pusilus Skrevet 16. april 2009 #1801 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg liker godt Mauren og Frøet av Inger Hagerup jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1802 Del Skrevet 17. april 2009 Haha... Fikk nettopp beskjed om at den andre familien bytter dikt, så da fikk jeg viljen min Da har jeg vært hos frisøren, stått i kø på apoteket (mer øyedråper til røde øyne ) bestilt kake til neste helg og nå står baking og husvask for tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. april 2009 #1803 Del Skrevet 17. april 2009 så bra at du fikk viljen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1804 Del Skrevet 17. april 2009 Pusilus: Cloudberry liker å få viljen sin vettu Cloudberry er effektiviteten selv I dag har hun nemmelig (i tilleg til alt hun nevnte tidligere) bestilt bryllupsmiddag og for å være helt ærlig så liker hun plutselig bryllupsplanlegging. Vi har ikke bestemt meny og sånn enda, men nå er iallefall vielse og lokale i boks. Resten får vi ta når vi møter "vertskapet" i starten av juni Hadde to aktuelle plasser, men valget ble forsåvidt enkelt når det ene stedet krevde en husleie på 1500 kr. Noen KG damer som har satt inn hormonspiral? Skjønner ikke dette helt :klø: Hadde mensen uka før jeg satte den inn, for så en blødning et par dager pga inngrepet. Men så begynte jeg å blø igjen og det har nå vart en ukes tid. Ikke ser den ut til å avta heller... Noen som vet at dette er normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 17. april 2009 #1805 Del Skrevet 17. april 2009 Bare innom og oppdaterer meg litt - kan dessverre ikke hjelpe deg med hormonspiral. Her er det dårlig med prevensjon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 18. april 2009 #1806 Del Skrevet 18. april 2009 Så kjekt med bryllupsplanlegging! Har begynt å planlegge dåp eg, det er kjekt! Noen KG damer som har satt inn hormonspiral? Skjønner ikke dette helt :klø: Hadde mensen uka før jeg satte den inn, for så en blødning et par dager pga inngrepet. Men så begynte jeg å blø igjen og det har nå vart en ukes tid. Ikke ser den ut til å avta heller... Noen som vet at dette er normalt? Har ikkje erfaring sjøl, men det er jo hormoner i denne, og det er vel dei som tullar litt med systemet ditt? På samme måten som hormonene i p-piller altså. Berre sånn eg tenke, har du sjekka pakningsvedlegget? Eg har begynt på Cerazette, men vurderer å få satt inn spiral uten hormoner. Blir i så dårlig humør av pillene... Det var eg når eg brukte samme pillene før graviditeten også, så eg veit jo at det ikkje går over Her er det i dag, så eg skal ut og pynte litt utanfor døra her. Kjøpte litt planter på Plantasjen i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. april 2009 Forfatter #1807 Del Skrevet 18. april 2009 Bare innom og oppdaterer meg litt - kan dessverre ikke hjelpe deg med hormonspiral. Her er det dårlig med prevensjon . At du tør... Så kjekt med bryllupsplanlegging! Har begynt å planlegge dåp eg, det er kjekt! Har ikkje erfaring sjøl, men det er jo hormoner i denne, og det er vel dei som tullar litt med systemet ditt? På samme måten som hormonene i p-piller altså. Berre sånn eg tenke, har du sjekka pakningsvedlegget? Eg har begynt på Cerazette, men vurderer å få satt inn spiral uten hormoner. Blir i så dårlig humør av pillene... Det var eg når eg brukte samme pillene før graviditeten også, så eg veit jo at det ikkje går over Her er det i dag, så eg skal ut og pynte litt utanfor døra her. Kjøpte litt planter på Plantasjen i går! Ja, det er moro med planlegging når man har tid til det Navnedagen vi skal ha neste helg er snart i boks. Mangler bare å handle inn mat, lage mat og vaske I pakningsvedlegget står det at spiralen kan gi uregelmessige blødninger de første mnd, men jeg har seriøst blødd mer eller mindre sammenhengende siden fødselen nå. Kun et par dagers opphold. Begynner å bli litt lei nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 18. april 2009 #1808 Del Skrevet 18. april 2009 At du tør... Ordla meg litt feil - mente at det er dårlig med hormonell prevensjon her . Bruker vanligvis Ladycomp, men gidder ikke begynne å tempe igjen før jeg får mensen tilbake. I mellomtiden får vi beskytte oss på andre måter . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. april 2009 Forfatter #1809 Del Skrevet 18. april 2009 Ordla meg litt feil - mente at det er dårlig med hormonell prevensjon her . Bruker vanligvis Ladycomp, men gidder ikke begynne å tempe igjen før jeg får mensen tilbake. I mellomtiden får vi beskytte oss på andre måter . Ah... I see Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 18. april 2009 Forfatter #1810 Del Skrevet 18. april 2009 ... også gikk Team Jørn videre til finalen i korslaget Ikke så verst kveld dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. april 2009 #1811 Del Skrevet 20. april 2009 Innom og oppdaterer meg Lille bebisen deres er 2 mnd alt jo. Tida går fort hos dere også gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 22. april 2009 #1812 Del Skrevet 22. april 2009 Heier du på Team Jørn? Jaja, da er vi "konkurrenter" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1813 Del Skrevet 22. april 2009 Heier du på Team Jørn? Jaja, da er vi "konkurrenter" da Ja, vi er vel det Må jo heie på Team Jørn siden vi har bodd i nærheten av Tromsø de siste årene. Dessuten er det kjentfolk med og da blir en jo som kjent lite objektiv. Meeeeeeeeeeeen... Tror nok Team Hanne vinner, de har jo vært soleklart best hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1814 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Cloudberry teller ned til den store dagen, så nå er det 24/7, iallefall innimellom ungepass. Laaaaaang liste over ting som må gjøres hver dag og jeg innser vel at fredag blir en smule hektisk. Det skal ryddes og vaskes og lages mat og pyntes. Hadde jeg bodd her alene hadde det nok ikke vært så ille, men jeg vet at de rommene jeg rydder i dag ikke forblir sånn til lørdag Huff... Noen ganger skulle jeg ønske at jeg ikke var så FORBANNA nøye. Endret 22. april 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 23. april 2009 #1815 Del Skrevet 23. april 2009 ... også gikk Team Jørn videre til finalen i korslaget Ikke så verst kveld dette Ja hurra! Inne å oppdaterer meg, etter uker uten nett... Håpe alt står bra til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. april 2009 Forfatter #1816 Del Skrevet 25. april 2009 Da har Cloudberry satt seg ned i godstolen med et glass rødvin etter en hektisk, men meget vellykket navnefest Mat og hus ble ferdig i tide, selv om det riktignok var med nød og neppe. Og hadde ikke tante tatt med seg lillemannen ut en times tid i formiddag hadde det nok ikke gått Seremonien var nydelig. Lillemannen ble litt urolig på slutten, mens lillemor sov seg gjennom hele seremonien. De familiære casene ble ikke noe problem og det virket som alle koste seg. Dessuten kunne vi vel ikke hatt bedre vær. og blå himmel. Men... Det tar på å lage mat og sånn selv, så neste gang blir det nok catering Uansett, sliten men fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 25. april 2009 #1817 Del Skrevet 25. april 2009 Gratulerer med vel overstått navnefest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. april 2009 #1818 Del Skrevet 26. april 2009 Gratulerer med vel overstått ja! Så fint at det ble vellykka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. april 2009 #1819 Del Skrevet 26. april 2009 Så fint at dagen ble vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 26. april 2009 #1820 Del Skrevet 26. april 2009 GOdt å høre at alt gikk som planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå