Gå til innhold

Fort gjort i en port!

Cloudberry

Anbefalte innlegg

Det må være godt for din kjære å slippe alt av utpakking! Hehe.... Koselig å pynte et helt nytt sted da. :)

Ha en fin førjulshelg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du virkelig har stått på nå. Men er vel egentlig bare godt så kan dere bare slappe av og kose dere framover ;) Håper dere kommer til å trives der framover, men det virker det som du har gjort ditt beste til så da går det nok bra.

Begynner mannen din og jobbe med en gang eller får dere en lang juleferie sammen?

Ha en fin helg :klemmer:

:Nikke: Har hatt noen harde dager med mye arbeid ja, men så utrolig godt når man ser resultater :) Trives i huset, men er litt spent på hvordan det blir å ha tante og onkel så tett da. Satser på at de ikke springer inn og ut her i tide og utide.

Samboer'n begynner å jobbe 2. januar så vi får lang ferie sammen. Eller han skal jobbe et par dager for den gamle jobben, men er jo hjemmefra så han kan ta det når det passer sånn. Vi har faktisk ikke hatt så lang juleferie sammen på mange år så det skal bli godt :lillesky:

Ha ei fin helg du også :hug:

Det må være godt for din kjære å slippe alt av utpakking! Hehe.... Koselig å pynte et helt nytt sted da. :)

Ha en fin førjulshelg!

Synes nesten han fortjener det etter å ha tatt størstedelen av pakkinga, vasket ned hele leiligheta alene og kjørt godt over 100 mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hersens Saltfjellet... Kolonnekjøring, så samboer'n kommer hjem et par timer senere :kjefte: Ok, det er riktignok ikke stengt da, men når han har vært borte så lenge er jeg slettes ikke fornøyd med sånne hindringer på veien :sur:

Ellers har jeg den store bakedagen i dag. Ikke at jeg baker så fryktelig mye for julebaksten har svigermor tatt seg av. Men vi får besøk i morra og på mandag så da tenkte jeg at ei kanelkake i langpanna ikke var så dumt. Da har vi noe å servere begge dagene + at jeg kan legge litt i fryseren :tommelsmil: Også har jeg brød i ovnen. Har levd på kjøpebrød et par uker nå og må si at jeg har savnet hjemmebakt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å høre fra deg! :klemmer:

Høres lurt ut å drive med utpakking uten mann - det skal jeg jammen huske på ;) Kjekt å få det som man vil! :) Og mennene har vel sjelden noe å si på det vi gjør? :fnise:

Kos dere mye sammen i deres nye hus! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du/dere har kommet i orden i ny huset :)

Håper din kjære har kommet hjem slik at det blir det jul i stuen :nissekonekyss::nissevink:

Fikk lyst på kanelkake nå :)

Edit: nettet er utrolig håpløst og KG kolapset føt jeg var ferdig å skrive :roll:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre fra deg! :klemmer:

Høres lurt ut å drive med utpakking uten mann - det skal jeg jammen huske på ;) Kjekt å få det som man vil! :) Og mennene har vel sjelden noe å si på det vi gjør? :fnise:

Kos dere mye sammen i deres nye hus! :nigo:

Han virket fornøyd med det han så... Det eneste var at jeg hadde tatt litt for mye plass i bokhylla på kontoret, men det er ordnet nå ;)

Godt å høre at du/dere har kommet i orden i ny huset :)

Håper din kjære har kommet hjem slik at det blir det jul i stuen :nissekonekyss::nissevink:

Fikk lyst på kanelkake nå :)

Edit: nettet er utrolig håpløst og KG kolapset føt jeg var ferdig å skrive :roll:

Alt i orden her nå ja :)

Teite, teite KG :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev egentlig her i går, men KG slette hele innlegget mitt idet jeg postet det og da gikk futten litt ut av meg :kjefte:

Fikk endelig samboer'n hjem igjen på fredags kveld :rødme: Kan vel ikke si at det var annet en storartet etter over ei uke fra hverandre. Er ikke vant til det vi :sjenert: Han virket fornøyd med innredninga mi da og da skal jeg ikke klage :riste: Men han var sliten stakkar etter ei hard uke og en lang kjøretur på dårlig føre.

Natt til lørdag var ikke spesielt koselig. Lillemannen våkna mange ganger og jeg tror ikke jeg sov mer enn fire timer tilsammen og de veldig oppstykka. Viste seg på morran at han hadde feber (igjen) stakkars liten :syk: og da var det kanskje ikke så rart at han var urolig.

På formiddagen fikk vi besøk av svigerfar og madammen som kom for å levere julegaver + feire samboerns bursdag og etter det sov jeg 2 timer på sofaen :veslejenta: Var veldig godt og etter ei sånn natt ikke minst nødvendig.

I dag har vi vært på den store ulemathandelen og på IKEA. For oss som ikke er vant til å ha IKEA i nærheten er jo det litt stas :fnise: Regnet med at kom til å være vannvittig masse folk der, men det var faktisk ikke så ille. Var der sånn akkurat når det åpnet og køene ved kassa var veldig overkommelige. Lillemannen derimotr syntes ikke at IKEA var så stas og det endte med at han måtte få seg en yogurth i bildeavdelingen :ler: Vi fikk handlet det meste vi trengte til nyhuset av diverse småting.

dusjforheng, sort lite LACK bord til å ha printeren på (siden det opprinnelige printerbordet vårt plutselig passet så fint i stua) enda ei stellematte til å ha på loftet siden vi har soverom oppe og bad nede :( , nattlampe til å ha inne hos lillemannen, hyller på hjul til å ha ved stellekommoden på badet, flere bilder, skittentøysdunker og selvsagt et og annet vi egentlig ikke hadde tenkt oss...

Etterpå dro vi for å handle mat. Julematshopping blir utrolig mye dyrere når man nettopp har flyttet fant vi ut. Vanligvis har man jo noe av det man trenger, men vi mangler stort sett alt. Handlevogna ble så full at vi måtte bære lillemannen :hakeslepp: var ikke plass til han i vognsetet.

Var også innom Skeidar og så på ny seng. Rammemassen vår fikk vi ikke opp på loftet her så nå ligger vi på ei meget hard 1,20 seng. Tipper at det blir ny allerede i romhjula :Nikke:

Nå er jeg faktisk ganske sliten og det er tydelig at jeg har vært mye i bevegelse for bitelille har vært rolig... helt til nå. Ligger og sparker meg i mellomgulvet når jeg prøver å slappe av :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arti å lese om flyttingen, utpakking, huset og julehandel. Sitter her og ser for meg dere! ;)

Håper dere får en kjempefiiiin jul, og koser dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som dere har travle dager, men det høres artig ut også. Og når julefreden senker seg blir det så koselig så. Riktig god jul familien Cloudberry :tree::klem:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klem: til Mirabella, Ilja, Monica og Fisken...

Clouddberry har det ikke så bra for tida :( Tror de siste ukene har tatt på mer enn jeg vil innrømme. Er sliten og føler ikke at jeg strekker til i det hele tatt. Er overhodet ikke tålmodig med lillemannen og orker ikke tanken på en baby til om 2 månder. Burde vel kanskje tenkt på det litt før da ;) Lillemannen har dessuten begynt å våkne på natta og er helt umulig når han skal spise. Vet jo at han ikke gjør det med vilje, men akkurat nå føles det sånn. Dessuten begynner jeg å bli syk.

Heldigvis har samboer'n noen ærend i dag og tok Lillemannen med seg slik at jeg kunne slappe av litt. Men hva skjer da? Jeg sitter emd dårlig samvittighet ovenfor ungen som blir dratt med på julehandling fordi mora ikke orker å passe på han. Er jo ikke hans skyld at jeg er så sliten heller...

Toppet seg skikkelig i går hvor hele dagen gikk åt skogen for å si det mildt. Lillemannen hylte på natta og våkna tidlig, noe som resulterte i kun 4,5 timers søvn. Da vi sto opp var han helt umulig. For å være ærlig så vet jeg ikke hvem av oss som gråt mest, for jeg var helt utslitt. Kunne jo ha vekket samboer'n men hadde lovet han å sove lenge... Da vi skulle i barnehagen fikk jeg ikke vogna inn i bilen på første forsøk (ikke det andre heller forsåvidt) og det tålte jeg absolutt ikke :sur: Så dro jeg å kjøpte en blomsteroppsats vi skal gi bort i julegave. Pga mye vind greide jeg å bikke denne på vei inn i bilen. Gikk heldigvis nesten bra... Skulle videre hente ei kake jeg hadde bestilt og med denne i hendene gled jeg og strakk noe inni bekkenet. Svinevondt :kjefte: Men det verste var da jeg skulle på butikken. Greide å kjøre over en kantstein slik at det ene hjulet ble hengende i løse lufta og jeg ikke kom meg av flekken. Har vel skjelden vært så glad for å se onkelen min som akkurat da. Han fikk med seg noen karer så alt ordnet seg, men trengte definitivt ikke det der da...

Huff, dette ble et skikkelig :grine: innlegg. Beklger så mye, men greit å få det ut tross alt.

Skulle egentlig bare si GOD JUL! :nissevink:

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, stakkars Cloudberry! :troest: Skjønner godt at du er sliten, du har holdt på noe enormt de siste ukene og noe annet ville egentlig vært rart. Men nå er det lille julaften, og de neste dagene kan du roe helt ned, slappe av og komme deg litt igjen! Det fortjener - og trenger - du. Tror det er viktig at du gir deg selv "lov til" å være sliten, også... :klemmer:

Så doctor's orders for today - ta livet med ro! *streng* La mannen ta seg av lillemannen, og ikke ha dårlig samvittighet! (Vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv i hvertfall...) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars Cloudberry! :troest: Skjønner godt at du er sliten, du har holdt på noe enormt de siste ukene og noe annet ville egentlig vært rart. Men nå er det lille julaften, og de neste dagene kan du roe helt ned, slappe av og komme deg litt igjen! Det fortjener - og trenger - du. Tror det er viktig at du gir deg selv "lov til" å være sliten, også... :klemmer:

Så doctor's orders for today - ta livet med ro! *streng* La mannen ta seg av lillemannen, og ikke ha dårlig samvittighet! (Vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv i hvertfall...) :klemmer:

Vanskelig å roe helt ned med en ettåring i huset, kan jo ikke overlate alt til samboer'n heller. Han har tross alt stått på dobbelt så mye som meg de siste ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å roe helt ned med en ettåring i huset, kan jo ikke overlate alt til samboer'n heller. Han har tross alt stått på dobbelt så mye som meg de siste ukene...

Men så er han heller ikke gravid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...