Gå til innhold

Utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ble henta av en jeng veninner etter prøvetime hos frisøren!! Ble tatt med hjem til min forlover der set ble servert frokost og ikledd en fantastisk knall rosa pronsessekjole, krone og tryllestav!! Så reiste vi avgårde til hoved aktiviteten!! Curling!! To timer sammen med instruktør!! Fanastisk morsomt!!

Deretter ble det en liten handletur før vi igjen ble hentet og kjørt til en times drink testing! Fikk testet 6 ulike drinker samt en del shotter!!

Eneste negative her var at det var en del timer siden frokost og for meg som ikke er så vant med å drikke, ble det kanskje litt mye ;)

Så reiste vi til en av veninnene der vi spiste, drakk, sang sing star og hadde diverse leker!!

Kjempe koselig =)

lurte veldig på hvor dere var på curling jeg...! skal snart arrangere utdrikningslag og lurte på å ha curling som hovedaktivitet :)

Gjest gjesten
Skrevet
lurte veldig på hvor dere var på curling jeg...! skal snart arrangere utdrikningslag og lurte på å ha curling som hovedaktivitet :)

I Bergen kan man curle på Iskanten (like ved Vestkanten) hvertfall.

Hvis du skriver hvor du skal arrangere utdrikningslaget får du sikkert bedre svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...