The Kitten Skrevet 13. juli 2008 #21 Skrevet 13. juli 2008 Det bør være ansatte "på gulvet" som har pipende automat som førsteprioritet. For meg er dårlig service på dette området grunn til å ikke handle i akkurat den butikken, men heller velger konkurrenten. Du mener vel ikke seriøst at de skal ha automatvakter på gulvet? Hilsen The Kitten :banantroll:
Kamikatze Skrevet 13. juli 2008 #22 Skrevet 13. juli 2008 Men om man vasket båndet på automaten fra tid til annen så kunne kanskje plaskene kommet seg på plass selv, uten at man må stikke inn armen for å korrigere de fastlimte...
Brunhilde Skrevet 13. juli 2008 #23 Skrevet 13. juli 2008 Så betjeningen skal gå fra kassen, hjelpe deg og la flere kunder som stod i kø før deg vente? Alle kunder må vente på tur. Det går bare ikke an å slippe det man til enhver tid måtte ha i hendene for å hjelpe den som roper høyest. Det er litt som de gamle damene som totalt ignorerer at jeg står i kø og bare valser forbi meg fordi de bare skal ha en liten ting. Ja, jeg er inne i butikken og har kanskje stått i kø for å pante, mao lenger enn de som står i kassakøen. Jeg vet at rengjøring og tømming av panteautomat har lav prioritet, men jeg er kunde på lik linje med de som allerede har fylt handlekurvene sine og som som kommer til kassa i det pipingen begynner. I min butikk er nemlig panteautomaten plassert slik at jeg helt fint ser hvem som er først. Du mener vel ikke seriøst at de skal ha automatvakter på gulvet? Hilsen The Kitten :banantroll: Lille venn, les ha jeg skriver, da! De fleste store butikker har ansatte på gulvet som rydder, fyller på varer etc. Disse bør ha som førsteprioritet, ikke som eneste oppgave, men som førsteprioritet å tømme panteautomaten. Nå handler jeg i store butikker, jeg gidder ikke bruke tiden min på små butikker der de to ansatte tror de er kongen på haugen og oppfører seg deretter. Ellers vil jeg bare minne om at det er kundene dere lever av, synd, men sant. Jeg må si jeg er glad for at min nærbutikk er en Menybutikk som vet å behandle kundene fra de kommer inn til de går ut, uansett hvor i rekken de befinner seg. På den annen side, så er jeg nok flink til å rose dem for nettopp dette, også.
Malama Skrevet 14. juli 2008 #24 Skrevet 14. juli 2008 Jeg står pent og pyntelig og venter til de kommer jeg... Ja, med mindre det tar laaaaang tid uten at det kommer noen. Men jeg antar de kommer når de kan. Det er jo lite jeg får gjort fra eller til, er den full, så er den full. (At flasker sitter fast eller at jeg må stikke halve hånden inn har jeg aldri opplevd... men det har hendt at det piper, da stort sett fordi den er full altså) Men så pleier det også komme noen og fikse pipingen ganske raskt da, de er greie sånn
Kamikatze Skrevet 15. juli 2008 #25 Skrevet 15. juli 2008 Har skjedd meg også at den piper. Oftest på typisk travle dager, som fredag ettermiddag, lørdag og før langhelger. Nå panter jeg skjelden flasker uten samtidig å handle der. Da tar jeg meg bare en liten avstikker for å fylle handlekurven. Det er jo lett å høre når pipekonserten slutter... Hvis butikken solgte øl (bor i rar kommune: ), og om jeg drakk denslags, og kaldsvett med fylleangst sto og plagdes av helveteshylene, der jeg sto med kun pils på både handlelappen og pannelappen. Da ville jeg nok også blitt en smule irritabel...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå