Cloudberry Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #1761 Del Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk fisken Har leita etter forfatteren, men ikke funnet den. Da kan jeg jo bruke hele diktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 23. mars 2009 #1762 Del Skrevet 23. mars 2009 Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 23. mars 2009 #1763 Del Skrevet 23. mars 2009 Fine dikt ja Du har jo født to barn med kort mellomrom, så om ikke kroppen er helt som før så er jo ikke det helt unaturlig. Men kjenner følelsen (og jeg har ikke født noen barn enda.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1764 Del Skrevet 24. mars 2009 Håper du får en fin uke! Håper jeg også Fine dikt ja Du har jo født to barn med kort mellomrom, så om ikke kroppen er helt som før så er jo ikke det helt unaturlig. Men kjenner følelsen (og jeg har ikke født noen barn enda.. ) Nei, den er ikke helt som før... Eller som i fjor vår. Var veldig fornøyd da, men så begynte jo et nytt svangerskap. Får satse på at litt turgåning gjør susen Liker uansett ikke å føle meg så shabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1765 Del Skrevet 24. mars 2009 Må benytte annledningen til å oppdatere når lillemannen sover Begge ungene hjemme i dag og jeg har allerede lagd middagen så og si ferdig Har nemlig observert at middagslagingstiden er den mest kritiske på dagen og derfor er det greit å minimere den så mye som mulig Lillemannen er utrolig sutrete i dag da. Stabber rundt med en hånd godt plantet i mitt buksebein, så jeg må passe på å ikke gå for fort. Da faller han nemlig... Får se om en tur ut i etterpå hjelper på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 24. mars 2009 #1766 Del Skrevet 24. mars 2009 Ønsker dere en strålende uke Leste "Gullkorn fra barnemunn" i helgen (mamma kom innom med den..) Jeg lo så tårene trillet noen ganger...så mye moro barn sier...hehehehe "Skjelettet er et beinrangel som man drar rundt på så lenge man lever." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 24. mars 2009 #1767 Del Skrevet 24. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1768 Del Skrevet 24. mars 2009 Ønsker dere en strålende uke Leste "Gullkorn fra barnemunn" i helgen (mamma kom innom med den..) Jeg lo så tårene trillet noen ganger...så mye moro barn sier...hehehehe "Skjelettet er et beinrangel som man drar rundt på så lenge man lever." Å ja... Barn sier mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #1769 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Da er lillemannen lagt. Litt spesielt i kveld siden det er første gangen jeg har vært alene med begge to i leggetida. Gikk veldig fint da. Han dro klokka seks og M fikk veldig vondt i magen sin rett etter at han dro. Da var lillemannen flink og satt alene på gulvet og lekte imens lillesnuppis gråt og gråt. Fikk heldigvis roa henne ned slik at hu var rolig i vippestolen når lillemannen spiste kvelds Her har det vært strålende fint vær i dag så jeg og lillemannen (og lillesøster forsåvidt) var ute i finværet. Nå har vel lillemannen hatt en noe dårlig dag i dag, så en første tida vi var ute var ikke spesielt koselig. Ikke ville han gå, ikke sitte, bare være oppe i armene Det går jo ikke. Ting ble litt bedre da han fikk være med onkel i traktoren og enda bedre a vi kjørte akebrett (les: mamma springer rundt med akebrettet ) Godt å være ute uansett Etter middag dro jeg og tok sol. Det har jeg ikke gjort på veldig lenge, men har bestemt meg for å gjøre det med jevne mellomrom. Utrolig godt å ligge i varmen og bare ha seg selv og tenke på en liten stund Dessuten har sambr'n bare godt av å være hjemme med begge to alene Tirsdag i kveld og tvkveld Så her er det bare å plante rumpa i sofaen og ta lillebebis i fanget Har egentlig veldig lyst på men nåtidens kroppsfasong tilsier at jeg bør ligge unna. Dessuten blir det kakespising uansett i morra, så jeg får vente til da... Endret 24. mars 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1770 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg lever enda altså, men det har vært så hektisk i det siste (og er det fremdeles ) Dere får ha ei god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1771 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg lever enda altså, men det har vært så hektisk i det siste (og er det fremdeles ) Dere får ha ei god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. mars 2009 #1772 Del Skrevet 27. mars 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mars 2009 #1773 Del Skrevet 27. mars 2009 Rktig god helg til deg og familien din, Cloudberry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 27. mars 2009 #1774 Del Skrevet 27. mars 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2009 #1775 Del Skrevet 28. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 30. mars 2009 #1776 Del Skrevet 30. mars 2009 Vesle søster (forfatter ukjent) Vesle søster, ikkje spør, kva alle andre ventar av deg. Du skal leve dine svar du skal leve, leve sjøl. Det finst vegar så vide som verden Vesle søster, ikkje vent. Gå i gang. Likte så godt dette - går det an å bruke det i et dåpskort til lille niese? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1777 Del Skrevet 31. mars 2009 Likte så godt dette - går det an å bruke det i et dåpskort til lille niese? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1778 Del Skrevet 31. mars 2009 Har ikke vært mye KG på meg i det siste nei Har vært litt travel og så har nettet vårt vært borte de siste dagene Det tar vel en dag å oppdatere seg i dagbøkene igjen. På søndag oppdaget jeg hvor urettferdig verden er. Jeg fikk pinadø MENSEN tilbake Fem og en halv uke etter fødselen. Det er jo ikke sånn det skal være Og på den sikre siden er det en monsterblødning. Var på seksukerskontroll på mandag og han mente at det ikke var ofte den kom så tidlig, men det var fullt mulig Skal uansett sette inn hormonspiral på mandag så da blir det ingen flere bebiser på en stund Snuppis vokser og trives, men har hatt vondt i magen de siste kveldene. Har prøvd å tenke på hva jeg har spist og det eneste jeg har spist mye mer av den siste uka er sjokolade Så nå skal jeg holde meg helt unna noen dager, så får vi se. Håper ikke det funker da, for så kjiip påske vil ikke jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 31. mars 2009 #1779 Del Skrevet 31. mars 2009 Mensen allerede! Du lever virkelig opp til dagboknavnet ditt! Kjapt ute med nr. 2, som forøvrig kom ut i rakettfart, og så kommer mensen før du får snudd deg rundt... Jeg har også lyst til å stjele det diktet til vår lillesøster . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 1. april 2009 Forfatter #1780 Del Skrevet 1. april 2009 Mensen allerede! Du lever virkelig opp til dagboknavnet ditt! Kjapt ute med nr. 2, som forøvrig kom ut i rakettfart, og så kommer mensen før du får snudd deg rundt... Jeg har også lyst til å stjele det diktet til vår lillesøster . Ja, det går virkelig unna her. Nå er det jo ikke ubetinget negativt at ting går fort da, men må vel innrømme at mensen gjerne kunne tatt det litt mer med ro. Uansett så er det lite å gjøre med Stjel i vei, det er jo ikke mitt dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå