler::ler:

Gjest Gjest_Nasse Nøff_*
Skrevet
Smør deg med tålmodighet, og du vil se at han gradvis "mykner opp" og tør mer og mer. Gå foran som et uredd og naturlig forbilde!

Jeg har en tilkommende som slet med det samme, men nå danser han helikopterdansen foran meg på tull uten problemer!

:ler::ler::ler::ler:

Oppmuntrende lesing :)

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok for ham å mykne opp? Har gått mye over et år her....

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ser at han er sjenert, så må jo ikke du bli usikker. Da vet jo du at grunnen er at han er sjenert, og da har du jo ingen grunn til å bli usikker! Det gjør jo bare vondt verre.

Legg han ned på ryggen i sengen, eller ta han når han sitter i sofaen og ser på ett eller annet på tv. Gi han en real blowjob og hvis han sier nei, eller at han begynner å fikle med lyset, så snakk med han om det. Dersom han ikke bryr seg om lyset eller noe, så gjør du dette litt oftere. Til slutt vil han være så komfortabel med både lys og setting, at han gradvis forstår at du faktisk synes han er rådeilig og en fantastisk kjæreste! Menn er som valper, så lenge de får belønning så kan man lære dem det meste!

Skrevet
Oppmuntrende lesing :)

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok for ham å mykne opp? Har gått mye over et år her....

Tja.. Hvor lang tid kan det ha vært snakk om? Gikk jo gradvis, så et par år kanskje? Noe sånt..

Jeg husker at jeg ble oppgitt mange ganger, og mistet liksom lysten på å være spontan selv (eks. sex ved kjøkkenbenken) og det hele ble en turn-off for meg.. Men heldigvis ble han mer og mer utadvendt og trygg selv, så det rettet seg etterhvert.

Snakk med han om det, og prøv å være tålmodig! Ikke lett, men det er jo så mange andre ting som er mye verre enn at han er sjenert.. Sånn prøvde jeg å tenke..

Lykke til!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min EX var slik ibegynnelsen. Jeg sa bare at han måtte ha lyset på for jeg ville se den deilige kroppen hans. Skrøt mye av hvor deilig kuk han hadde også og at jeg likte å se på han under sex. T a initiativ når han sitter og ser tv. Bare begynn å kneppe opp buksa og smake litt på den. Vrir han seg unna så ta han i hendene og hold han fast og si at du er så tent på han, at du bare må!

Tilslutt vil han vite at du liker han og tenner på han og få bedre selvtillit.

Gjest erfaren kar
Skrevet

Høres ut som dere har veeeeeeeeldig dårlig kommunikasjon innen sexlivet deres.

Snakk litt mer om lyster og slik, få han til å føle seg trygg sammen med deg. Fortell han hvor sexy han er osv.....

Sex handler om lyst og kommunikasjon. Har dere ikke det vil dere slite lenge. Og dette kunne vært fikset før.

Gjør det du må så slipper han seg løs snart;)

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Aldri hatt en SÅ blyg kjæreste, men har hatt et par som har hatt en del hemninger. Det gjelder bare å mykne dem opp over tid, ved å være veldig seksuell selv og introdusere ting gradvis. Jeg tror det er en skitten, hemningsløs sexgal person inni alle, man må bare lokke den ut!

Gjest En annen mann
Skrevet
Hvis du ser at han er sjenert, så må jo ikke du bli usikker. Da vet jo du at grunnen er at han er sjenert, og da har du jo ingen grunn til å bli usikker! Det gjør jo bare vondt verre.

Legg han ned på ryggen i sengen, eller ta han når han sitter i sofaen og ser på ett eller annet på tv. Gi han en real blowjob og hvis han sier nei, eller at han begynner å fikle med lyset, så snakk med han om det. Dersom han ikke bryr seg om lyset eller noe, så gjør du dette litt oftere. Til slutt vil han være så komfortabel med både lys og setting, at han gradvis forstår at du faktisk synes han er rådeilig og en fantastisk kjæreste! Menn er som valper, så lenge de får belønning så kan man lære dem det meste!

Et velment og godt råd, helt til den siste setningen. Jeg syntes folk kan spare seg for såpass grove generaliseringer. Utrolig patetisk.

Skrevet
Det er fordi du kaller meg for type, jeg misliker at kjæresten min bruker slike skjellsord på meg.

Siden når ble "type" et skjellsord?

Gjest Gjest_Nasse Nøff_*
Skrevet
Høres ut som dere har veeeeeeeeldig dårlig kommunikasjon innen sexlivet deres.

Snakk litt mer om lyster og slik, få han til å føle seg trygg sammen med deg. Fortell han hvor sexy han er osv.....

Sex handler om lyst og kommunikasjon. Har dere ikke det vil dere slite lenge. Og dette kunne vært fikset før.

Gjør det du må så slipper han seg løs snart;)

Kommunikasjonen er ikke på det beste, nei. Jeg prater og forteller og viser lyst og kåthet, men det ser ut til at det blir for mye for ham.

Feks kunne jeg fortelle han om mine fantasier, og da spurte han meg om jeg kunne prate om noe annet.

Jeg viser ham og forteller ham at jeg synes han er utrolig sexy, så det er ikke det at han er usikker på meg, men heller på seg selv, eller ukomfortabel med seg selv. Han har blitt endel bedre enn helt i begynnelsen da...

Jeg vet ikke hvor normalt dette er... det kan vel ikke bli bedre dersom jeg feks ikke viser lyst? ... alle liker vel å vite at de er sexy og tiltrekkende og at kjæresten har lyst på dem etc?

Uansett, jeg gir ikke opp, skal klare å lokke ut sexguden i ham :)

Gjest Gjest
Skrevet
Vrir han seg unna så ta han i hendene og hold han fast og si at du er så tent på han, at du bare må!

Lurer på om dere ville gitt det samme rådet til en gutt? Vil hun ikke så hold henne fast og si du bare må? Tror ikke dette er veien å gå, press er ikke rette måte å forandre folk på, hvis man i det hele tatt må forandre dem.

Skrevet

siterer alle rådene her jeg;)

du sier han har blitt bedre enn i begynnelsen - da går det jo rette veien! :D

Skrevet
Kommunikasjonen er ikke på det beste, nei. Jeg prater og forteller og viser lyst og kåthet, men det ser ut til at det blir for mye for ham.

Feks kunne jeg fortelle han om mine fantasier, og da spurte han meg om jeg kunne prate om noe annet.

Jeg viser ham og forteller ham at jeg synes han er utrolig sexy, så det er ikke det at han er usikker på meg, men heller på seg selv, eller ukomfortabel med seg selv. Han har blitt endel bedre enn helt i begynnelsen da...

Jeg vet ikke hvor normalt dette er... det kan vel ikke bli bedre dersom jeg feks ikke viser lyst? ... alle liker vel å vite at de er sexy og tiltrekkende og at kjæresten har lyst på dem etc?

Uansett, jeg gir ikke opp, skal klare å lokke ut sexguden i ham :)

Det er ikke alle som er like vant med at sex er en ting å snakke åpent om. Jeg har vert slik at man ikke skal prate så mye om det, men heller prøve seg litt frem. Tidligere likte jeg ikke i det hele tatt at samboeren min fortalte om fantasier ol. Nå har jeg "myknet opp" en del. Det har tatt meg rundt halvannet år å kunne prate om det, men har aldri vert sjenert i senga da.

Gi ham tid og ta det i små doser. Ikke tving han til å høre på, om han ikke vil prate om det så stopp å prøv igjen en annen gang. Ikke mist motet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...