Gjest Typisk Norsk6 Skrevet 25. juli 2008 #23 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er dypt fornærmet og vonbroten. Så, så. Du vet jeg elsker deg. Men ijeg elsker deg kke såå mye i kveld. Men du kan få gi meg en sugende opplevelse i morgen tidlig! -g
Gjest kjølig og elegant avvisning Skrevet 25. juli 2008 #24 Skrevet 25. juli 2008 Så, så. Du vet jeg elsker deg. Men ijeg elsker deg kke såå mye i kveld. Men du kan få gi meg en sugende opplevelse i morgen tidlig! -g Jeg suger ikke og jeg krever og bli elsket like mye hele tiden.
Gjest Angrende Norsk Mann6 Skrevet 25. juli 2008 #25 Skrevet 25. juli 2008 Jeg suger ikke og jeg krever og bli elsket like mye hele tiden. *bråvåkner* Men det var ikke slikt ment! Jeg lover! TA MEG TILBAKE! Ne me quittez pas, ma belle cherie! :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: :dagens-rose: -g
Gjest kjølig grrr Skrevet 25. juli 2008 #26 Skrevet 25. juli 2008 *bråvåkner* Men det var ikke slikt ment! Jeg lover! TA MEG TILBAKE! Ne me quittez pas, ma belle cherie! -g Ellers takk , nå er det for sent
Gjest Livstrett Norsk Mann6 Skrevet 25. juli 2008 #27 Skrevet 25. juli 2008 Ellers takk , nå er det for sent :tristbla: Jeg kan ikke leve uten deg, min elskede. Farvel! *kaster seg utfor det store stupet og knuses mot klippene* -g
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #28 Skrevet 25. juli 2008 :tristbla: Jeg kan ikke leve uten deg, min elskede. Farvel! *kaster seg utfor det store stupet og knuses mot klippene* -g *føre oppe en ekstra beiler på listen over knuste mannehjerter* Adjø, ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå