Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei :)

Det går helt fint for meg, har faktisk nettopp stått å bakt muffins, elsker å bake, men spiser det skjelden selv. Merker at kroppen min har det mye bedre på lavkarbo, derfor er det heller ikke noe promlem for meg å unngå ting jeg ikke burde spise.

Ok, da er du flink, synes jeg! Merker det samme som deg, at kroppen, og ikke minst magen, liker lavkarbo best. Men hva hjelper det når man har fersk gjærbakst foran seg. :sjenert: Det har derfor blitt lite baking på meg de siste årene, og når jeg først gjør det, så er jeg forberedt på etegilde. :spise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok, da er du flink, synes jeg! Merker det samme som deg, at kroppen, og ikke minst magen, liker lavkarbo best. Men hva hjelper det når man har fersk gjærbakst foran seg. :sjenert: Det har derfor blitt lite baking på meg de siste årene, og når jeg først gjør det, så er jeg forberedt på etegilde. :spise:

Åååå, spiser jeg gjærbakst eller brød nå blir jeg skikkelig uggen, derfor er det lett å holde seg unna. Men koser meg rett som det er allikevel jeg, men da med godsaker som ikke påvirker kroppen min negativt. Da lager jeg f.eks verdens beste sjokolademousse, spiser deilig mørk sjokolade eller jordbær og bringebær med fløte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...