Gå til innhold

Pakke fra Kondomeriet, diskret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min var nettopp nede på posten og hentet en pakke fra "GPN". Leverte lappen og når postdamen kom tilbake hun smilte og ble litt rød i kinnene. Og jeg smilte tilbake :)

Når vi kom hjem søkte vi opp "GPN Pakke" på google og fant dette, og skjønner nå i ettertid at denne postdamen selvfølgelig så hvor pakken kom fra. Tenkte det var morsomt å dele denne erfaringen! Hehe :)

Jeg er ihvertfall ikke redd for å hente flere pakker på posten, det er bare moro!

Skrevet

Er det sant?!... :ler:

Jeg trodde det virkelig var anonymt jeg, så ingen visste hvor det kom fra... Men hva gjør vel det, man må jo få ha det litt gøy... :)

Skrevet
Jeg jobber i post-i-butikk, og det er riktig at avsender står som GPN på pakken og pakkelappen, men når jeg scanner den for utlevering får jeg opp Kondomeriet som avsender i datasystemet til posten...

Hehe, det visste jeg ikke :) Da gir det litt mer mening da unggutten bak postskranka smilte rødmende da han gav meg pakka sist :fnise:

Skrevet
Takk for at du sa det! Da vet jeg at jeg aldri kan handle på Kondomeriet.no. Kjekt å skulle få slike pakker utlevert av en kollega... (Nei.)

Er det så farlig da ?

Hvorfor er du redd for at noen skal skjønne at du og din kjære koser dere ? Det ville da vært mye værre dersom dere ikke gjorde det !

Bestill det du vil og vær stolt av at dere har et så godt forhold og sexliv at dere kan leve ut det dere har lyst til. Blir postmannen misunnelig er vel det hans problem !

Skrevet

Derfor bestiller jeg alltid uten at samboer vet om det...

Og det er han som henter posten :ler:

Skrevet

Den diskrete forpakningen er jo allikevel kjekk og ha, for det er en ting at den postansatte vet at det er fra kondomeriet, men om alle andre kunder i butikken skulle sett det hadde det vært betraktelig verre å hente pakken. Ikke minst å gå hjem med en pakke under armen med KONDOMERIET i stor rød skrift.

Det ville blitt litt sånn 10 ganger verre enn å kjøpe kondomer i en fullstappet butikk for første gang...:S

Skrevet

Nå er ikke jeg så prippen av meg, og ikke noe redd for å innrømme at jeg har sex...

Men det betyr ikke at jeg synes det er kult at nær-nær slekt skal vite hva jeg eventuelt har handlet... noe som vel var problemet til trådstarter.

Litt som at jeg nok ikke ville testet meg for diverse kjønnsykdomer hos en lege i Tromsø, da alle blodprøver blir merket med personnummer.... og det er mora mi som undersøker slike prøver :P

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...