Gjest Pysepus Skrevet 23. januar 2009 #1281 Del Skrevet 23. januar 2009 Å nei, var jeg for treg igjen Får lage meg min egen kakebunn tror jeg Pikekyss er mye kjekkere og det går fortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. januar 2009 #1282 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Pikekyss er mye kjekkere og det går fortere Drømmer fremdeles om de rosa pikekyssene du og mormoren din laget før du giftet deg Endret 23. januar 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. januar 2009 #1283 Del Skrevet 23. januar 2009 Drømmer fremdeles om de rosa pikekyssene du og mormoren din laget før du giftet deg Har veldig lyst å lage til bryllupet til *Aprin* også, så vi får se hva som skjer i morgen om jeg kjeder meg veldig Da skal jeg sende noen opp til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 24. januar 2009 #1284 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg som prøver å være sunn med salat-middag å alt. Så sitter dere å snakker om kaker Pikekyss...hvordan er de? Pluss at samboern kom hjem med en slags firkløver/daimkake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. januar 2009 #1285 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg som prøver å være sunn med salat-middag å alt. Så sitter dere å snakker om kaker Pikekyss...hvordan er de? Pluss at samboern kom hjem med en slags firkløver/daimkake... Pikekyss er marengs, men som sånne små klumper på en måte... vanskelig å forklare... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. januar 2009 #1286 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg som prøver å være sunn med salat-middag å alt. Så sitter dere å snakker om kaker Pikekyss...hvordan er de? Pluss at samboern kom hjem med en slags firkløver/daimkake... Pikekyss er marengs, men som sånne små klumper på en måte... vanskelig å forklare... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. januar 2009 #1287 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg som prøver å være sunn med salat-middag å alt. Så sitter dere å snakker om kaker Pikekyss...hvordan er de? Pluss at samboern kom hjem med en slags firkløver/daimkake... Pikekyss er marengs, men som sånne små klumper på en måte... vanskelig å forklare... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. januar 2009 #1288 Del Skrevet 25. januar 2009 Oi, der kom mange på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 25. januar 2009 #1289 Del Skrevet 25. januar 2009 Hihi...hmm, er det sånn man har i glass med krem? Å strø på toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #1290 Del Skrevet 25. januar 2009 Da er jeg tilbake igjen Er helt enig i at pikekyss nok er bedre enn å lage en kakebunn. Men hvor lenge skal man egentlig steke pikekyssene? Kakebunnen tar jo to timer.... Og hvordan lager man rååååååååsa pikekyss? Tror jeg må lage noen etterhvert, for det var jo ikke vanskelig i det hele tatt _________________________________________________________ Jeg må innrømme at bursdagsfeiring er slitsomt og at jeg nok ikke er i mitt livs form for tida. Men nå er iallefall bursdagen over og vi har kommet hjem. De nærmeste helgene har vi absolutt ingen planer for i det hele tatt, bortsett fra en eventuell fødsel da 50 årsdagen gikk greit de, mye mat og selvsagt masse "forbudtmat" for gravide som roastbeef, oster og sånn og masse godt drikke. Men, man overlever da og samboer'n har lovet meg masse roastbeef så snart ungen er ute Lurer på om han ikke må ha med seg litt på sykehuset allerede faktisk Kaka ble forresten kjempegodt mottatt og forsåvidt den eneste kaka som nesten ble oppspist Litt fornøyd med seg selv ja, siden jeg ikke regner meg selv som noen stor kakebaker akkurat... Ble veldig sent da, tror ikke vi var i seng før nærmere halv tre. Og det er absolutt ikke hverdagskost for småbarnsforeldre Det er da tanter kommer beleilig inn i bildet. Søstra mi sto opp klokka seks med ungen hu slik at vi kunne sove til elleve begge to. Det skjer jammen ikke ofte Etter å ha spist frokost dro vi til byen og så Max Manus på kino. Litt sært å dra på kino klokka ett, men man må jo utnytte det når man har muligheten. Kan jo bli lenge til neste gang Tror faktisk ikke vi har vært på kino siden slutten av august jeg :klø: så da synes jeg egentlig at vi fortjente en tur. Fikk masse fint til bittelille fra mamma i helga da :rødme: Både nytt og ting som hun har funnet frem fra da jeg var liten. Må vel innrømme at noen av plaggene fra jeg var liten kanskje ikke er de mest praktiske, men utrolig moro allikevel. Dessuten hadde hun vasket opp masse sengetøy til vogga, så det slipper jeg å tenke på Også hadde hun strikket et nydelig hentesett Gleder meg allerede til å bruke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. januar 2009 #1291 Del Skrevet 25. januar 2009 Du har rød konditorfarge oppi - da har du den oppi fra begynnelsen av tror jeg... og de trenger ikke steke så lenge som kakebunnen... en time eller noe sånn kanskje? Du må jo bare ta en og en ut av ovnen og smake etter en stund Kan jeg få se bilde av det fine hentesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1292 Del Skrevet 26. januar 2009 Du har rød konditorfarge oppi - da har du den oppi fra begynnelsen av tror jeg... og de trenger ikke steke så lenge som kakebunnen... en time eller noe sånn kanskje? Du må jo bare ta en og en ut av ovnen og smake etter en stund Kan jeg få se bilde av det fine hentesettet? Konditorfarge ja Det betyr jo at man kan lage pikekyss i mange farger det da Må i såfall få tatt noe bilder av det og det skal du ikke se bort i fra at jeg får ordnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1293 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Klokka er tolv og frokost akkurat fortært. Må innrømme at jeg ikke forakter de dagene lillemannen er i barnehagen og jeg er hjemme altså Egentlig så er det endel husarbeid som burde vært gjort, men jeg har så vondt i bekkenet og ryggen at jeg rett og slett ikke gidder. Spesielt badet burde vært vasket, men det har samboern sagt at han skal gjøre. Det skjer bare ikke Spørs om jeg må bli litt streng i kveld Holder på å vaske trekkene til vognbag'en da, slik at jeg kan gjøre den klar Har fått en liten besettelse på sjokomelk i det siste, men det viser seg at magen min tåler det veldig dårlig Ikke at jeg bryr meg nevneverdig for jegsynes at mengden halsbrann er redusert betraktelig og da skal man vel ikke klage I dag tror jeg at jeg skal plassere rumpa mi i reclineren og bli der sammen med Frustrerte Fruer og strikketøy. Er såååå fint vær ute da men bekkenet mitt har nok ikke godt av en gåtur i dag kjenner jeg. Ille nok å gå på do Dessuten så tror jeg at jeg kommer til å få gnagsår på høyre hoftebein, innvendig. Lilletøtta ligger trolig og gnir hodet sitt mot der for det gjør VONDT altså... I ettermiddag skal jeg på sykehuset på omvisning. Ikke at jeg føler behov for å se en fødestue, men det er greit å ha vært innom fødeavdelinga slik at jeg vet hvor vi skal når det hele setter i gang Endret 26. januar 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 26. januar 2009 #1294 Del Skrevet 26. januar 2009 Håper du har hatt ei fin helg Høres jo slik ut hvertfall. Ha en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fisk73 Skrevet 26. januar 2009 #1295 Del Skrevet 26. januar 2009 Æsj, kjedelig å ha vondt! Men tror du har godt av å bare ta det med ro, og la bad være bad. Hjelper ikke å irritere seg... Kos deg i finværet, her er det litt grått, men ingen snø, tørt, fint og mildt, så det er greit nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1296 Del Skrevet 26. januar 2009 Håper du har hatt ei fin helg Høres jo slik ut hvertfall. Ha en super mandag! Æsj, kjedelig å ha vondt! Men tror du har godt av å bare ta det med ro, og la bad være bad. Hjelper ikke å irritere seg... Kos deg i finværet, her er det litt grått, men ingen snø, tørt, fint og mildt, så det er greit nok Åh, det skal jo være litt vondt og verre blir det vel tenker jeg... Men det er tross alt bedre å ha vondt de dagene jeg er hjemme alene enn når jeg har lillemannen sammen med meg HA en super mandag du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. januar 2009 #1297 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er greit å ha sett fødestua på det aktuelle stedet før det skjer noe ja! Det syntes jeg også! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 26. januar 2009 #1298 Del Skrevet 26. januar 2009 Hehehehe, gnagsår på innsiden..hehe uff og uff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #1299 Del Skrevet 26. januar 2009 Det er greit å ha sett fødestua på det aktuelle stedet før det skjer noe ja! Det syntes jeg også! Håper du har en fin dag! Viktigere å se hvor man skal gå hen for det var ikke spesielt godt merket. Men nå vet jeg hvor jeg skal da Hehehehe, gnagsår på innsiden..hehe uff og uff! Ja, det kjennes sånn ut. Har også et på sida av navlen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 26. januar 2009 #1300 Del Skrevet 26. januar 2009 Spennende med omvisning på føden- jeg syns det var veldig nyttig. Sikkert ikke like greit å ta seg greie på alt den dagen man virkelig trenger å være der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå