Gjest -TS- Skrevet 10. juli 2008 #1 Skrevet 10. juli 2008 Jeg var på date med en gutt i går, han er 27 år, og han har hårvekst. Han er utrolig snill og god på alle måter og er helt sikkert pirkete og latterlig av meg å henge meg opp i en så liten ting.. T-skjorta hans var ganske vid i halsen, og en gang han bøyde seg slik at jeg kunne se ned i skjorta, så jeg at det var svarte ganske lange hår på brystet... Er dette helt teit av meg å henge meg opp i?? Jeg fikk en skikkelig turn off rett og slett... Så ille at jeg unngikk all fysisk kontakt.. Litt synd da han er en utrolig gutt som har mange kvaliteter jeg ser etter og som jeg setter høyt..
qrs Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg var på date med en gutt i går, han er 27 år, og han har hårvekst. Han er utrolig snill og god på alle måter og er helt sikkert pirkete og latterlig av meg å henge meg opp i en så liten ting.. T-skjorta hans var ganske vid i halsen, og en gang han bøyde seg slik at jeg kunne se ned i skjorta, så jeg at det var svarte ganske lange hår på brystet... Er dette helt teit av meg å henge meg opp i?? Jeg fikk en skikkelig turn off rett og slett... Så ille at jeg unngikk all fysisk kontakt.. Litt synd da han er en utrolig gutt som har mange kvaliteter jeg ser etter og som jeg setter høyt.. I all verden! Hår på brystet? Er vel ikke så veldig mange menn som ikke har litt hår her og der vel? Mannen min har mass hår på brystet og et er flott som bare det. Hvis dette ikke er greia for deg så er han kanskje ikke typen for deg - eller du trenger å bli litt mer voksen. (Dette med voksen kan jeg si fordi jeg da jeg var i tenårene syns det var totalt heslig med hårete menn!) Men da jeg traff mannen min og så hans hårete brystkasse - da syns jeg det var sexy. Jeg var oppi 20-årene på den tiden!
Wildy Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Antgelig... Menn har hår på brystet. Menn skal ha hår på brystet!
Tidemand Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 Hva er det du vil ha da? en hårløs brystkasse? eller kanskje bare litt hår? Og finne en mann uten noe hår på brystet kan bli vanskelig tror jeg, og om du så finner en som barberer det jevnlig, så hadde jeg nesten blitt skremt om jeg var deg...
Nienna Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Huff. Har virkelig litt hår her og der noe å si? Altså, om du virkelig har noe i mot akkurat hår på brystet, TS, snakk med ham. Kanskje han er villig til å fjerne det for din skyld. Hvem vet. Jeg har ett ganske dårlig forhold til føtter (fotmasasje fra meg er en fjern drøm), om du har ett lignende forhold til å hår på brystkassen føler jeg med deg. Litt vanskeligere å unngå nærkontakt med enn føtter, kan man si. x)
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Det var da voldsomt så mange tråder det plutselig dukker opp om kroppshår i disse dager. Noen som kjeder seg i ferien, eller? Ja, vi er mennesker alle sammen. Ja, vi har kroppshår alle sammen. Helt naturlig det.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Det overfladiske utseendehysteriet er i ferd med å gjøre mennesket til noe vi egentlig ikke vil være. Paradoksalt nok. Skal vi ikke snart våkne og tørre si stopp?
Possibly Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Det hadde nok vært mer turn-off for meg om en mann IKKE hadde hår på brystet.
Nienna Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 Hår på brystet ser ikke jeg på som noe viktig, men hår under armene er viktig. Jeg aner ikke hva det er, men menn skal ha hår under armene, kjerringer skal være hårløse. Sånn, om man skulle følge min smak, selvsagt. x)
Gjest *Mim* Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes det er maskulint og deilig med litt buskas på brystkassa. En som barberte seg glatt der hadde vært totally turn-off for meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #12 Skrevet 11. juli 2008 Hår på brystet? Er vel ikke så veldig mange menn som ikke har litt hår her og der vel? Det er mange voksne menn som ikke har hår på brystet. De fleste kjærestene mine har ikke hatt det, faktisk. Men det spiller ingen rolle fra eller til for meg.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2008 #13 Skrevet 11. juli 2008 (endret) Men uansett; hår på brystet er så godt som et must for meg. La merke til det når jeg var på badeland her om dagen og ble glad da jeg endelig så en deilig mann med hår på brystet og ikke disse unguttene som sprang rundt. Nå er jeg ikke mer enn 25 heller men likevel må det være slik. Endret 12. juli 2008 av mrs_bond
Gjest Lunis Skrevet 12. juli 2008 #14 Skrevet 12. juli 2008 og er helt sikkert pirkete og latterlig av meg å henge meg opp i en så liten ting.. Det stemmer. Helt utrolig latterlig. Hvis du ikke liker menn med kroppshår, bør du kanskje skifte legning? Dette er kanskje det mest provoserende jeg vet om.
Gjest Bond Skrevet 12. juli 2008 #15 Skrevet 12. juli 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Beast Skrevet 12. juli 2008 #16 Skrevet 12. juli 2008 De fleste voksne menn har da litt hår på brystkassa? Og når alt kommer til alt, teller dette mer for deg enn personligheten hans? Tror du ikke at dersom dette er fyren for deg, at du vil venne deg til det, slik man venner seg til andre småting? Hvis ikke, synes jeg du skal gjøre ham en tjeneste og la ham finne en annen dame som setter pris på ham for den han er.
Gjest M Skrevet 12. juli 2008 #19 Skrevet 12. juli 2008 Vel, jeg klarer vel ikke se hva det store problemet er jeg heller. Menn har ofte hår på brystet og i mine øyne er det maskulint og sexy! Tror de fleste av mine tidligere kjærester har hatt det og har aldri reagert negativt på det. Derimot reagerte jeg på at min nåværende kjæreste IKKE hadde hårvekst på brystet, men jeg må bare si at jeg finner han utrolig deilig for det:D. Så hår er ikke et must for meg heldigvis. Men det hadde vært en fullstendig turn-off dersom han hadde barbert brystkassa si...Hårfjerning er en femigreie! Og jeg vil ikke ha en feminin mann!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå