Cloudberry Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1901 Del Skrevet 28. mai 2009 Da har jeg funnet meg kjole Og den ble HVIT! Hadde egentlig tenkt meg en selskapskjole da , men da de hadde selskapskjoler i hvitt på Agape var jeg ikke så mye i tvil Og det ble denne kjolen Den som heter Celine. Synes stoffet over skuldrene er mer transparent i hvitt da og dessuten ser den nok litt annerledes ut på meg enn på Fru Sørland MEn må si meg godt fornøyd når jeg fant meg kjole til 3900,- Kan leve med den prisen. Må riktignok sy den opp litt da, men det får vente til jeg finner meg sko. Kjøpte meg også en hårbøylesak med perler og krystaller så da er hårpynt i boks. Åh... Det var godt å få shoppa litt Og så føler man seg jo virkelig som en prinsesse når man er i en brudesalong da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. mai 2009 #1902 Del Skrevet 29. mai 2009 Den var kjempefin. Kan tenke meg du blir en nydelig brud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. mai 2009 #1903 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Kjempefin kjole ja. Kan tenke meg du blir en flott brud! Har brudgommen antrekket klart da? Endret 29. mai 2009 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 29. mai 2009 #1904 Del Skrevet 29. mai 2009 Høres gøy ut med kjoleprøving! Jeg fikk liksom aldri gjort det der - jeg giftet meg i en kjole til 299,- fra Vero Moda . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1905 Del Skrevet 29. mai 2009 Den var kjempefin. Kan tenke meg du blir en nydelig brud Håper på det da Må bare finne sko til kjolen slik at jeg kan få den sydd opp... Kjempefin kjole ja. Kan tenke meg du blir en flott brud! Har brudgommen antrekket klart da? Brudgommen kjøpte seg ny dress i fjor og får bruke den. Vi skal jo bare ha et lite bryllup og da synes jeg det er greit at jeg får bruke mesteparten av klesbudsjettet Høres gøy ut med kjoleprøving! Jeg fikk liksom aldri gjort det der - jeg giftet meg i en kjole til 299,- fra Vero Moda . Hadde egentlig tenkt meg noe billigere jeg også, men det er jo litt gøy med "ordentlig" kjole da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #1906 Del Skrevet 5. juni 2009 Heisann... Mye å gjøre for tiden her i huset, så det blir ikke mye KG tid:( Vi har hatt ei flott pinse med masse Lillemannen har fått prøvekjørt bassenget sitt på verandaen og var strålende fornøyd. Han hadde det faktisk så travelt med å bade at mens pappa'n drev å fylte i vann og jeg tilfeldigvis så bort et lite øyeblikk, ja da hoppa han uti med bleie og sokker på Var iallefall strålende fornøyd, men ble litt sur da han ikke fikk ha med seg lillesøstra oppi. Var ikke nok at vi holdte henne i vannet, neida... Han skulle holde henne selv han. Ellers virket det som tante skjemte oss bort i pinsa. Pinseaften kom hun plutselig på verandaen til oss med en flaske vin vi kunne kose oss med og 1. pinsedag troppa hun opp med kake til dessert Snille tanta Mandag var vi på bursdag til min svigerfar hele dagen, med grilling og kubbespill og tirsdag var det bildetaking i barnehagen og middagsbesøk av svigermor. Begynner å få på plass det meste ang bryllupet nå iallefall. Kjolen er som sagt i boks og vi har hatt møte med stedet hvor vi skal ha middagen Så alt som gjenstår nå er egentlig bare småting som klær til barna og mannen, bryllupskake og brudebukett. Pappa kom også med en hyggelig overraskelse i form av 10 00 kroner til bryllup, så da trenger vi ikke å tenke så mye på at dette blir veldig dyrt iallefall. Det vi har spart + penger fra pappa + en bryllupsgave som er ment å gå til bryllup dekker det meste. Nå er det helg igjen og jeg må vel prøve å få unna litt husarbeid. Skal til frisøren straks også Fant ut at jeg nesten må få ordna håret litt siden vi skal i bryllup neste helg. Hadde egentlig tenkt å vente til uka,men så går jeg å venter på en innkallelse på sykehuset og man vet jo aldri når det blir, så da er det greit med alt som er unnagjort. Og så er det bare 12 dager til vi reiser på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #1907 Del Skrevet 5. juni 2009 HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Fikk nettopp brev fra sykehuset med beskjed om at jeg vil få time til UL innen 2. OKTOBER Det kan da ikke være lov å la en stakkars tobarnsmor gå rundt med blødninger hun ikke vet hva kommer av hele sommeren. Spesielt ikke når hun har blødd siden februar... Det ække' muli altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 5. juni 2009 #1908 Del Skrevet 5. juni 2009 Ojda... Du får begynne på jerntabletter nå, er redd du går tom om du skal blø heilt til oktober altså! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. juni 2009 #1909 Del Skrevet 5. juni 2009 Det var lenge å venta på UL! Du får ringa sykehuset, og kreva å få koma tidlegare! Det må vera noko dritt å gå rundt og blø over så lang tid, uten å vita grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 5. juni 2009 #1910 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan jo være du får time lenge før da. Den datoen er jo bare "siste frist" for å gi deg helsehjelp. Men å vente 1-2 måneder er jo også leeeenge! Da jeg var gravid (med termin i slutten av januar) fikk jeg brev fra mitt sykehus om at jeg hadde rett til helsehjelp innen mai 2009 . Hadde veldig lyst å skrive tilbake til sykehuset og si at det var det lite hjelp i, gitt . Graviditeter har jo en tendens til å gå over av seg selv etter sånn ca. 38 uker, så det er jo litt viktig at man får helsehjelpen akkurat i det helsetilstanden er i ferd med å gå over, liksom . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 5. juni 2009 #1911 Del Skrevet 5. juni 2009 For en utrooooolig fin kjole du har funnet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #1912 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ojda... Du får begynne på jerntabletter nå, er redd du går tom om du skal blø heilt til oktober altså! God helg! Ja, der sier du noe... Det var lenge å venta på UL! Du får ringa sykehuset, og kreva å få koma tidlegare! Det må vera noko dritt å gå rundt og blø over så lang tid, uten å vita grunnen. Regner med at det er pga ferietid tenker jeg. Så neste gang må jeg passe på å legge sånne plager til lavsesong Det er noe dritt ja, selv om det ikke er så stor blødning. Men det er noe med det når det er litt hver dag. Har vel igrunnen blitt ganske vant til det nå Kan jo være du får time lenge før da. Den datoen er jo bare "siste frist" for å gi deg helsehjelp. Men å vente 1-2 måneder er jo også leeeenge! Da jeg var gravid (med termin i slutten av januar) fikk jeg brev fra mitt sykehus om at jeg hadde rett til helsehjelp innen mai 2009 . Hadde veldig lyst å skrive tilbake til sykehuset og si at det var det lite hjelp i, gitt . Graviditeter har jo en tendens til å gå over av seg selv etter sånn ca. 38 uker, så det er jo litt viktig at man får helsehjelpen akkurat i det helsetilstanden er i ferd med å gå over, liksom . Jeg vet jo også at det kan ta mye kortere tid, men hadde håpet å finne ut av hva det egentlig er for noe ganske snart. Det er jo ikke normalt å blø fra livmora på månedesvis Huff, byråkrati er skremmende greier noen ganger altså Du burde så absolutt har ringt, for det står jo i brevet at man skal ringe hvis tilstanden bedrer seg For en utrooooolig fin kjole du har funnet deg! Tusen takk! Er veldig fornøyd Har vært hos frisøren i dag også og vi har lagt en liten slagplan med tanke på bryllupet Endret 5. juni 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. juni 2009 #1913 Del Skrevet 5. juni 2009 Nydelig kjole God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1914 Del Skrevet 8. juni 2009 Nydelig kjole God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1915 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå er Cloudberry trøtt og sliten I går ettermiddag ble lillemannen febersyk (mest sannsynelig pga tenner) og det ble derfor litt våking i natt. Jeg skulle ha barseltreff i dag og med lillemannen hjemme ble det litt mer hektisk enn jeg hadde planlagt. Heldigvis var lillemannen i såpass form at det gikk strålende. Ei i gruppa måtte ha med seg sønnen på snart fire og de sprang etter hverandre Utrolig koselig barseltreff forresten Er ei veldig trivelig gruppe jeg har havna i. I ettermiddag skulle det være jubileumsfest i barnehagen og siden lillemannen var bedre (og noe rastløs) tok jeg han med en liten tur. Gikk greit en stund, men så var det plutselig bråstopp. Så trøtt og sliten at vi bare måtte dra hjem. Helt utslitt stakkar Vel hjemme igjen så kjøkkenet bomba ut (for samboer'n er ikke i stand til å passe barn og rydde samtidig ) Nå ser det bra ut igjen, to barn i seng og en sliten mor i sofaen, som ikke akkurat ser frem til nok en dag med to barn hvorav den ene er syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #1916 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) TO DO LISTE - BRYLLUP Har gjort Må gjøres Bestille vielse Bestille mat og lokale Innbydelser Bordkort - vet ikke hvilken type enda :klø: Bordplassering - enda mer :klø: Brudekjole Sko til brudekjole Sy opp kjole - venter til etter ferietur Tilbehør Bestille time til frisøren Klær til mannen Klær til Lillemannen Klær til lillemor - delvis ordnet siden hun kan bruke en kjole hun fikk igave da hun ble født Gravere ringer Bestille hotellrom Brudebukett - lage selv, men hvordan :klø: Bryllupskaker - finne ut hvem som skal bake hvilke kaker Bestille fotograf - gave fra samboer'ns søster Endret 8. juni 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. juni 2009 #1917 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres ut som om du har det litt slitsomt om dagene. Men dere begynner jo å få ting på plass nå da! Håper blødningene dine slutter snart også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 9. juni 2009 #1918 Del Skrevet 9. juni 2009 Du burde så absolutt har ringt, for det står jo i brevet at man skal ringe hvis tilstanden bedrer seg Høres ut som om du har god kontroll på bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. juni 2009 #1919 Del Skrevet 9. juni 2009 Det ser ut som om du har veldig god kontroll Når er det dere reiser på ferie egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #1920 Del Skrevet 10. juni 2009 Høres ut som om du har det litt slitsomt om dagene. Men dere begynner jo å få ting på plass nå da! Håper blødningene dine slutter snart også... Vet du.. Det e faktisk ut som om blødningene har sluttet Høres ut som om du har god kontroll på bryllupet! Føler vi har de viktige tingene i boks iallefall Det ser ut som om du har veldig god kontroll Når er det dere reiser på ferie egentlig? Vi reiser på ferie om EN UKE Akkurat på det planet har jeg ingen kontroll overhodet Har ikke begynt å tenke på alt vi må ha med oss en gang Regner ikke med at samboern bidrar så mye der heller... Må vel begynne å skrive liste snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå