Gå til innhold

FRP vil forby youtube

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det sant? En venn av meg sier det, men jeg finner ikke noe om det på internett. Jeg har søkt og søkt og søkt uten å finne noe om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det sant? En venn av meg sier det, men jeg finner ikke noe om det på internett. Jeg har søkt og søkt og søkt uten å finne noe om det..

Jeg tror neppe at det er sant.

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Hadde vært morsomt å se dem prøve

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle de det? Har ikke hørt dette...

Gjest StockDama
Skrevet

har ikke hørt om det...ser ikke hvorfor de skulle det heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg regner med at det er snakk om noe som har å gjøre med de store mengdene opphavsrettsbeskyttet materiale på youtube?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg regner med at det er snakk om noe som har å gjøre med de store mengdene opphavsrettsbeskyttet materiale på youtube?

Kanskje det. Eventuelt utallige mer eller mindre seriøse informasjon og opplæringsvideoer der.

Men ryker youtube ryker store deler av nett ellers også.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Tror dere virkelig at et lite drittland som Norge med et fjollete parti som FRP bare kan valse inn på kontoret til disse youtube-gigantene og si; "Nei altså, dette går ikke, slutt med dette, med EN GANG!"

Det er helt utrolig at noen i det hele tatt stiller spørsmålstegn ved dette.

Endret av Nigo-san
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det er ikke sant. FrP er et parti som er for mest mulig valgfrihet og mangfold i markedet, derfor kan de ikke være i mot youtube, der folk får utfolde seg på en liberal og fri måte.

I tillegg: om det hadde vært sant det du sier, så har selvsagt FrP ingen innvirkning eller påvirkning whatsover på et utenlands selskap som youtube tiolhører. internett er globalt og har ingen nasjonale grenser derfor bryr verden seg nada om hva et lite norsk part i mener om youtube.

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Gjest Gjest
Skrevet
Tror dere virkelig at et lite drittland som Norge med et fjollete parti som FRP bare kan valse inn på kontoret til disse youtube-gigantene og si; "Nei altså, dette går ikke, slutt med dette, med EN GANG!"

Det er helt utrolig at noen i det hele tatt stiller spørsmålstegn ved dette. Den man skal stille spørsmålstegn ved er TS!

youtube er blokkert i Thailand så hvert land kan nok bruke diverse filter som blokker. Trenger ikke å valse inn på kontoret til youtube for det, med mindre det ikke var snakk om hele verden da.

Jeg er enig i at TS's uttalelse er så dum at man kan bli sint..kjenner jeg blir provosert av en så dum uttalelse.

Men: jeg tror ikke TS er en kvinne, det må vel være en ung, forvirret og pubertal gutt?!

Jeg synes ikke det ser ut som at TS "påstår" noe som helst, hun/han spør et spørsmål om noe stemmer fordi en venn har sagt så.

Og hva er så dumt med å spørre om noe stemmer? Ville det ikke vært verre om hun/han gikk å trodde på vennen? Og kanskje hun hadde sprett det videre også så andre ble villedet?. Det er jo de som tror på det meste folk sier uten å gidde å se om det stemmer.

Selv så tviler jeg på at dette er sant, for om det var så ville det nok vært på førstesiden av vg.

Dere som blir provosert, dere har ingen grunn til det. Det ville vært verre om TS påstod om det var sant, men da har h*n da ikke gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...