Cloudberry Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1301 Del Skrevet 26. januar 2009 Da er jeg tilbake fra sykehusomvisning og en aldri så liten shoppingtur. Synes nok at sykehuset hvor jeg fødte sist var finere, spesielt pasienthotellet, men det skal nok gå greit allikevel. Var et par til som var med på omvisninga så det ble litt facts om fødsel og sånn i tillegg. Ikke at jeg følte det store behovet for det akkurat, men alltid greit med en repitisjon Det som jeg imidlertid ikke var klar over er at det er mulig å føde i vann Jeg har av en eller annen grunn alltid hatt lyst til det, men samboer'n er heller lunken. Vi får se hva vi blir enige om og så er det jo ikke sikkert at det blir aktuelt engang. Kommer jo litt ann på fødselen Men en fristende tanke, det må jeg si. Nå har jeg jo prøvd "vanligmåten" før så litt variasjon hadde jo vært fint Var innom Lindex og hentet Lindexpakken i dag også. Den har virkelig ikke forandret seg mye på et års tid, men man må jo raske med seg det som er gratis Fikk også kjøpt vaskeservietter til lillemannen. Vi har funnet ut at de desidert beste engangsservietterne i papir (ikke våtservietter) er Euroshopper sine, som man kun finner på Ica og Rimi. Myke og billige Nei, nå står kyllingvinger for tur Ciao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 26. januar 2009 #1302 Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe, jeg vil jo påstå at du må få bestemme hvordan du helst vil føde, da. Samboer'n skal tross alt ikke presse en unge ut av seg! Uansett bra at du har muligheten på sykehuset, er jo absolutt ikke alle steder man har anledning til det. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 26. januar 2009 #1303 Del Skrevet 26. januar 2009 Nytter vell ikke med plaster heller for de merkelige gnagsårene dine Er det bedre å føde i vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1304 Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe, jeg vil jo påstå at du må få bestemme hvordan du helst vil føde, da. Samboer'n skal tross alt ikke presse en unge ut av seg! Uansett bra at du har muligheten på sykehuset, er jo absolutt ikke alle steder man har anledning til det. Ha en fin uke! Det er jo forsåvidt det da, men hvis han er absolutt i mot det så tenker jeg meg om to ganger før jeg trasser igjennom viljen min Hadde ikke mulighet til vannfødsel der jeg fødte sist da. Ha ei flott uke du også, kanskje med fødsel for alt jeg vet Nytter vell ikke med plaster heller for de merkelige gnagsårene dine Er det bedre å føde i vann? Nei det gjør vel ikke det Nå vet jeg ikke om det er bedre å føde i vann, men det høres ganske flott ut synes jeg. Også er jeg veldig glad i å bade jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. januar 2009 #1305 Del Skrevet 26. januar 2009 Du har rød konditorfarge oppi - da har du den oppi fra begynnelsen av tror jeg... og de trenger ikke steke så lenge som kakebunnen... en time eller noe sånn kanskje? Du må jo bare ta en og en ut av ovnen og smake etter en stund Kan jeg få se bilde av det fine hentesettet? Synes pikekyssene er best når de er litt seige i midten Artig at kaken din ble godt mottatt Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 26. januar 2009 #1306 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjære vene, her er det virkelig ikke lenge igjen...!!! Kan jo faktisk skje når som helst nå...!!! Oiii..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #1307 Del Skrevet 27. januar 2009 Synes pikekyssene er best når de er litt seige i midten Artig at kaken din ble godt mottatt Cloudberry Me too Men der er ikke samboer'n helt enig... Men kaken ble god altså... Marengs, krem, frukt og daim er slettes ikke å forakte. Nå fikk jeg lyst på KAAAAAAAAAAAKE Kjære vene, her er det virkelig ikke lenge igjen...!!! Kan jo faktisk skje når som helst nå...!!! Oiii..... Hysj... Litt skummel tanke akkurat det da Føler meg overhodet ikke forberedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 27. januar 2009 #1308 Del Skrevet 27. januar 2009 Døh... Nå har jeg gått og drømt om pikekyss siden i går en gang. Kan jeg værsåværsåsnill få oppskriften din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #1309 Del Skrevet 27. januar 2009 Ungen vår har bestemt seg for å stå opp klokka seks hver dag han Riktignok sover han godt om natta nå, men seks er litt tidlig allikevel da. Men, men... Om noen uker blir det vel samboer'n som må ta lillemannen siden jeg tross alt må opp å mate lillebebisen I dag har vi hatt en rolig dag hjemme. Flott vær, men har ikke vært i form til å være ute. Har litt dårlig samvittighet for det da, men får trøste meg med at det sikkert kommer bedre tider Lagde pannekaker til middag og den ungen vi har viser appetitt jeg ikke trodde var mulig Tre pannekaker spiste han til middag og var blå i heeeele ansiktet etterpå Må si at jeg har flyttet til en annen kommune når det gjelder helsestasjon. Der vi bodde hadde de ikke barselgrupper i det hele tatt, mens her skal man møtes i svangerskapet allerede. Riktignok så skal det første møtet være den 10. februar så forhåpentligvis er jeg forhindret fra å delta Vi får vente å se. Uansett ser det ut som om vi blir ca 5 stk. Meg med termin i februar, ei i mars og tre i april. Får se da hvor bra det blir I kveld skal jeg ikke gjøre noen ting som helst. Har lyst på noe junkfood da og det er jo bare en telefon unna :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #1310 Del Skrevet 27. januar 2009 Døh... Nå har jeg gått og drømt om pikekyss siden i går en gang. Kan jeg værsåværsåsnill få oppskriften din? Nå har jeg bare oppskriften på marengsbun jeg da, men den smakte såpass godt at jeg tenkte å bruke den til pikekyss jeg da 4 eggehviter 2,5 dl sukker 1 ts vaniljesukker 1 ts potetmel Pisk eggehvitene stive. Det tørre strøs forsiktig i under pisking. Hvor lenge de skal steke vet jeg ikke, men på 125 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 27. januar 2009 #1311 Del Skrevet 27. januar 2009 Nå har jeg bare oppskriften på marengsbun jeg da, men den smakte såpass godt at jeg tenkte å bruke den til pikekyss jeg da 4 eggehviter 2,5 dl sukker 1 ts vaniljesukker 1 ts potetmel Pisk eggehvitene stive. Det tørre strøs forsiktig i under pisking. Hvor lenge de skal steke vet jeg ikke, men på 125 grader Takker og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 27. januar 2009 #1312 Del Skrevet 27. januar 2009 Ja - bli med meg og føde i vann! Så kan vi sammenlikne etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. januar 2009 #1313 Del Skrevet 27. januar 2009 Mmmmmmmarengsbunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1314 Del Skrevet 28. januar 2009 Ja - bli med meg og føde i vann! Så kan vi sammenlikne etterpå Vi får se, vi får se... Tenkte jeg skulle diskutere litt med JM neste uke Mmmmmmmarengsbunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #1315 Del Skrevet 28. januar 2009 Hm... Jeg trenger et nytt strikkeprosjekt :klø: Nå skal jeg straks bake ut rundstykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. januar 2009 #1316 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva vil du lage da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. januar 2009 #1317 Del Skrevet 28. januar 2009 Hm... Jeg trenger et nytt strikkeprosjekt :klø: Jeg ble kjempefornøyd med kjøreposen jeg strikket. Tjukke pinner og tjukt garn gjør at man fort ser resultater og den er såå deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. januar 2009 #1318 Del Skrevet 28. januar 2009 Og jeg vet om maaange fine ting Fikk forresten med meg den rosa kjolen og det andre fra jobb i dag! Skal jeg sende det til deg nå eller vil du vente til jenta er kommet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. januar 2009 #1319 Del Skrevet 28. januar 2009 Kanskje litt lenge å vente, men i uke 8 kommer det en kjempefin babykatalog fra Sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 28. januar 2009 #1320 Del Skrevet 28. januar 2009 Har faktisk kjøpt nytt garn så jeg kunne strikke i dag, kan dog bare strikke tøfler... Men så har jeg glemt hvordan man legger opp ! Har sikkert sotte her i en time...hehe ser bare galt ut! Oi, strikket en babypose? Imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå