Gjest Gjest_Transmogrifier_* Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Forslag: Yo Yo Yo Dette er en sang for alle som bor i dette land enten du snakker pottitmål gebrokkent, gettoslang eller med trutmunn og barneskrål Det er en sang for oss som er herProblemet var jo at det er en viss forskjell på forhistorien og omstendighetene flaggene ble tatt i bruk under. enten vi liker det eller ei nasjonalister, nudister, og andre med hjerne av medisterdeig Det er et sang for å vise respekt for et land som er innmari bra det tenker jeg når jeg vandrer til kontoret hvor jeg hever trygden min hver eneste dag. Det er en sang for folk jeg kjenner igjen hver gang jeg reiser utafor grensa på godt og vondt kan du si hvem andre enn nordmenn sto i ei fontene å lensa Big it øp for vårt kule geografiske område Hvor vi har frihet til å stå på hjørnet og jalle ytringer som degraderer alle enten de har fitte eller balle Det er kanskje ikke hundre prosent som vil vedkjenne seg nakne fakta om landet de kaller supert mens de ikler seg bunadsdrakta men det er faktisk mulig å bo her selv for de med joggebukse og grilldress å sitte og chillen på nasjonaldagen i en sunnmørsk stressless Dette er en sang for det moderne mennesket som bor i et moderne land Derfor syns jeg det var på tide å fjerne Gud fra denne sang Det er så mye annet verdt å tilbe innenfor våre velbevoktede marker Som gode og runde kvinner Og hasjunger som står og harker. Jeg håper alle folka må pugge denne istedenfor ibsen og terje vigen lettere å synge på fyllefest når du er stein og litt sigen.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Har du ikke hørt denne, da: http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.5675979
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå