Gå til innhold

Useriøst politi i Oslo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg ringte nettopp til Oslo politikammers nummer ettersom festen i naboblokka er helt ute av kontroll. Er ingen nødsituasjon så kan ikke ringe nødnummeret, ennå.

I følge telefonsvareren er det "for tiden stor pågang på telefonen" og "alle våre linjer er opptatt". Videre fikk jeg beskjed om at politiet har fine nettsider og at jeg stadig rykker fremover i køen...

Alt sammen er selvsagt bare tull. Det er slett ingen stor pågang på politiets telefon klokken kvart over tre om natten. Trolig er jeg den eneste som ringer. Derimot er det nok slik at de har skrudd sentralbordet av og gir blaffen i om folk ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg ringte nettopp til Oslo politikammers nummer ettersom festen i naboblokka er helt ute av kontroll. Er ingen nødsituasjon så kan ikke ringe nødnummeret, ennå.

I følge telefonsvareren er det "for tiden stor pågang på telefonen" og "alle våre linjer er opptatt". Videre fikk jeg beskjed om at politiet har fine nettsider og at jeg stadig rykker fremover i køen...

Alt sammen er selvsagt bare tull. Det er slett ingen stor pågang på politiets telefon klokken kvart over tre om natten. Trolig er jeg den eneste som ringer. Derimot er det nok slik at de har skrudd sentralbordet av og gir blaffen i om folk ringer.

Ja, for det er så godt kjent at politiet her i landet har så utrolig godt med midler *ironi*

Natta i Oslo kan jeg godt tenke meg at de blir nedringt, det er jo langt fra rolig der på den tiden av døgnet.... Oslo er ikke akkurat stedet med lavest kriminalitet liksom. Skrudd av sentralbordet... hvorfor skulle de gjøre det?

Du høres ut som en typisk norsk furtegurine! "Buhu, de kan ikke ta telefonen med en gang JEG ringer, neida, da har de nok skrudd av, og ligger og sover, alle som ikke svarer meg eller gjør som jeg vil med en gang, gir blaffen!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

- Natten er "prime time" for vold og fyllebråk, ergo mye for politiet å gjøre

- Du er kanskje ikke den eneste som utsettes for en bråkete fest i nærheten ;) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...