Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha... Fikk nettopp beskjed om at den andre familien bytter dikt, så da fikk jeg viljen min :fnise:

Da har jeg vært hos frisøren, stått i kø på apoteket (mer øyedråper til røde øyne :sur: ) bestilt kake til neste helg og nå står baking og husvask for tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusilus: Cloudberry liker å få viljen sin vettu ;)

Cloudberry er effektiviteten selv :skya: I dag har hun nemmelig (i tilleg til alt hun nevnte tidligere) bestilt bryllupsmiddag :strix: og for å være helt ærlig så liker hun plutselig bryllupsplanlegging. Vi har ikke bestemt meny og sånn enda, men nå er iallefall vielse og lokale i boks. Resten får vi ta når vi møter "vertskapet" i starten av juni :)

Hadde to aktuelle plasser, men valget ble forsåvidt enkelt når det ene stedet krevde en husleie på 1500 kr.

Noen KG damer som har satt inn hormonspiral? Skjønner ikke dette helt :klø: Hadde mensen uka før jeg satte den inn, for så en blødning et par dager pga inngrepet. Men så begynte jeg å blø igjen :hakeslepp: og det har nå vart en ukes tid. Ikke ser den ut til å avta heller... Noen som vet at dette er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og oppdaterer meg litt - kan dessverre ikke hjelpe deg med hormonspiral. Her er det dårlig med prevensjon :fnise:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Så kjekt med bryllupsplanlegging! Har begynt å planlegge dåp eg, det er kjekt!

Noen KG damer som har satt inn hormonspiral? Skjønner ikke dette helt :klø: Hadde mensen uka før jeg satte den inn, for så en blødning et par dager pga inngrepet. Men så begynte jeg å blø igjen :hakeslepp: og det har nå vart en ukes tid. Ikke ser den ut til å avta heller... Noen som vet at dette er normalt?

Har ikkje erfaring sjøl, men det er jo hormoner i denne, og det er vel dei som tullar litt med systemet ditt? På samme måten som hormonene i p-piller altså. Berre sånn eg tenke, har du sjekka pakningsvedlegget?

Eg har begynt på Cerazette, men vurderer å få satt inn spiral uten hormoner. Blir i så dårlig humør av pillene... Det var eg når eg brukte samme pillene før graviditeten også, så eg veit jo at det ikkje går over :sukk:

Her er det :sol: i dag, så eg skal ut og pynte litt utanfor døra her. Kjøpte litt planter på Plantasjen i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og oppdaterer meg litt - kan dessverre ikke hjelpe deg med hormonspiral. Her er det dårlig med prevensjon :fnise:.

At du tør... :fnise:

Så kjekt med bryllupsplanlegging! Har begynt å planlegge dåp eg, det er kjekt!

Har ikkje erfaring sjøl, men det er jo hormoner i denne, og det er vel dei som tullar litt med systemet ditt? På samme måten som hormonene i p-piller altså. Berre sånn eg tenke, har du sjekka pakningsvedlegget?

Eg har begynt på Cerazette, men vurderer å få satt inn spiral uten hormoner. Blir i så dårlig humør av pillene... Det var eg når eg brukte samme pillene før graviditeten også, så eg veit jo at det ikkje går over :sukk:

Her er det :sol: i dag, så eg skal ut og pynte litt utanfor døra her. Kjøpte litt planter på Plantasjen i går!

Ja, det er moro med planlegging når man har tid til det :Nikke: Navnedagen vi skal ha neste helg er snart i boks. Mangler bare å handle inn mat, lage mat og vaske :)

I pakningsvedlegget står det at spiralen kan gi uregelmessige blødninger de første mnd, men jeg har seriøst blødd mer eller mindre sammenhengende siden fødselen nå. Kun et par dagers opphold. Begynner å bli litt lei nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du tør... :fnise:

Ordla meg litt feil - mente at det er dårlig med hormonell prevensjon her :). Bruker vanligvis Ladycomp, men gidder ikke begynne å tempe igjen før jeg får mensen tilbake. I mellomtiden får vi beskytte oss på andre måter :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordla meg litt feil - mente at det er dårlig med hormonell prevensjon her :). Bruker vanligvis Ladycomp, men gidder ikke begynne å tempe igjen før jeg får mensen tilbake. I mellomtiden får vi beskytte oss på andre måter :).

Ah... I see ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier du på Team Jørn? :hakeslepp: Jaja, da er vi "konkurrenter" da :fnise:

Ja, vi er vel det ;)

Må jo heie på Team Jørn siden vi har bodd i nærheten av Tromsø de siste årene. Dessuten er det kjentfolk med og da blir en jo som kjent lite objektiv.

Meeeeeeeeeeeen... Tror nok Team Hanne vinner, de har jo vært soleklart best hele veien :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cloudberry teller ned til den store dagen, så nå er det :husarbeid: 24/7, iallefall innimellom ungepass. Laaaaaang liste over ting som må gjøres hver dag og jeg innser vel at fredag blir en smule hektisk.

Det skal ryddes og vaskes og lages mat og pyntes. Hadde jeg bodd her alene hadde det nok ikke vært så ille, men jeg vet at de rommene jeg rydder i dag ikke forblir sånn til lørdag :sur:

Huff... Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var så FORBANNA nøye.

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... også gikk Team Jørn videre til finalen i korslaget :strix::danse::skya::bolledeig:

Ikke så verst kveld dette :nigo:

Ja hurra! :hoppe: Inne å oppdaterer meg, etter uker uten nett... Håpe alt står bra til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Cloudberry satt seg ned i godstolen med et glass rødvin etter en hektisk, men meget vellykket navnefest :)

Mat og hus ble ferdig i tide, selv om det riktignok var med nød og neppe. Og hadde ikke tante tatt med seg lillemannen ut en times tid i formiddag hadde det nok ikke gått :riste:

Seremonien var nydelig. Lillemannen ble litt urolig på slutten, mens lillemor sov seg gjennom hele seremonien. De familiære casene ble ikke noe problem og det virket som alle koste seg. Dessuten kunne vi vel ikke hatt bedre vær. :sol: og blå himmel.

Men... Det tar på å lage mat og sånn selv, så neste gang blir det nok catering ;)

Uansett, sliten men fornøyd :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...