Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Å jeg skal kansje klippe meg litt i dag før babyen kommer og.Vist frisøren min er på jobb da.Har brukt noen andre i det siste og det blir ikke det samme altså.Veldig kresen jeg da siden jeg selv er frisør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å klippe seg da :nigo: Også så billig! :hoppe:

I KNOW :strix: Utrolig så mye freshere man føler seg når man er nyfrisert altså :nigo:

Så fint med billigere frisør! Det er søren meg dyrt nok å klippe seg. Jeg har heldigvis funnet en frisør som vedlikeholder luggen min gratis, og da kan jeg godt betale litt mer. Forrige frisøren min skulle ha 600 for klipp og 90 kroner hver gang jeg måtte stusse luggen - da ble det fort dyrt, gitt!

Ellers er det jo herlig å lese at det går så bra med lillemann i barnehagen! Det må være godt å levere han et sted der han trives og du liker de som jobber der.

Er du høy på marshmallows ennå eller? :ler:

Ja, det er jo gjerne når luggen blir lang at jeg kjenner behovet for å gå til frisøren så gratis "vedlikehold" hørtes supert ut altså :)

Er utrolig fornøyd med barnehagen ja... Også er de mye flinkere her til å inkludere de helt minste også i formingsaktiviteter og sånn.

Høy på Marshmallows... VAr det i går kveld og sannelig så var det ikke noen igjen til en liten rus i kveld også ;)

Ja, frisør er dyrt altså.. Mannen klipte seg her i uke, betalte 400 (nesten bare maskinklipp) og jenta mi tok tuppene og betalte 300 (hun er 9 år)

Helt sprøtt..

Det burde ikke være lov :regler:

Å jeg skal kansje klippe meg litt i dag før babyen kommer og.Vist frisøren min er på jobb da.Har brukt noen andre i det siste og det blir ikke det samme altså.Veldig kresen jeg da siden jeg selv er frisør :ler:

Frisør er vanskelig...

Alle burde ha en god venninne som kan klippe :) Det hadde gjort saken mye lettere!

Ja, det hadde vært noe :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort mye :tommelsmil: og enda er jeg ikke ferdig med alt jeg skal i kveld (men sniker meg til en liten KG-oppdatring allikevel :fnise: )

Lillemannen våknet klokka seks (bør vel nesten si "som vanlig" :sur: ) men samboer'n sto opp med han slik at jeg fikk sove til halv åtte. Snakk om luksus altså :)

Etter litt dupping og lunsj fant vi jeg ut at vi kanskje skulle gå ut en tur i det fine været, så vi kledde på oss og gikk ned til "sentrum". Fikk testa ut en traktorvei som sparer mye tid og det gikk faktisk ann å gå der med barnevogn :tommelopp: Vi fikk besøkt samboer'n og sett det nye kontoret hans, vært på NAV med søknaden om foreldrepenger, postet førjournalen som skal til føden og vært på butikken og kjøpt ramme til en av lillemannens tegninger og gavepapir. Min mamma skal nemlig feire 50 årsdag i helga og gave må man jo ha. Merker det at jeg ikke har gått så mye i det siste for formen var heller dårlig. Dessuten har vel ikke bekkenet mitt det så godt akkurat nå, men jeg overlever.

Da vi kom hjem gikk vi på besøk til tante og var der helt til jeg måtte begynne med middagen. Litt godt å bare kunne stikke innom sånn også :)

Ellers har jeg fått vasket alle skittenklærne våre og nå står bursdagskort for tur. Spørs om jeg må ta dagbokrunden i morra istedet :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjorde jeg så mye i går slik at jeg kunne slappe av ordentlig i dag, men det dukker liksom opp stadig nye gjøremål :sur: Men uansett er det bedre å gjøre litt når man har fått sovet lenge :nigo:

Lillemannen våknet riktig nok flere ganger i natt også og vi tror det må være vinden som vekker han rett og slett. Det blåser helt fryktelig på natterstid og rommet hans ligger slik til at det tar skikkelig i veggene. Jeg la meg inne hos han i natt da, siden det faktisk funker (og fordi man ikke gidder å ta kampen med ungen klokka halv fire om natta). Desverre våknet han klokka halv seks igjen og da var jeg så trøtt at jeg gjorde det vi egentlig har bestemt at vi ikke skal :plystre: Jeg lot han sove i min seng :flau: Nå går jo ikke det når lillebebis kommer da, men da er det vel strengt tatt samboer'n som må ta kampen :fnise: Uansett var han som en sol da vi sto opp i sjutida og så pratsom :rødme: Ikke at han sier så mange ordentlige ord, men han babler konstant :fnise:

JEg gikk som vanlig å la meg igjen når gutta dro avgårde og tok et langt bad da jeg endelig våknet. Var virkelig deilig for ryggen min har ikke hatt godt av ei halv natt på klappseng. Spistefrokost og begynte med husarbeidet som hadde dukket opp i løpet av natta. Oppvaskmaskina, litt støvtørk og støvsuging på stua, enda mer støvsuging og så har jeg endelig fått vasket sengekanten og himmelen til vogga + overmadrassen og noen babytepper :nigo: Begynner jo å nærme seg da, så da er det greit med alt som er ferdig. Egentlig har samboer'n sagt at jeg skulle skrive en liste over alle babyting som gjensto slik at han kunne gjøre det, men ingenting har skjedd :kjefte:

Kake har jeg også fått bakt ja... Eller marengsbunn iallefall. Mamma skal feire 50 årsdag i hega og som den snille datter jeg er stiller jeg selvsagt med kake ;) Egentlig har jeg ikke lyst i det hele tatt til å feire bursdag i helga... Hadde vært godt å bare være hjemme, men som samboer'n sa i går. Det er enkelte ting i livet man bare ikke kan droppe :nei: Må nesten ligge over der også pga lillemannen så da går virkelig HELE helga.

Men, men... Må vel ta ut kaka jeg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marengsbunn nr 1 gikk åt skogen :sur: så nå står en ny i ovnen. Hvordan kunne jeg vite at den var så vanskelig å flytte over på et fat uten at den skulle gå i tusen biter :kjefte:

Men på den andre siden - masse marengs for Cloudberry to eat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer gjerne og hjelper deg med spisingen av den marengsbunnen :sipse: ;)

Tror litt hjelp hadde vært på sin plass, for jeg begynner å bli veldig søt i magen :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva kommer det av at sånne husarbeidsoppgaver vokser frem når man ikke følger med? Dårlig gjort! :sur:

Kjedelig med marengsbunnen, men du får sikkert hjelp til å spise opp restene når mann og barn kommer hjem. ;) Bedre lykke neste gang!

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fikk du og lilletingen i magen en skikkelig sugarhigh? :fnise:

Laga en sjokoladekake til samboern her en dag..den klarte jeg å velte oppned på gulvet :sur:

Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar på seg sjumilsstøvlene og løper* :spise:

Uuups... Too late :(

Nei, hva kommer det av at sånne husarbeidsoppgaver vokser frem når man ikke følger med? Dårlig gjort! :sur:

Kjedelig med marengsbunnen, men du får sikkert hjelp til å spise opp restene når mann og barn kommer hjem. ;) Bedre lykke neste gang!

God helg! :klemmer:

Viste seg at uhellet med marengsbunnen ikke var så dumt når alt kom til alt... Samboer'n fikk nesten tårer i øynene av barndomsnostalgi da han tok seg en smakebit :rødme: Og plutselig var kakebunnen vekke :vetikke: Til og med lillemannen fikk en liten liten smak og smattet som bare det :)

Kakebunn nr to derimot fikk jeg flyttet uten at den gikk i stykker, selv om samboer'n nok skulle ønske at den ble mislykket den også ;)

Synes du er flink jeg!

God helg!

Takk sakl du ha :klemmer: God helg til deg også!

Hehe, fikk du og lilletingen i magen en skikkelig sugarhigh? :fnise:

Laga en sjokoladekake til samboern her en dag..den klarte jeg å velte oppned på gulvet :sur:

Hehe!

Tror vi har vært på sugarrush sammenhengene de tre siste dagene jeg :fnise: Og i morra skal vi i bursdag så dett evil nok ingen ende ta...

Kanskje ikke dette er dagen for kakebaking :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Godt å se at det ikke bare er meg som klarer å ødelegge marengsbunnene :fnise: Tante mobber meg for "ingen klarer vel å knuse en marengsbunn som kommer fra ovnen :roll: ". Jo, det går!! :jepp:

Kos dere masse i bursdag i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ikke bare er meg som klarer å ødelegge marengsbunnene :fnise: Tante mobber meg for "ingen klarer vel å knuse en marengsbunn som kommer fra ovnen :roll: ". Jo, det går!! :jepp:

Kos dere masse i bursdag i morgen! :klemmer:

Ikke bare deg nei... De der bunnene tåler jo INGENTING før de går i tusen knas :riste: Vanskligere ikke å ødelegge den spør du meg :jepp: Men nå har jeg funnet ut hvordan jeg skal flytte den fra bakepapir til fat :tommelsmil:

Gleder meg vel ikke sånn kjempemasse til bursdag, men må man så må man...

Haha, synes jeg ser det! :fnise: Da er det ikke lett å stoppe heller. Men blir koselig med 50års dag :)

Nei, ingen bra kake-bake dag!

Ble bra kake til slutt da :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe til slutt blir både Cloudberry og Pusilus å spise seg kvalm på kakebunn! :fnise:

Fint kaken ble bra tilslutt! Mamman din blir nok veldig happy-happy :)

Endret av Nattlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Å nei, var jeg for treg igjen :sukk:

Får lage meg min egen kakebunn tror jeg :fnise:

Skal huske på deg neste gang jeg "mislykkes" med marengsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe til slutt blir både Cloudberry og Pusilus å spise seg kvelm på kakebunn! :fnise:

Fint kaken ble bra tilslutt! Mamman din blir nok veldig happy-happy :)

Jeg har heldigvis en veldig høy terskel for å bli kvalm :jepp:

Da blir nok jeg borte resten av helga :vinke: Ha ei fortreffelig helg alle sammen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...