Gå til innhold

Noen gode råd?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 5 år,da hun var 4 år begynte hun å sutte på leppen,dette begynte da vi var i syden og vi ble holdt igjen der nede pga sykdom. Kan det være hun har begynt med dette pga det som hendte der nede? Det var ikke lett for noen av oss at vi ble holdt igjen. Skal jeg bare la henne sutte på leppen? Er vel ikke så bra for tennene at hun gjør det. Når jeg sier hun må slutte sier hun at hun klarer ikke å slutte.

Hva skal jeg gjøre?

Kineline

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg såmye om dette. Forhåpentlig forsvinner uvanen lettere når det ikke fokuseres for mye på den.

12

Gjest sexysadie
Skrevet

Min gamle mor (ikke fullt så gammel da)ergret livet av seg fordi jeg som barn bet negler,for å få bukt m problemet gjorde hun noe meget smart:hun "truet" m å tilkalle doktoren hvis ikke jeg sluttet m tullet.D virket som bare pokker fordi jeg hadde nemlig litt "angst" for legen etter en rimelig hard ørebetennelse hvor han hadde "blåst" i øret mitt

Skrevet

Jeg synes ikke du skal mase på henne...og hvertfall IKKE true henne med lege, tannlege eller noen andre!!

At dette med suging på leppen skyldes sydenturen, er vel godt mulig.

Jeg hadde tatt meg en tur til helsestasjonen jeg, der er det sikkert noen som har råd!

12

• 5 år senere...
Skrevet

Dette er en fem år gammel tråd!!

Jenta er faktisk ni år nå, så hun har sikkert sluttet.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...