IngerLise Skrevet 25. mai 2003 #1 Skrevet 25. mai 2003 Hei! Jeg har fått noen "nupper" (vet ikke helt hva jeg skal kalle dem..men håper dere forstår) etter at jeg har barbert meg. (tror det er ingrodde hår eller noe..) Disse har særlig kommet på innside lår og rundt bak Er det noen som vet hvordan man kan fjerne disse "nuppen" ? De er ikke særlig fine..og jeg vil helst slippe å ha dem der... :-? Stor takk til alle som kan komme med gode råd!!! Klem fra meg
Nicky B Skrevet 25. mai 2003 #2 Skrevet 25. mai 2003 For meg hjelper det og ta en bomullsdott fuktet med sitron saft(saann som man faar kjoept i en groenn flaske eller i en gul sitron lignende plast flaske) og ha paa det barberte omraade rett etter barbering. Er aldri plaget av saanne nupper lengre etter at jeg leste dette tipset i et blad! :D
Ursula Skrevet 25. mai 2003 #3 Skrevet 25. mai 2003 Kan være at du reagerer på barberskummet... Potetmel kan hjelpe. Også kan det være en ide å prøve å la vær å barbere mot hårene.
starie Skrevet 25. mai 2003 #4 Skrevet 25. mai 2003 Prøv å klemme ut hårene og la dem stå i hårfolikkelen til området rundt har normalisert seg.
*Stylish* Skrevet 25. mai 2003 #5 Skrevet 25. mai 2003 For meg hjelper det og ta en bomullsdott fuktet med sitron saft(saann som man faar kjoept i en groenn flaske eller i en gul sitron lignende plast flaske) og ha paa det barberte omraade rett etter barbering. Er aldri plaget av saanne nupper lengre etter at jeg leste dette tipset i et blad! :D gjør du det flere ganger eller bare rett etter at du har barbert deg?
IngerLise Skrevet 25. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2003 Kan være at du reagerer på barberskummet... Potetmel kan hjelpe. Også kan det være en ide å prøve å la vær å barbere mot hårene. hvordan bruker du potetmelet..?
Ursula Skrevet 25. mai 2003 #7 Skrevet 25. mai 2003 Du gnir/klapper potetmelet på områdene der du har nupper...
*Stylish* Skrevet 25. mai 2003 #9 Skrevet 25. mai 2003 Det varierer! Gjoer det alltid rett etter barbering og hvis jeg husker det/har tid, saa gjoer jeg det ogsaa neste gang jeg dusjer. Men det pleier og holde og bare gjoere det etter barbering. Da så.. da prøver jeg det neste gang
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2003 #10 Skrevet 25. mai 2003 Ingrodde hår får jeg ofte på leggene, og det er ganske ubehagelig. Det er viktig å bruke peelingkrem, på den måten åpner man porene slik at hårene får vokse ut. Får jeg nupper på bikinilinjen bruker jeg Aloe Vera Gele..... borte på en to tre.
Ursula Skrevet 25. mai 2003 #11 Skrevet 25. mai 2003 Det med da svi noe infernalsk å ha sitronen på rett etter barbering ?
Nicky B Skrevet 25. mai 2003 #12 Skrevet 25. mai 2003 Det med da svi noe infernalsk å ha sitronen på rett etter barbering ? Nei, kan ikke huske at jeg noen gang har syntes at det har svidd.Noen vil nok kanskje syns det, men for min del saa syns jeg bare at det "kloer" litt, til det faar toerket. Er viktig at bomulls dotten er rikelig fuktet med sitron saft slik at omraadet faar "dynket" seg. Ogsaa viktig at det faar toerke foer man setter paa seg klaer. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå