mee mee Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Når puppene mine ikke er harde, syns jeg brystvortene er stygge, mens når de er harde er de kjempefine. Har hørt at dette er ganske vanlig, eller er det ikke?
*MEDUSA* Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Når puppene mine ikke er harde, syns jeg brystvortene er stygge, mens når de er harde er de kjempefine. Har hørt at dette er ganske vanlig, eller er det ikke? Vet ikke hva som er vanlig men jeg har det på samme måte som deg
Gjest lillagubban Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 me too. har liksom innklemte brystvorter, men når de er harde er de fine.
Gjest *Mim* Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Noen som liker best de innklemte brystvortene sine her? Brystvorter er forresten et stusslig ord. Bruker det selv, men brystknopper er jo mye finere.
Gjest dalieo Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Samme her! Når de er harde ser de runde og fine ut. Men til vanlig ser puppene spisse ut, på grunn av brystvortene.. liker det ikke i det hele tatt.
Gjest Page Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Brystvorter er forresten et stusslig ord. Bruker det selv, men brystknopper er jo mye finere. Det ordet sliter jeg også med! Jeg liker også bedre brystknopper. Ellers synes jeg de ser ganske ålreite ut samme hvilken tilstand de er i.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 De ser spissere og bløtere (logisk nok) ut når de ikke er harde, og brystvorta og areola går mer i ett, på en måte ser de "yngre" ut i negativ forstand. Men synes ikke det er sååå stor forskjell.
Gir Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Mine også! Trekantpupper i myk tilstand, runde og fine i kald tilstand
Gjest dalieo Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 (endret) Oi, visste ikke at det var så mange.. Og du som sier at de ser "yngre ut", forstår hva du mener. Jeg holdt på å beskrive puppene som pubertale i forrige innlegg, men strøk det vekk Endret 10. juli 2008 av dalieo
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Jeg også!! Men jeg tok piercing i de, og da ble de sååå fine! Og mye mer følsomme!!
AnneS Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 Piercing av puppeknopper? Å fyshhh - det synes jeg ikke noe om og det ser fryktelig stygt ut spør du meg. Pupper skal være som de er skapt og jeg er veldig fornøyd med mine pupper. De er faste og fine til en hver tid etter at jeg begynte med MiroHealt bryst urte kapsler og brystkrem... Anne Selene
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #14 Skrevet 11. juli 2008 Piercing av puppeknopper? Å fyshhh - det synes jeg ikke noe om og det ser fryktelig stygt ut spør du meg. Pupper skal være som de er skapt og jeg er veldig fornøyd med mine pupper. De er faste og fine til en hver tid etter at jeg begynte med MiroHealt bryst urte kapsler og brystkrem... Anne Selene Hahaha det var den dårligst skjulte reklamen jeg har sett på lenge... Og brystkrem funker ikke, det skjønner alle. Jeg er forøvrig enig med dere andre - de er mye penere når de er stive.
Gjest gabriela Skrevet 11. juli 2008 #15 Skrevet 11. juli 2008 Jeg er enig. De ser litt "uferdig" ut når de ikke er stive.
angeleyes Skrevet 11. juli 2008 #16 Skrevet 11. juli 2008 Jeg også har det sånn! Synes puppene mine ser mer "hengete" ut når ikke brystvortene er stive.
Gjest lillagubban Skrevet 11. juli 2008 #17 Skrevet 11. juli 2008 Hm, kanskje jeg må rett og slett satse på å bare flashe pupper når det er beinkaldt! Nå har jeg ennå en grunn til at jeg vil ha det kaldt på soverommet. Faktisk når jeg tenker på det så er det jo faktisk sånn. Jeg er så fornøyd med puppene mine når jeg kler av meg og det er litt kaldt og titter fort i speilet. Men når jeg ligger i senga med en fyr (nokså sjeldent nå desverre), syntes jeg ikke puppene er fine i det hele tatt lenger. Fordi det er varmt såklart!
AnneS Skrevet 12. juli 2008 #18 Skrevet 12. juli 2008 Til Gjest vil jeg bare si at du tar fulstendig feil. Selfølgelig virker det ellers hadde jeg ikke brukt det sjøl. Kremen er basert på Nano Teknologi noe som gjør at den trenger seg inn i huden med alle sine virkestoffer som er da forskellige urter men nok om det. Jeg synes at det er bare rart at Gjest utaler seg seg på noe som han-hun ikke har pailing på. Du burde helst ha lagt et spørsmålsteg bak din bemerkning. Nå er jeg ikke en kvinne som viser puppene mine offentlig på internett i allefall men jeg har før og etter bilder som viser STOR forskejell og jeg sendte de til min mor som er 68 og hun syntes at det var så fantastisk forskjell at også hun har startet med MiroHealt. Det inneholder en pl.a. en urte som heter Kwao Krua og du kan jo søke Google så får du kansje et annet syn på om det virker eller ikke, bare for å få sagt det.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. september 2009 #19 Skrevet 24. september 2009 Til Gjest vil jeg bare si at du tar fulstendig feil. Selfølgelig virker det ellers hadde jeg ikke brukt det sjøl. Kremen er basert på Nano Teknologi noe som gjør at den trenger seg inn i huden med alle sine virkestoffer som er da forskellige urter men nok om det. Jeg synes at det er bare rart at Gjest utaler seg seg på noe som han-hun ikke har pailing på. Du burde helst ha lagt et spørsmålsteg bak din bemerkning. Nå er jeg ikke en kvinne som viser puppene mine offentlig på internett i allefall men jeg har før og etter bilder som viser STOR forskejell og jeg sendte de til min mor som er 68 og hun syntes at det var så fantastisk forskjell at også hun har startet med MiroHealt. Det inneholder en pl.a. en urte som heter Kwao Krua og du kan jo søke Google så får du kansje et annet syn på om det virker eller ikke, bare for å få sagt det. Kvinne og kvinne, fru blom.. Du er vel en transe du da, AnneS? Det virket sånn på nettsiden din iallefall. Nei, brystkrem, det er noe tull!!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå