Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Mann1, Mann2, Mann03, Mann3453x, hvorfor velger dere disse nickene? Er det alder? I så fall, hva gjør dere etter at dere har fyllt år? Er det bare jeg som synes disse kallenavnene er upersonlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo også ganske upersonlig og bruke gjestefunksjonen da.. :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo også ganske upersonlig og bruke gjestefunksjonen da.. :gjeiper:

Nettopp! Så hvorfor ikke bare bruke den, i steden for å kalle seg Mannxxx? Når man allerede tar seg bryet med å velge et nick, hvorfor velge et som stiller seg i rekken av alle gjeste- og mannenick?

Skrevet

Nei si det... Er det bare ett innlegg eller noe, så kunne de like gjerne brukt gjestefunksjonen, men det jeg lurer på, er hvorfor så mange velger og bruke gjestefunksjonen hele tiden? det tar 2 minutter og lage en egen bruker, likevel velger alt for mange og bruke gjestefunksjonen istedenfor... Det blir jo fryktelig upersonlig føler jeg ihvertfall...

Gjest Gjest
Skrevet

Noen av oss skriver om veldig personlige og private ting her, og ønsker derfor å være helt anonyme. Med nick blir man ikke så anonym. Det er mye lettere å bli gjenkjent av familie og venner dersom de kan legge sammen resultatet av flere innlegg og få ... meg!

:)

Skrevet

Du har igrunnen ett godt poeng der :)

Det er vel bare det at jeg er vant til forumer uten så mye gjesteposting som her... Men mye av det som blir snakket om, er kanskje lurt og ha litt skjult ja...

Skrevet

Mann 1, 2 og 3 blir litt sånn kjedelig. Det er bedre med et nick som er litt personlig. For all del, Mann1, 2 og 3 skiller dere selvsagt fra hverandre, men likevel...

• 2 uker senere...
Skrevet

Menn liker tall. Tall er enklere å huske enn navn og ansikter. Jeg støtter tallfunksjonen fullstendig ;)

Gjest Gjest_grrr_*
Skrevet
6

:jepp:

-g

Ojsann , der ble jeg voldsomt oppfisset :rødme:

Gjest Dansk Mann6
Skrevet
Ojsann , der ble jeg voldsomt oppfisset :rødme:

Ja, men da skal jeg nu komme lige op i din fisse!

-g

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, men da skal jeg nu komme lige op i din fisse!

-g

Heiheihei, jeg liker bare norske menn og vil aldeles ikke ha en danske som skal komme noensteds hen. Alvorlig talt :sprettoy:

Gjest Norsk6
Skrevet
Heiheihei, jeg liker bare norske menn og vil aldeles ikke ha en danske som skal komme noensteds hen. Alvorlig talt :sprettoy:

*jager vekk den ekle, fete, rødsprengte danske mannen*

Trenger du hjelp jenta mi, så bare rop på Norsk6, og du skal få det.

-g

Gjest grrrrr
Skrevet
*jager vekk den ekle, fete, rødsprengte danske mannen*

Trenger du hjelp jenta mi, så bare rop på Norsk6, og du skal få det.

-g

Kunne trengt litt hjelp til å kjølne meg ned , føler meg så heit i dag :lur:

Frister det å være isbitansvarlig, mannuell vifte (mann som vifter med armene) og den som sørger for at jeg har på meg minimalt med klær ?

Gjest Hot Norsk6
Skrevet
Kunne trengt litt hjelp til å kjølne meg ned , føler meg så heit i dag :lur:

Frister det å være isbitansvarlig, mannuell vifte (mann som vifter med armene) og den som sørger for at jeg har på meg minimalt med klær ?

Dessverre, der kan jeg ikke hjelpe deg, Men jeg kan vifte med noe annet, og den vil garantert ikke gjøre deg kjøligere. Tvertimot skal jeg få deg til å føle deg hottere enn noensinne. :lur:

Men løsne litt på bikinien nå, så skal jeg blåse og smake litt slik at konsistensen blir riktig til isbitene kommer frem.

Psst, ikke rop for høyt, for da komme moder moderator busende inn på rommet og vil være med.

-g

Gjest snerr
Skrevet
Dessverre, der kan jeg ikke hjelpe deg, Men jeg kan vifte med noe annet, og den vil garantert ikke gjøre deg kjøligere. Tvertimot skal jeg få deg til å føle deg hottere enn noensinne. :lur:

Men løsne litt på bikinien nå, så skal jeg blåse og smake litt slik at konsistensen blir riktig til isbitene kommer frem.

Psst, ikke rop for høyt, for da komme moder moderator busende inn på rommet og vil være med.

-g

*sensurert*

Gjest Hot Norsk6
Skrevet
*sensurert*

Nå har jeg høyre hånd godt plassert på musa og ruller på "hjulet" med langfingeren...

Hmm, tror jeg må ha sølt noe her, det er så vått...

-g

Gjest Gjest
Skrevet
Nå har jeg høyre hånd godt plassert på musa og ruller på "hjulet" med langfingeren...

Hmm, tror jeg må ha sølt noe her, det er så vått...

-g

Uhell kan skje den beste, kanskje mamma kan tørke opp det du sølte?

Enda godt at musen ikke er så avansert at den kan trykke på flere knapper om gangen , da hadde det virkelig blitt hett.

Gjest Typisk Norsk6
Skrevet
Enda godt at musen ikke er så avansert at den kan trykke på flere knapper om gangen , da hadde det virkelig blitt hett.

Nææ, det blir nok altfor slitsomt.

*ruller rundt og begynner å snorke*

Gjest fremdeles het
Skrevet
Nææ, det blir nok altfor slitsomt.

*ruller rundt og begynner å snorke*

Jeg vil ha en skikkelig mann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...