Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Cloudberry skrev:
Er jo ikke sikkert at alle har en like teknofil unge som det vi har da :fnise: Har vært veldig sliten i dag, men samboer'n var en engel da han kom hjem og tok med seg lillemannen på kjøkkenet slik at jeg kunne sove litt også har han gjort masse :husarbeid: Snille samboer'n :hjerter_rundt: Og i morra skal kid'en i barnehagen og jeg skal bare være hjemme :)

kid'en :fnise: høres utrolig urban ut nå Cloudberry!

Åh Gud, vi kommer sikkert til å få en tecnofrik-unge. Pappan er i hvertfall helt gæren etter alle slags elektroniske duppedingser og hjelpemidler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aimee skrev:
kid'en :fnise: høres utrolig urban ut nå Cloudberry!

Åh Gud, vi kommer sikkert til å få en tecnofrik-unge. Pappan er i hvertfall helt gæren etter alle slags elektroniske duppedingser og hjelpemidler!

Han er sykelig fascinert av fjernkontroller, telefoner, dvdspillere, tv'er og sånn iallefall. Eller generelt alt med knapper :fnise:

Lillemannen i barnehagen, samboer'n på jobb og Cloudberry helt alene hjemme :strix: Lå og sov til klokka elleve nesten (eller sto opp å sendte gutta avgårde da ;) ) Og har bare puslet rundt, satt på en maskin med bebisklær og sittet med KG. Tante kom innom i stad og slo av en prat. Hun kom vel egentlig med posten, fordi det er så glatt ute at hun og onkel hadde funnet ut at jeg burde holde meg inne :rødme: Man blir iallefall tatt godt vare på her :)

Og hva lå i posten :lur: Hentelapper på begge scrapbookingpakkene jeg venter på :danse: Får ikke hentet de før i ettermiddag da, men det går greit det altså.

Nå holder jeg på og lager brente mandler. Har ikke tenkt på annet de siste dagene :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brente mandler til lunsj er så absolutt å anbefale :fnise:

Rista de litt for mye i ovnen først, men skal gjøre et nytt forsøk i morra eller noe. For dette var nammis :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi, her går det unna!!! GRATULERER med bilkjøp!!! :nigo: Hva slags bil er det?

Får så lyst til at kontoen skal være stinn av penger når jeg leser innpå her... :sjenert::fnise:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica85 skrev:
Oi, oi, oi, her går det unna!!! GRATULERER med bilkjøp!!! :nigo: Hva slags bil er det?

Får så lyst til at kontoen skal være stinn av penger når jeg leser innpå her... :sjenert::fnise:

Det ble en Toyoa Avensis stasjonsvogn. Driftsikker og god plass :)

Nå er ikke kontoene våre så stinn av penger heller da, men vi har vært flinke til å spare også har vi ikke unnet oss så mye det siste året. Møbler og sånn har vi egentlig trengt tidligere men med tanke på en eventuell flytting venta vi. Og det var jo ikke så dumt. Så det er ikke vanlig at vi investerer i dette tempoet :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: :strix: VI HAR VÆRT OG HENTET NYE, FINE BILEN :strix: :strix: :strix:

Men jeg har faktisk ikke prøvd den enda jeg :sjenert: Er jo så glatt og ikke er jeg veldig vant til piggfrie vinterdekk heller. Men den er fin da :)

skogmusa skrev:
Innom og oppdaterer meg litt.En stund siden jeg har vært her vist jeg ikke husker feil.Grattis med ny bil. :)

Takker så mye :) og velkommen tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg ha en rolig og stille dag hjemme alene :ler:

Blir ikke sånn når man våkner (eller jeg var faktisk våken) klokka seks av at lillemannen spyr i senga si i naborommet :gjeiper: Ikke hadde jeg sovet spesielt godt heller :( Og man sender jo ikke små gutter i barnehagen da :riste:

Bortsett fra diare så har han ikke spydd mer i dag og egentlig ikke virket spesielt syk heller. Sint derimot...

Er sliten nå kjenner jeg, men det er nok litt min egen feil også :sur: Hadde sikkert ikke trengt å vaske så mye, men det er noe med det når man først starter. Dessuten blir jeg veldig sliten av NAV. Fik endelig IDkoden min i dag slik at jeg kunne melde meg ledig på nettet. Fikk registrert cv'en (med en hylende unge i lekegrinda si) men uansett hva jeg gjorde sto det at jeg ikke var registrert som arbeidssøker :klø: Ringte servicekontoret til nav.no som fortalte at det sto registret at jeg mottok en trygdeytelse og derfor ikke kunne registrere meg ledig. Det stemmer jo ikke :kjefte: Måtte derfor ringe mitt lokale NAV-kontor, som forsåvidt enda, av en eller annen merkelig grunn, er der vi bodde før jul (kid'en fikk nå sitte på fanget istedet for i lekegrinda og fikk leke med tastaturet). Ringte dit og de fikk faktisk ordna opp med en gang. Hu ba meg registrere meg mens vi holdt linja og da måtte lillemannen ned fra fanget. Det endte i HYLING :grine: så ille at jeg faktisk måtte bære han inn på naborommet og lukke døra til jeg var ferdig :hakeslepp: Følte meg som en utrolig dårlig mor etterpå, men hadde nesten ikke noe valg. Hele dagpengeopplegget mitt er temmelig marginalt og jeg kan ikke miste en eneste dag. Håper at han ikke får varige men iallefall...

Huff, merker at tålmodigheta mi ikke er så bra for tida nei... Trenger virkelig de dagene jeg har hjemme alene så lillemannen bør holde seg frisk heretter :Nikke: Får alenedag på søndag da, for da tar samboern med seg ungen og drar på besøk. Gleder meg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja NAV er søren meg ikke enkle å forholde seg til.. Jeg skal snakke med dem igjen på mandag huff og huff..

God helg til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og leser litt. Har vært her før, men tror ikke jeg har lagt igjen spor. Nå får jo vi også to tette, så det er jo litt spennende å følge med her. Du får være prøvekanin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imli skrev:
:vinke:

Innom og leser litt. Har vært her før, men tror ikke jeg har lagt igjen spor. Nå får jo vi også to tette, så det er jo litt spennende å følge med her. Du får være prøvekanin :fnise:

Heisann :vinke:

Vi får satse på at to tette er en suksess ;) Jeg skal teste ut jeg vettu og holde deg oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma1 skrev:
Hei, ja NAV er søren meg ikke enkle å forholde seg til.. Jeg skal snakke med dem igjen på mandag huff og huff..

God helg til deg også:)

Lurer egentlig mest på hvilket NAV-kontor jeg skal forholde meg til for tida jeg :klø: Må jo levere en og annen søknad snart. Føler at jeg bør forholde meg til de her, men står registrert der vi bodde før og derfor er det bare de som får meg frem i systemet. Ikke lett det der altså :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynner jeg å merke at det ikke er mer en i overkant av en måned til termin... Tøtta i magen er jammen meg en aktiv liten sjel og det er nesten så jeg blir uvel av all turninga. Ei evindelig sparking og det gjør faktisk vondt :sur: Lillemannen var overhode ikke sånn inni magen :riste:

Har begynt å slite med å få sove igjen og når jeg endelig sovner så våkner jeg veldig mange ganger i løpet av natta. Skjønner ikke hvorfor heller egentlig, for det gjør egentlig ikke vondt i ryggen eller noe sånt :klø: Og når man må opp i sjutida så blir man ganske så trøtt. Lørdag er jo egentlig min sove-lenge-dag, men siden samboern skal ta med seg lillemannen bort i morra slik atr jeg kan slappe av litt og de skal dra ganske tidlig mente jeg det var mest fair at vi byttet dag i helga. Ellers hadde ikke samboer'n fått sovet lenge noen dag og han trenger jo søvn han også :Nikke: Duppet litt mens lillemannen duppet, men han sov ikke lenger enn tre kvarter i dag :( Heldigvis kunne jeg legge meg å sove enda litt mer når samboer'n sto opp og når jeg våknet var gutta boys ute på tur de :rødme: Lå en lapp på kjøkkenbordet...

Foreldrene mine kom på vaffellunsj i tolvtida. Må innrømme at det er uvant å få besøk i noen timer bare. Har jo ikke vært mulig de siste 4-5 årene. Det var forøvrig veldig koselig da og mamma la opp kjøkkengardinene mine. Kjekt med mødre altså :nigo:

Lillemannen har forresten lært seg et nytt "partytriks", så i dag har han :lur: klappet i hendene så og si uavbrutt og i alle anledninger. Spesielt mor var det da han sto på alle fire og slapp en kjempefis :fise: før han satte seg opp og applauderte gledesstrålende. Søte lille gutten :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet til klokka elleve :sjokk: og da jeg våknet hadde lillemannen og samboer'n (som starta dagen før halv seks) dratt bort allerede. Hadde jo tenkt at jeg skulle si hadet da :snurt:

Nå har jeg nettopp tatt et langt bad og spist frokost og nå er det tid for SCRAPBOOKING :bolledeig: Må jo lage album til bittelille også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, er det berre litt over ein månad igjen til du har termin. :hakeslepp: Tida går jammen fort!

Ha ein fin åleinedag! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysepus skrev:
Nyyyyt alenedagen din! :klemmer:

I will :bolledeig:

Mirabella76 skrev:
Oi, er det berre litt over ein månad igjen til du har termin. :hakeslepp: Tida går jammen fort!

Ha ein fin åleinedag! :klemmer:

Er vel 37 dager igjen til termin i dag (selv om tickeren min sier noe annet :sur: ) Men jeg har en liten følelse av at tøtta kommer litt før jeg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusilus skrev:
Håper alenedagen din er fin :) Scrapbooking er ARTIG :nigo:

Har det helt fortreffelig, bortsett fra at jeg er konstant kvalm og uvel. Kjennes ut som de første ukene av svangerskapet igjen :klø:

:Nikke: Scrapbooking er stas, men det er ganske mye arbeid. Har lagd et svært min første bok/album til lillemannen og nå må jeg jo lage et til. Men litt lettere denne gangen da. Til lillemannen måtte jeg finne på alle layoutene mens nå kopierer jeg endel (bare endrer farger/mønsterpapir) og da er det jo litt enklere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...