krisfo Skrevet 11. juli 2008 #1 Skrevet 11. juli 2008 Jeg lurer på om noen vet av om det finnes gode bøker for nybegynnere når det gjelder hekling ? Da mener nyybegynner. Jeg heklet et skjerf jeg ble veldig fornøyd med for et par år siden, men har glemt helt hvordan jeg gjorde det Kanskje det går an og låne på bibilotek eller noe
mowgli Skrevet 11. juli 2008 #2 Skrevet 11. juli 2008 Jeg ser du spør etter bok men vil allikevel anbefale denne nettsiden: HEKLESKOLE
krisfo Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg ser du spør etter bok men vil allikevel anbefale denne nettsiden: HEKLESKOLE Takk for tips! Den siden så kjempefin ut !
krisfo Skrevet 12. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2008 Lurer på en del som dere kanskje skjønner Hvordan helker man et pannebånd? bruker man en vanlig heklekrok?
BrunetteBarbie Skrevet 13. juli 2008 #6 Skrevet 13. juli 2008 Du kan hekle det med luftmasker, men du kan bruke andre mønstre og. Kommer an på det du kan vet du.
krisfo Skrevet 14. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2008 Lurer på en del som dere kanskje skjønner Hvordan helker man et pannebånd? bruker man en vanlig heklekrok? Takk, skal prøve meg fram !
Gjest Raptuza Skrevet 18. juli 2008 #8 Skrevet 18. juli 2008 Hvis du står fast, så hjelper dei deg på garnforetning. Det er ein del av jobben deiras å hjelpa kundar med teknikken!
krisfo Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2008 Hvis du står fast, så hjelper dei deg på garnforetning. Det er ein del av jobben deiras å hjelpa kundar med teknikken! Ok, takk for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå