Adonia Skrevet 9. juli 2008 #1 Skrevet 9. juli 2008 :cry: Har så vondt.. jeg fikk påvist kyssesyken på mandag, og har siden lørdag/søndag hatt utrolige smerter i halsen.. Må ta smertestillende for i det hele tatt å få i meg noe mat! Det har ikke blitt det spor bedre i løpet av disse dagene.. Hvor lenge må jeg regne med å ha så utrolig vondt? hvor lenge tok det før dere ble bedre?
Nasseline Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Jeg hadde kyssesyken da jeg var 15. Hadde vondt i halsen i 3-4 uker...
timi Skrevet 10. juli 2008 #3 Skrevet 10. juli 2008 Mener jeg hadde vondt i halsen i to uker ellernoe, men er ikke helt sikker.
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 10. juli 2008 #4 Skrevet 10. juli 2008 Jeg hadde veldig vondt i halsen i rundt 2 uker, så ble det bedre. Men slappheten varte ganske lenge. Jeg syntes det var litt mindre smertefullt å drikke varme drikker. Ellers brukte jeg næringsdrikker en stund fordi jeg ikke greide/orket å svelge vanlig mat.
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 10. juli 2008 #5 Skrevet 10. juli 2008 meg over, skulle bare føye til at næringsdrikker kan varmes opp (men ikke kokes), da er de bedre å svelge..
thumbalina Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 jeg lå vel også rett ut med skikkelig influensa symptomer (bare hakket verre) i ca to uker.... prøv å få i deg mye snille tarmbakterier nå...... kroppen vil takke deg til slutt =) biola, activia etc.... jeg fikk mye problemer med immunforsvaret etter kyssesyka... den kan trigge matallergier/intoleranser.... så kan være lurt å bøtte på med snille bakterier nå som kroppen din er nede for telling...
Adonia Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2008 Uff så lenge.. Føler nesten det er bittelitt bedre idag, men det er kanskje bare ønsketenking Tror jeg har vært heldig, er ikke helt utslått. Har ikke feber, bare litt slapp. + den utrolig vonde halsen da.. Leververdiene mine var også normale ved første blodprøve (men får jo se om det bare er fordi jeg er i startfasen..) takk for svar, jeg skal ta til meg tipsene deres
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå