Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Hei Jeg er 30 år og har et deilig sexliv med en ganske "ny" kjæreste. Vi er avslappet og lekne og nyter det meste på sexfronten. Mitt eneste problem er at det av og til renner/spruter noe ut av meg (tror det kommer fra urinrøret) når jeg kommer. Som regel ved klitorisorgasme. Det har konsistens som vann/urin, men lukter og smaker ikke som urin. Jeg har opplevd det enkelte ganger før, og holdt igjen hver gang. Det føles akkurat som om jeg skal tisse på meg. I det siste har det blitt oftere, og jeg lurer fælt på om det er såkalt kvinnelig ejakulasjon eller om det er urin. Ønsker å bare la det stå til og nyte det dersom det er "normalt", men ønsker absolutt ikke å tisse på min kjæreste... En venninne mener at det er fysisk umulig å tisse når man kommer, pga at man spenner musklene, men jeg vet ikke helt om jeg stoler på det... Jeg har også lest av kvinnelig ejakulasjon er noe man kun får ved g-punkts-stimulering...? Noen som vet og kan hjelpe?!
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Det samme skjer med meg og jeg lar det bare stå til. Urin eller ikke, deilig er det i alle fall, og de fleste menn digger det ut fra hva jeg leser. Sengetøyet kan jo vaskes. ;-)
Gjest Gjest *266 Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Det du har er kvinnelig ejakulasjon ja, og det kommer ut av urinrøret. Selvom det kan føles ut som om du må tisse, er dette nærmest fysisk umulig siden urin'utgangen' blir stengt ved samleie, og spesielt ved orgasme! Alle kvinner er i stand til å ejakulere, men ikke alle får det til. Det er alt i hodet! Men om du føler deg usikker, kan du gå på do før dere begynner, og da slippe helt løs når du nærmer deg orgasme. Eventuelt benytte badekar/boblebad. Det er sant at Kvinnelig Ejakulasjon som regel kommer ved en g-punkt orgasme, men om man er veldig "orgasmetisk" kan det skje ved klitoris også. Ikke vær redd, kos deg og gled deg alltid til hva som kan skje neste gang, da vil du få utrolige opplevelser i senga!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå