Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:cry: Har så vondt..

jeg fikk påvist kyssesyken på mandag, og har siden lørdag/søndag hatt utrolige smerter i halsen..

Må ta smertestillende for i det hele tatt å få i meg noe mat! Det har ikke blitt det spor bedre i løpet av disse dagene.. Hvor lenge må jeg regne med å ha så utrolig vondt? hvor lenge tok det før dere ble bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kyssesyken da jeg var 15. Hadde vondt i halsen i 3-4 uker...

Skrevet

Mener jeg hadde vondt i halsen i to uker ellernoe, men er ikke helt sikker.

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

Jeg hadde veldig vondt i halsen i rundt 2 uker, så ble det bedre. Men

slappheten varte ganske lenge. Jeg syntes det var litt mindre smertefullt å drikke varme drikker. Ellers brukte jeg næringsdrikker en stund fordi jeg ikke

greide/orket å svelge vanlig mat.

Gjest Gjest_lillemeg_*
Skrevet

meg over, skulle bare føye til at næringsdrikker kan varmes opp (men ikke kokes), da er de bedre å svelge..

Skrevet

jeg lå vel også rett ut med skikkelig influensa symptomer (bare hakket verre) i ca to uker....

prøv å få i deg mye snille tarmbakterier nå...... kroppen vil takke deg til slutt =) biola, activia etc....

jeg fikk mye problemer med immunforsvaret etter kyssesyka... den kan trigge matallergier/intoleranser.... så kan være lurt å bøtte på med snille bakterier nå som kroppen din er nede for telling...

Skrevet

:tristbla: Uff så lenge.. Føler nesten det er bittelitt bedre idag, men det er kanskje bare ønsketenking :sjenert:

Tror jeg har vært heldig, er ikke helt utslått. Har ikke feber, bare litt slapp. + den utrolig vonde halsen da.. Leververdiene mine var også normale ved første blodprøve (men får jo se om det bare er fordi jeg er i startfasen..)

takk for svar, jeg skal ta til meg tipsene deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...