Gå til innhold

Sessa sin lune hule!

Sessa

Anbefalte innlegg

Hallå Sessa :wink:

Takk for hilsen i dagboken min!!

Har nettopp lest igjennom ALLE 10 SIDENE (!!!) i din, og endelig komt i mål...puh.. Sitter igjen med den følelse av at leiligheten min ser ut som et bombet h...hus, i forhold til hva din må gjøre.. Du rydder i vei du...

..MEN det blir vel litt mer å ta fatt på med små-folk i huset :roll:

Sitter selv på jobb (!), og prøver å få timene til å gå... Jobber til 18.00 så har litt tid å ta av ja..

Får løpe bort på hjørnet og kjøpe meg en kaffe tenker jeg...litt koffein gjør susen!

Ha en forteffelig helg!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde dere det koselig med venneparet?

Ved nærmere ettertanke, det hadde dere sikkert...... for det er alltid hyggelig og være sammen med dere! Ha en fantastisk helg! *klem*

P.S

Jeg er i topp humør nå, det varte bare noen minutter! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner! Opusmor jeg er nok ikke så ryddig av meg som det høres ut. Det er nok bare for min egen samvittighet at jeg noterer ned alt jeg har gjort og skal gjøre, bare så jeg føler meg flink :hoho:

Qlio: Ja det var som vanlig veldig koselig sammen med venneparet ;)

I går var vi på visninger på Jessheim. Vi lurer på å flytte på oss snart. Fra en 3 roms til rekkehus og ned på bakken. Det vi så på igår var det så mye arbeid med at det var heeelt uaktuelt! Men vi skal nok finne det rette :) Planen videre er at i morgen reiser Even og jeg til vestlandet til mine besteforeldre. Det blir nok stas for dem. Selv har jeg ikke så veldig lyst dit, men plikten kaller... :roll:

Dagen i dag er ingen god dag. Minsten klør i gommene og har fått sitt første insektstikk på kinnet. Det gjør vondt for han. Heldigvis sovnet han for en stund siden. Den søvnen trenger han når vi skal på besøk til tanta mi etterpå. Jeg har heller ingen god dag.. Gamle-venninna mi på vestlandet fikk barn igår kveld (fikk vite det idag) Da sliter jeg sånn med følelsene igjen :( :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en god *klem* til Even og håper at tennene og stikket slutter og plage han snart. Han er jo så søt når han er "even", dvs en blid gutt som pludrer og ler. Besteforeldrene har virkelig noe og se frem til, for han er en herlig gutt og ha på besøk!

Til dere ønsker jeg masse lykke til med husjakt. Det er spennende og ikke minst deilig å flytte til ett litt mer "endelig" sted. Vi er superfornøyd med å komme ned på landejorda (hmm, det så litt rart og skrive det sånn, ser jeg), det kan ikke sammenlignes i det hele tatt! Så jeg skjønner godt at dere velger den løsningen!

Ang. følelsene dine forstår jeg at du sliter litt. Det er tøfft. Men du er tøffere. Du stirrer frykten rett i øynene, møter opp til samtale, går på føden og på fødestua deres. Det krever mot, vennen, noe du har vist at du har masse av. I morgen er sikkert alt så meget bedre igjen. Vent og se!

Kos dere masse på vestlandet,

du kommer til å ta dem med storm!

*klem* fra en som kommer til å savne deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD TUR Sessamor !

Det går nok greit skal du se. *klemmer*

Håper at Even får en bedre dag i morgen da. Kanskje en tann stikker frem snart. Da må jeg bare få se bilde asså ! :blunke:

Gleder meg til du kommer hjem igjen.

Da får vi se til å treffes igjen.

Hadet bra så lenge.

Det er flere ledige leiligheter i rekkene rundt meg asså.

Veldig barnevennelig og fint der. :sjarmor:

Knusekos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til Even med kløtenner og til Sessa med kjipe følelser.

Kan ikke si jeg helt vet hva du sliter med, men sier som Qlio, er det noen som skal klare seg ut av dette, så er det deg. Tar tyren ved hornene du. Kjempetøff jente. Husk å si fra hvis det er noe vi kan bidra med.

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for god ønsker Klips, Linnda og Qlio!! Dere er gode å ha altså :) Og Linnda, du skal ikke se bort i fra at vi enten havner i nabolaget ditt eller på Jessheim :lol: BEWARE! :lol: Det hadde vært kjempe hyggelig!

Dagen i dag er en myyye bedre dag. Minsten er i mye bedre humør og det lover bra. I går så jeg for meg intens skriking 24 timer i døgnet i en uke! :o Håper ikke det skjer...

Fikk vite i går at søskenbarnet til min mor er død. 57 år gammel og død av et realt hjerteinfarkt. Triste saker! :( Så nå må jeg bruke ene feriedagen min til begravelse. Ikke helt etter planen, men det er det vel ingenting med livet som er? Det blir nok en kjempe trist begravelse. Jeg blir så lett påvirket av andre menneskers følelser. I følge bestemor er den eldste sønnen til avdøde helt fra seg. Jeg håper ikke jeg begynner å stortute av å se andre så triste :cry:

Det er lenge siden jeg har hatt noe kontakt med den familien, men av respekt for dem og resten av familien synes jeg at jeg bør stille opp i begravelsen. I alle fall for å representere vår side av familien. Jeg er en smule irritert på min lillebror. Han sier han ikke har lyst og dermed drar den besluttningen om å ikke gå. Jeg synes han er en egoist! :x Det fikk han høre også. (Greit nok han har en unnskyldning hvis han må på jobb, men ikke ellers.. Han har nemlig ingen feriedager før neste år..)

Men men.. I dag er dagen da minsten og jeg skal på ferie. Tenk! Minstens første ferie. *GULP!* På fly og greier..til vestlandet. Håper alt går fint og smertefritt. Har så mye bagasje med at fytti rakkern :) Godt ikke alt skal følge med meg tilbake igjen :hoho:

Nei nå må jeg ta morgenstellet på minsten og kle på han. Så er det tid for grøt, melk, kos og en liten lur kanskje ;) Senere i dag må jeg kjøpe barselgave til venninna mi som har fått baby. Kjøper noen klær tenkte jeg.. Ellers så bærer det avsted til Gardermoen rundt i 15.30 tiden tenker jeg. Håper jeg får en fin ferieuke. SEES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Linnda, du skal ikke se bort i fra at vi enten havner i nabolaget ditt eller på Jessheim :lol: BEWARE! :lol: Det hadde vært kjempe hyggelig!

:ler::ler:

Det hadde vært kjempe kos å ha deg litt nærmere da.

For jeg tror ikke jeg finner tilbake til deg igjen uten Qlio. :blunke:

Godt at Even er i bedre humør i dag. Krysser fingrene for at tannebissene som skal komme i plager han for mye.

Synd å høre om moren til søskenbarnet ditt. :(

Det er er så trist når noen dør, og hvertfall når de er så unge. Man skal jo egentlig ha mange år til fremfor seg når man er bare 57 år....

Håper det går bra på flyturen med all baggasjen og Even.

Vi tastes vel på sms mens du er borte kanskje ??

Hils vennen vår på vestlandet med bolle i ovnen. :blunke:

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist åå lese om søskenbarnet til din mor så ung uff nei det er veldig trist når noen dør.

Godt og høre at even er i bedre humør i dag ikke

noe kjekt med sutrete unger og se at de har vondt stakker.

Kjekt og gå på husjakt spennende su får holde os oppdatert.

God tur til vestlandet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme igjen! Det var sinnsykt godt å sove i sin egen seng i natt :) I dag skal Sessafamilien i banken og høre om å få nytt boliglån. DVS vi ønsker å kjøpe oss rekkehus utover på Romerike et sted. Nå skal jeg bare slappe av og kose meg med minsten frem til da. Litt mat og rydding må til i og med at megleren kommer på besøk her i morgen ettermiddag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Sessa(pakken) hi,hi :kysse:

Ja det er alltid kjekt og godt å komme hjem til sin egen seng.

BARTE BRA,MEN HJEMME BESTE :sjarmor:

Blir spennende å høre hvordan det gikk med lånet alltid kjekt med nytt hus hi,hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Sessavennen!!!

Sendte en hilsen i går også,men den har tydligvis ikke gått gjennom :cry:

Hvordan gikk det med lån da??FIkk dere så mye dere ville ha??

Blir spennende og følge dere i jakten på hus.

Klemmer fra pia :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg også blitt medlem!

Mon tro om jeg skjønner detta da???

Skal se om jeg ikke klarer å lage meg en dagbok også....

Men nå skal jeg lalle!!

Natta bestisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner jenter. Det er så koselig at dere stikker innom:)

Tittet på et rekkehus i går og det var lekkert. Har enda ikke kommet noe bud på det, så foreløpig har vi en stor mulighet til å få det. Men vi får ikke tak i bankdama vår før i morgen. Så vi får se hva som skjer det neste døgnet. I dag skal jeg på IKEA med min mor, bror og seff minsten :) I morgen kommer megler igjen sammen med takstmann. Vi er i gang med salg! :D C YA LATER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det var knallfint det rekkehuset :sjarmor:

Hvor stort er det som dere har nå???

Håper alt går bra med megler og takstmann.

Tenk kansje dere er huseiere før uka tar slutt.LYKKE TIL :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia der var du jo

Men ser ut som du holder på å flytte dagboken din!

Koselig å se deg igjen vennen

*klem til deg og lille sønnen din*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...