aimee Skrevet 30. januar 2009 #1341 Del Skrevet 30. januar 2009 Også må jeg bare beklage litt... Jeg er innom alle dagbøkene jeg pleier å besøke altså, men er litt dårlig til å legge igjen spor Ikke tenk på det, akkurat sånn er jeg også. Det går i perioder hvor aktiv man kan være. Tenker "alle" går i en liten dvale når bebisene kommer ut. Det høres ut som du har det bra, så da bare ønsker jeg deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #1342 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ikke tenk på det, akkurat sånn er jeg også. Det går i perioder hvor aktiv man kan være. Tenker "alle" går i en liten dvale når bebisene kommer ut. Det høres ut som du har det bra, så da bare ønsker jeg deg en fin dag! Takk for det! Dagene jeg har hjemme alene er gull verdt for tida Og hvem vet hvor mange fler det blir av dem Endret 30. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 30. januar 2009 #1343 Del Skrevet 30. januar 2009 Takk for det! Dagene jeg har hjemme alene er gull verdt for tida Og hvem vet hvor mange fler det blir av dem Ja, det er så sprøøøøøtt å tenke på! Kjæresten og jeg snakker om det hver dag. "Tenk, neste helg ligger det kanskje en liten en mellom oss i senga". Man blir nesten litt tussete av å tenke på det Tenk, neste helg kan du være tobarnsmor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #1344 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, det er så sprøøøøøtt å tenke på! Kjæresten og jeg snakker om det hver dag. "Tenk, neste helg ligger det kanskje en liten en mellom oss i senga". Man blir nesten litt tussete av å tenke på det Tenk, neste helg kan du være tobarnsmor!! Blir fremdeles litt skremt når jeg hører tobarnsmor jeg altså Kanskje derfor det ikke er så nøye om denne ungen lar vente litt på seg :klø: Da skal jeg ut å gå en bitte liten tur i det nydelige været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. januar 2009 #1345 Del Skrevet 30. januar 2009 Tobarnsmor! Tobarnsmor! Du må jo venne deg til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #1346 Del Skrevet 30. januar 2009 Tobarnsmor! Tobarnsmor! Du må jo venne deg til det! Regner med at realitetene henter meg inn før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. januar 2009 #1347 Del Skrevet 30. januar 2009 Trodde at å legge opp masker var som å lære å sykle jeg :klø: Da er det godt at det finnes hjelp på KG Tøfler har jeg faktisk aldri strikket, men det ser jo ikke helt uoverkommelig ut. Toving derimot får jeg aldri til For meg er det ialle fall som å sykle ****** Pikekyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #1348 Del Skrevet 30. januar 2009 For meg er det ialle fall som å sykle ****** Pikekyss De ble fantastisk gode så vi har spist en hel porsjon vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 30. januar 2009 #1349 Del Skrevet 30. januar 2009 God helg Var forresten hjemme hos mamma å fikk en oppfrisking i maske-legging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #1350 Del Skrevet 1. februar 2009 God helg Var forresten hjemme hos mamma å fikk en oppfrisking i maske-legging Har ikek vært så verst denne helga nei... Mamma'er er alltid kjekt å ha når det kommer til strikking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #1351 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå begynte jeg rett og slett å få KG abstinenser altså Nettet vårt har vært nede helt uten grunn hele helga, men jeg har iallefall fått strikka masse da Dette har faktisk vært ei behagelig helg, selv om energinivået ikke akkurat har vært på topp. For en gangs skyld har vi ikke hatt noen planer eller hatt besøk av familie og det har vært utrolig deilig Været har vært så fint også, kaldt og så vi har vært ute og gått tur begge dagene. Ikke at det har vært noe sjakktrekk for bekkenet, men det er jo så godt å være litt ute. I dag starta dagen halv seks Jeg fatter altså ikke hva vi skal gjøre for å få den derre ungen til å sove litt lenger jeg altså Håper dette bare er en fase, men jeg har mine tvil... Fant ut at vi like godt kunne bake rundstykker på morran, for det er tross alt ikke så mye å gjøre klokka sju en søndag morgen Ble en hyggelig overraskelse for samboer'n da. Ordentlig søndagsfrokost når han sto opp. Kan jo være siste gangen på en stund vi har muligheten til det Mammahjertet (og pappahjertet) ble dessuten veldig stolt i dag. Lillemannen har lært seg å gå alene med gåvogna si :rødme: I dag tidlig greide han et skritt eller to før han satte seg ned, mens han sprinta rundt på kjøkkenet og kræsja i innredninga rett før han la seg. Snakk om utvikling på en da Men så har han vært i et usedvanlig godt humør i dag også da Når det gjelder lilletøtta så mistenker jeg at hun har snudd seg Kjenner plutselig spark nede og ikke under ribbena slik jeg har gjort i de siste ukene. Har dessuten kjent hodet tydelig over bekkeninngangen, men i dag har verken jeg eller samboer'n "funnet" det. Kjipe greier altså, men skal til JM på tirsdag så da får vi høre hva hun har å si... Nei, da skal jeg spise enda flere pikekyss Måtte lage en ny porsjon i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. februar 2009 #1352 Del Skrevet 2. februar 2009 Mm - hjemmelaga rundstykker Jammen er du flink. Har skjelden ork til den slags lenger jeg Flinke lillemannen! Er nok ikke lenge til han går nå da tenker jeg. Får ikke håpe bebisen har snudd seg! Bare to uker igjen nå! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1353 Del Skrevet 2. februar 2009 Mm - hjemmelaga rundstykker Jammen er du flink. Har skjelden ork til den slags lenger jeg Flinke lillemannen! Er nok ikke lenge til han går nå da tenker jeg. Får ikke håpe bebisen har snudd seg! Bare to uker igjen nå! Ha en fin dag! Som sagt. Det er skremmende hvor lite det er å finne på i sju-tida en søndags morgen, så da er baking et greit tidsfordriv. Skjønner meg ikke på den derre bebisen jeg altså. Det er jo noe hardt som ligger ned, men det kjennes ikke ut sånn som det gjorde på fredag :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1354 Del Skrevet 2. februar 2009 Lillemannen sov til halv sju Utrolig hvor stor forskjell det er på å stå opp klokka halv seks og halv sju altså Men så kunne jeg gå å legge meg igjen i åttetida i dag da I dag har jeg egentlig lyst til å bar slappe av, men det er jo alltid noe som må gjøres allikevel. Litt klesvask, middagsforberedelser og sånn. Dessuten må jeg bestille mer ved og mulig jeg burde dratt innom et gartneri og kjøpt noen nye planter. Julestjernene mine begynner å bli litt "slitne" nå Har dessuten noen sammenplantninger hvor jeg burda ha byttet ut noen av plantene :klø: Får se hva jeg orker... Vi monterte vogga i helga da, men det viser seg at vi mangler en del En sånn bøyle hvor vi skal feste sengehimmelen. Fatter ikke hvor den er hen For alt vi vet har vi kastet den i flyttesjauen så det spørs om vi ikke må være litt kreative. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1355 Del Skrevet 2. februar 2009 TIPPELISTE 8. februar: Ilja** 9. februar: Pysepus 10. februar: Tussi 12. februar: Pusilus og Mamma1 14. februar: Pysepus 15. februar: Monica85 16. februar: itla 17. februar: amiee 19. februar: Nattlys og Mirabella 76 20. februar: imli Det er jo enda en uke til de første datoene på tippelista mi, men jeg tenkte jeg skulle ta den frem bare for å informere om at vi har bestemt at bebisen skal komme den 12. eller 13. februar. Det passer nemlig best det Rett før helg også tilbringer foreldrene mine langhelg i feriehuset sitt som er fem min unna og da er jo barnevakt i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1356 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenkte jeg skulle strikke noen ammeinnlegg i ull selv, men hvilket garn skal jeg bruke da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. februar 2009 #1357 Del Skrevet 2. februar 2009 Tenkte jeg skulle strikke noen ammeinnlegg i ull selv, men hvilket garn skal jeg bruke da :klø: Det beste er blanding av ull og silke som de har på Bånsull Hvis du vil kan jeg kjøpe for deg så sender jeg det Og råsilke til å ha i midten Evnt. så kan du bestille begge deler på Nøstebarn: råsilke, ull/silke (merino/silke Bånsull) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 2. februar 2009 #1358 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Noe ull som ikke klør da Hvor mye kreativt dere strikker! Jeg strikket tre luer i går...kanskje ikke så mye, men har sinnsykt vondt i hennene i dag! Tilslutt forbød samboern meg å strikke mer. Hehe, har dere forklart situasjonen til lille saken i magen? Så den er inneforstått med å komme ut 12-13? Endret 2. februar 2009 av Nattlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1359 Del Skrevet 2. februar 2009 Det beste er blanding av ull og silke som de har på Bånsull Hvis du vil kan jeg kjøpe for deg så sender jeg det Og råsilke til å ha i midten Evnt. så kan du bestille begge deler på Nøstebarn: råsilke, ull/silke (merino/silke Bånsull) Takker for tilbudet, men oppdaget at nøstebarn har filial i Trondheim og det er jo ikke langt unna Men er det nødvendig med råsilke i midten da :klø: Har jo noen i ull fra før og synes det funker helt greit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #1360 Del Skrevet 2. februar 2009 Noe ull som ikke klør da Hvor mye kreativt dere strikker! Jeg strikket tre luer i går...kanskje ikke så mye, men har sinnsykt vondt i hennene i dag! Tilslutt forbød samboern meg å strikke mer. Hehe, har dere forklart situasjonen til lille saken i magen? Så den er inneforstått med å komme ut 12-13? Synes ikke ammeinnlegg er så kreativt akkurat, men det blir jo billigere enn å kjøpe på apoteket iallefall Jeg har alltid vært glad i å strikke, men det går litt i perioder hvor mye jeg strikker. Nå er jeg inne i en periode igjen, så jeg kan knapt vente til ungen er i seng om kveldene Vi prøver så godt vi kan å forklare vår tidsplan, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå