Gjest PinGlump1 Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Har fått vite at jeg har en bakovervendt livmor. Hva vil dette si for graviditet, vil det bli vanskelig å bli gravid? Vil en fødsel bli mer smertefull pga denne typen livmor? Jeg har av og til ekstreme smertefulle perioder som gjør at jeg må "dope" meg ned på Naproxen og bare sove gjennom dagen. Jeg skulle gjerne ønske at det fantes noe jeg kunne gjøre for å slippe dette. Er det noe preparat eller lignende jeg kan bruke for å slippe å bli helt døll en hel dag?
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg har også bakovervendt livmor. Hadde ingen problemer med å bli gravid, spiren satt på 1. forsøk begge ganger. Jeg hadde ikke mer smertefulle fødsler pga dette. Tror jeg, vanskelig å sammenlikne. Når det gjelder råd om preparater du kan bruke, har jeg ikke peiling. Legen din kan kanskje hjelpe deg.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #3 Skrevet 11. juli 2008 Jeg tror jeg har hørt at etter man har vært gravid så retter livmoren litt på seg hvis den er bakovervendt. Jeg har også bakovervendt livmor,og kan bli gravid ved bare å knipse i fingrene hehe.
Gjest sie Skrevet 4. september 2008 #4 Skrevet 4. september 2008 Rare fødsler her. de to siste mine opplevdes som tortur!!!!!!! Håper å ikke skremme noen nå ,men synes det er viktig å få det frem. hadde to greie fødsler før det! Vi bør få smertelindring når vi spør om det!! Er skremt og tør ikke få flere. selvom vi ønsket veldig en til!
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Skrevet 4. september 2008 Bakovervendt livmor er ganske vanlig og fører ikke til problemer med å bli gravid eller tøffere fødsler. Noen kan få senere mage.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Jeg vet ikke hva bakoverlendt livmor er, men jeg vet at en spesiell type terapetuisk underlivsmassasje som kalles Karzai (chi) nei tsang kan rette på feilplasserte livmorer når det gjøres over tid. Jeg tviler på at noen tilbyr det i norge jeg vet bare om en dame som tilbyr chi nei tsang som er en mave massasje etter samme prinsipper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå